Ik denk dat je zoiets erg onderschat, weetje nog, die hype van vorig jaar rond Bau&Lau? Wie wil daar nou niet zijn naam aan verbinden? Vooral als je op de Nederlandse markt actief bent.quote:Op woensdag 9 juli 2014 17:47 schreef Mani89 het volgende:
Inderdaad, dit is betere reclame dan zo'n harkende Molkema die top 10 rijdt ofzo.
Van de week ook maar even doen jaquote:Op woensdag 9 juli 2014 18:10 schreef forzaudinese het volgende:
Ik heb even 10 euro gestort voor Team Belkin ! Moet gewoon volgend jaar aan de start staan in Utrecht !
quote:Op woensdag 25 juni 2014 11:13 schreef franklop het volgende:
[..]
Maken met Vanmarcke en of Boom misschien wel kans in kasseienrit.
Ik moest tot 5 uur wachten, toen was het nog kilometer of 10 ofzo? Pas ver na de finish klaar.quote:
Die uitzending was al weken geleden ingepland. Beetje apart om dat niet uit te zenden omdat Boom toevallig wint.quote:Op donderdag 10 juli 2014 11:20 schreef forzaudinese het volgende:
Een dag na de mooie overwinning van Lars Boom komt de NOS nog even met een leuk doping verhaal van 14 jaar geleden !(TVM)
NOS wil Belkin zeker aan een nieuwe sponsor helpen?
Wie zit er op dit soort verhalen te wachten tijdens de TDF in 2014?Wat bereik je hier mee ?Dat nog minder sponsoren iets willen doen in het wielrennen inderdaad.quote:Op donderdag 10 juli 2014 12:03 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Die uitzending was al weken geleden ingepland. Beetje apart om dat niet uit te zenden omdat Boom toevallig wint.
De NOS heeft echt helemaal geen zak te maken met de sponsortocht van Belkin. Het TVM verhaal is een van de bekendste Nederlandse wielerverhalen van de laatste 20 jaar, helemaal niet raar dat je daar tijdens de Tour een reportage over uitzend als je met wat nieuwe bekentenissen komt.quote:Op donderdag 10 juli 2014 12:07 schreef forzaudinese het volgende:
[..]
Wie zit er op dit soort verhalen te wachten tijdens de TDF in 2014?Wat bereik je hier mee ?Dat nog minder sponsoren iets willen doen in het wielrennen inderdaad.
Bij de NOS weten ze ook dat Belkin tot augustus de tijde heeft om een nieuwe sponsor te vinden en dan helpt dit niet.
zijn dat de Belkin cheerleaders?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 19:06 schreef Marcoss het volgende:
Boom nog maar een keer
[ afbeelding ]
Mollema mocht ze ook even lenen:
[ afbeelding ]
Die brunette is leuk inderdaad.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 21:14 schreef ItaloDancer het volgende:
Hmmm. Die met het donkere haar dan maar.
Volgend jaar wint Keldergod er 3.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 21:20 schreef Alberto_Contador het volgende:
Leuk voor Mollema en Boom, maar er zit niet echt een mooie dame bij. Allemaal maar zo-zo. Geeft ook niet.
Boom iig met de eerste Nederlandse Touretappe dit jaar. Zal hij de enige blijven of gaan er meer volgen?
Persoonlijk denk ik dat het bij Boom blijft, wellicht nog Terpstra maar die kans acht ik toch niet zo hoog.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |