Lieg niet debieltje.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 14:11 schreef JenHermes het volgende:
Ik heb net met Pauline backstage overlegd en we gaan per regio een meet houden. Dat wil zeggen dat er ook regiomanagers moeten komen en ik heb Pauline aangewezen als regiomanager district Noord-Brabant/Gelderland. We zijn dit genoodzaakt omdat er meerdere bezwaren zijn binnen gekomen voor de meetlocatie. Doormiddel van een regiomeet kunnen we het overzichtelijker houden en tevens is de sfeer intiemer.
Voor vragen kunnen jullie altijd contact opnemen met regiomanager district Noord-Brabant/Gelderland genaamd Pauline, voor noodzakelijke vragen met betrekking tot de mees
kunnen jullie die bij mij kwijt.
Met vriendelijke groet,
Ja maar toch nog maar even een keertje aanhalen omdat volgens mij de rest in het topic het niet weetquote:
Als ik Paul was waarom zou ik dan deze meet organiseren. En mijn nummer weggeven?quote:Op vrijdag 26 juli 2013 14:26 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Ja maar toch nog maar even een keertje aanhalen omdat volgens mij de rest in het topic het niet weet
quote:Op vrijdag 26 juli 2013 11:09 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Dan stuur je een licht gepikeerde DM naar pharkus/frank/mortaxx
't is al goedquote:Op vrijdag 26 juli 2013 14:35 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Haan heeft echt al eeuwen geen whatsapp meer
[..]
Sorry
Ik wel ja.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 14:36 schreef Loppe het volgende:
Tweede meet al door een vrouw georganiseerd. Fok!kers liggen toch blijkbaar wel goed in de markt.
Ik wil wel, maar ik vlieg pas 28ste terug naar NL, dus lijkt me niet echt fijn met een jetlag + volgende dag schoolquote:
Wat een magere smoesjes heb jij telkens zeg. Wat was vorige keer ook al weer de reden?quote:Op vrijdag 26 juli 2013 14:41 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik wil wel, maar ik vlieg pas 28ste terug naar NL, dus lijkt me niet echt fijn met een jetlag + volgende dag school
Het is geen smoes? Ik ben serieus 8 weken op vakantie, en zit op de middelbare school en niet op 't HBO, wat kan ik er aan doen.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 14:43 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Wat een magere smoesjes heb jij telkens zeg. Wat was vorige keer ook al weer de reden?
Ik heb ook volgende dag school dus ik heb 2 optiesquote:Op vrijdag 26 juli 2013 14:41 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik wil wel, maar ik vlieg pas 28ste terug naar NL, dus lijkt me niet echt fijn met een jetlag + volgende dag school
Kom op AJ, niet zo flauw doenquote:Op vrijdag 26 juli 2013 14:44 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Het is geen smoes? Ik ben serieus 8 weken op vakantie, en zit op de middelbare school en niet op 't HBO, wat kan ik er aan doen.
Ja en? Hoezo kan je dan niet 's avonds een drankje komen doen? Of je nog mee de club induikt en je laat betasten door haan33 zie je dan wel weer.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 14:44 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Het is geen smoes? Ik ben serieus 8 weken op vakantie, en zit op de middelbare school en niet op 't HBO, wat kan ik er aan doen.
Ja en dat na 11 uur vliegen en meteen naar utrecht haasten zodra ik thuis kom? Dacht het ff niet, duik dan lekker mijn bedje inquote:Op vrijdag 26 juli 2013 14:45 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Ja en? Hoezo kan je dan niet 's avonds een drankje komen doen? Of je nog mee de club induikt en je laat betasten door haan33 zie je dan wel weer.
Maar je komt dan toch de 28e terug? Dus dan slaap je tot donderdag 3 uur ofzo en dan daarna naar uutjequote:Op vrijdag 26 juli 2013 14:47 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ja en dat na 11 uur vliegen en meteen naar utrecht haasten zodra ik thuis kom? Dacht het ff niet, duik dan lekker mijn bedje in
Ik vlieg op de 28ste vanuit Shanghai, 11 uur vliegen + 6 uur tijdsverschil. Dus kom pas op de 29ste aan in NL.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 14:47 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Maar je komt dan toch de 28e terug? Dus dan slaap je tot donderdag 3 uur ofzo en dan daarna naar uutje
Ik geloof je. Rustig maarquote:Op vrijdag 26 juli 2013 14:49 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik vlieg op de 28ste vanuit Shanghai, 11 uur vliegen + 6 uur tijdsverschil. Dus kom pas op de 29ste aan in NL.
Toon verdorie wat medeleven oké
Wil ook best een foto maken van mijn ticket als jullie me niet geloven
Even een traantje wegpinken en einde sc danquote:Op vrijdag 26 juli 2013 14:51 schreef maxburger het volgende:
[..]
Ik geloof je. Rustig maar. Komt goed.
Als je studietijd nog moet beginnen kan je dan ook onmogelijk een volleerd klager zijn. Gedurende die tijd begint het pas.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 14:54 schreef Mortaxx het volgende:
Oh ik heb dan introductiedag + borrel. Geen idee tot hoe lang dat duurt dus wordt toch een misschien voor mij
Is voor m'n Masterquote:Op vrijdag 26 juli 2013 14:55 schreef Knowledge_seeker het volgende:
[..]
Als je studietijd nog moet beginnen kan je dan ook onmogelijk een volleerd klager zijn. Gedurende die tijd begint het pas.
Is er ooit eigenlijk ooit 1 geweest?quote:Op vrijdag 26 juli 2013 14:56 schreef feyenoordfan92 het volgende:
Denken dat er ooit een KLB meet gaat komen.
Ja en daar was ff92 gewoon bijquote:Op vrijdag 26 juli 2013 14:57 schreef Knowledge_seeker het volgende:
[..]
Is er ooit eigenlijk ooit 1 geweest?
Niet in mijn geheugen.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 14:57 schreef Knowledge_seeker het volgende:
[..]
Is er ooit eigenlijk ooit 1 geweest?
Bermuda op donderdag is leuk, veel studentenquote:Op vrijdag 26 juli 2013 15:00 schreef Meloewa het volgende:
Gelukkig geen KLB - meet in de bermuda.., heb al van meerdere mensen gehoord dat het daar barst van het rare volk. Al die rare mensen daar aan de deur wachten doet mij dan ook niet anders vermoeden.
Samen met haan water jatten van mensen die 3 seconden hun drankje alleen laten.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 14:58 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Ja en daar was ff92 gewoon bij
Sterker nog, hij had bijna de man van de kebabzaak in elkaar geslagen
ligt eraan wie er komt.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 15:00 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Bermuda op donderdag is leuk, veel studenten
Kom jij trouwens ook?
Haan heeft echt 15 drankjes gejat daarquote:Op vrijdag 26 juli 2013 15:02 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Samen met haan water jatten van mensen die 3 seconden hun drankje alleen laten.
Kom op, vorige keer was het ook lachenquote:Op vrijdag 26 juli 2013 15:03 schreef Meloewa het volgende:
[..]
ligt eraan wie er komt.! En hoeveel mensen.
hahaha nee joh, maar Haan is coolquote:Op vrijdag 26 juli 2013 14:21 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Heb je een crush op ons haantje
Maar prima DM je nummer maar dan zet ik je in de app
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |