Daar kun je nu toch nog helemaal niets over zeggen. Afhankelijk van het parcours zouden het er ook zomaar 4 kunnen worden.quote:
Maar 4? Ik zeg 5quote:Op zaterdag 12 juli 2014 21:27 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
Daar kun je nu toch nog helemaal niets over zeggen. Afhankelijk van het parcours zouden het er ook zomaar 4 kunnen worden.
Ik heb na afgelopen woensdag mijn oranje bril afgezet, dus ik bekijk het nu gewoon veel objectiever.quote:
Dat siert je. Ik ben nog een stukje bescheidener met m'n 3quote:Op zaterdag 12 juli 2014 21:35 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
Ik heb na afgelopen woensdag mijn oranje bril afgezet, dus ik bekijk het nu gewoon veel objectiever.
quote:Op zondag 13 juli 2014 16:03 schreef groenen het volgende:
Hahaaha, wat een beest is Martin toch ook.
Verkeerde topic?quote:
quote:
Jammer, ik dacht even dat hij bij Belkin een contract had getekend...quote:Op zondag 13 juli 2014 16:06 schreef OProg het volgende:
[..]
Ja. Ik zat wat rond te lezen en dacht door de laatste reactie dat dit het live topic was.
Inderdaad. Mollema kan zich gewoon op het klassement blijven richten, een top 10 laat je niet zomaar lopen. Een of twee mannetjes er bij blijven. De rest kan zich op etappezeges richten (en niets winnen).quote:Op maandag 14 juli 2014 20:52 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ach, Boom heeft toch gewoon een etappe gewonnen en hij en/of Vanmarcke zullen nog wel eens meedoen voor de zege.
Ik snap die exclusiviteit niet meteen. Als Mollema geen top 5 gaat of kan halen, dan moeten ze maar voor ritzeges gaan. Alsof je moet kiezen en niet altijd voor een klassement en ritzeges kan gaan? Het is geen ploeg die de koers moet dragen, 1 of 2 mannetjes voor Mollema zijn meer dan genoeg.
quote:Op woensdag 16 juli 2014 11:54 schreef opperkleurder het volgende:
Mollema heeft dus geen Trek in een langer verblijf bij Belkin. Lars Boom is na zijn overwinning aan het luchtfietsen geslagen.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |