Ik heb ook nog wat kluswerk over, mocht je je tijd willen opvullenquote:Op vrijdag 26 juli 2013 00:23 schreef minthy het volgende:
Heel impulsief aan het klussen geslagen in huis vanavond, heerlijke buien zijn dat. Goed dus
Nog genoeg te doen hier de komende tijdquote:Op vrijdag 26 juli 2013 00:38 schreef theKiD het volgende:
[..]
Ik heb ook nog wat kluswerk over, mocht je je tijd willen opvullen![]()
Tis niet veel en niet zwaar werk, maar schiet er telkens bij in
![]()
Krekel gevondenHij zit buiten, en blijft buiten
Hoeft ook niet komende weekquote:Op vrijdag 26 juli 2013 00:40 schreef minthy het volgende:
[..]
Nog genoeg te doen hier de komende tijd
Krekels maken dat geluid met hun achterpoten.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 00:07 schreef theKiD het volgende:
Er zit hier een krekelEn hij/zij kan zijn bek niet houden
En ik kan hem/haar niet vinden
![]()
Dat wist ik.. Maar toch, dit was makkelijkerquote:Op vrijdag 26 juli 2013 00:49 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Krekels maken dat geluid met hun achterpoten.
OT: kotszat van die grafhitte
Ik voel me echt kut nu :- (quote:Op donderdag 25 juli 2013 21:37 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Waren van die voorverpakte dingen. Ik haal nogal eens wat uit het groenteburgervak voor als ik snel wat in de magnetron wil gooien (als ik zit te gamen of skypen bijvoorbeeld)
Stond er in dan?quote:Op vrijdag 26 juli 2013 01:01 schreef sitting_elfling het volgende:
Godver de godver heb gewoon een 2 pagina's zijnde a4 aan mijn ex verstuurd. Kneus dat ik ben. :- (
Moet je ook niet doehoen!!quote:Op vrijdag 26 juli 2013 01:01 schreef sitting_elfling het volgende:
Godver de godver heb gewoon een 2 pagina's zijnde a4 aan mijn ex verstuurd. Kneus dat ik ben. :- (
Je doet je naam eer aan.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 02:03 schreef Insomnium het volgende:
Wakker! NOG steeds.
Half goed half slecht denk ik dan.
Maar vooral wakker en loop over van de energie.
Oh damn.. Erase and rewind.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 01:01 schreef sitting_elfling het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |