Hmmm... Da's nog een overweging waard.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 00:33 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Moet je daar maar niet gaan wonenHet onweert hier misschien 1 keer per jaar trouwens..
quote:A level 2 was issued for parts of extreme N-Spain, parts of France, Belgium, the Netherlands, Luxembourg and NW Germany mainly for large to very large hail (hail diameter in excess of 5 cm possible), severe to damaging downbursts, excessive and potential flash flood producing rainfall amounts and an isolated tornado event.
quote:A level 2 was issued across parts of France, the Benelux countries and northwestern Germany for severe winds and large or very large hail, excessive precipitation and tornadoes.
Dat wordt waarschijnlijk weer een enorme natte scheetquote:Op vrijdag 26 juli 2013 00:37 schreef Frutsel het volgende:
Gewoon... omdat DIT KAN IN NEDERLAND...
nog maar ff een keer voor de nieuwen.. en lurkers...
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Ik mis wel de onweerslijntjes in de onderste kaartquote:Op vrijdag 26 juli 2013 00:38 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat wordt waarschijnlijk weer een enorme natte scheet
Ik mis ze niet.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 00:38 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ik mis wel de onweerslijntjes in de onderste kaart
Ja die komen nog. Ze komen alvast met een waarschuwing en vaak tekenen ze een dag erna of vrijdagavond een updatequote:Op vrijdag 26 juli 2013 00:38 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ik mis wel de onweerslijntjes in de onderste kaart
Niet. Want elke keer dat er hier iets geroepen wordt eindigt dat in een enorme teleurstelling en een gezeik van jewelste. Er komt niks van dusquote:
Ja en ik had de heer E.S. Tofex nog wel gevraagd Noord Overijssel buiten het lvl 2 gebied te laten... nu hoop ik dat ze het alsnog inkleurenquote:
Prima, zolang het onweer er maar uitblijft. Niks mis met hoosbuien en een fikse woeiquote:Op vrijdag 26 juli 2013 00:47 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ja en ik had de heer E.S. Tofex nog wel gevraagd Noord Overijssel buiten het lvl 2 gebied te laten... nu hoop ik dat ze het alsnog inkleuren
Positief denken, trek een regenpak aan.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 00:49 schreef ZaZoe het volgende:
Ai, dat wordt morgenavond dan geen terrasje pikken..
Dat sowieso, anders zie ik er net zo uit als dat verzopen katje van je..quote:Op vrijdag 26 juli 2013 00:49 schreef minthy het volgende:
[..]
Positief denken, trek een regenpak aan.
En zoek de stoelen 2 straten verderquote:Op vrijdag 26 juli 2013 00:49 schreef minthy het volgende:
[..]
Positief denken, trek een regenpak aan.
quote:Op vrijdag 26 juli 2013 00:47 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ja en ik had de heer E.S. Tofex nog wel gevraagd Noord Overijssel buiten het lvl 2 gebied te laten... nu hoop ik dat ze het alsnog inkleuren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |