Belkin gaat weer opzichtig falen met hun reactie wielrennen, en dan niks winnen en blij zijn met een 8e plek voor Mollema. Voorspelbare wielrenners zonder winnaars in de ploeg, ze hebben geen karakter.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 13:39 schreef Boezeidekoe het volgende:
Belkin zal geen etappe winnen. Koersen veel te defensief.
Bizar eigenlijk als je er over nadenkt.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 13:07 schreef Pino112 het volgende:
Vandaag een jaar geleden werd Blanco Belkin. Nog maar een paar maanden..
Daarom maar goed dat ze er mee gaan stoppen.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 14:59 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Belkin gaat weer opzichtig falen met hun reactie wielrennen, en dan niks winnen en blij zijn met een 8e plek voor Mollema. Voorspelbare wielrenners zonder winnaars in de ploeg, ze hebben geen karakter.
Maken met Vanmarcke en of Boom misschien wel kans in kasseienrit. Afhankelijk van hoe het gaat met Bauke daar. Als hij nog meezit en het komt aan op een sprint in groepje, dan kan Vanmarcke best winnen.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 13:39 schreef Boezeidekoe het volgende:
Belkin zal geen etappe winnen. Koersen veel te defensief.
100% mee eens, ze kunnen hun plek in de TdF beter afstaan aan een ploeg als Bardiani. Met de huidige koersopvatting zijn ze slechts pelotonvulling.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 14:59 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Belkin gaat weer opzichtig falen met hun reactie wielrennen, en dan niks winnen en blij zijn met een 8e plek voor Mollema. Voorspelbare wielrenners zonder winnaars in de ploeg, ze hebben geen karakter.
quote:Op woensdag 25 juni 2014 11:43 schreef Boezeidekoe het volgende:
[..]
100% mee eens, ze kunnen hun plek in de TdF beter afstaan aan een ploeg als Bardiani. Met de huidige koersopvatting zijn ze slechts pelotonvulling.
quote:Op woensdag 25 juni 2014 11:43 schreef Boezeidekoe het volgende:
[..]
100% mee eens, ze kunnen hun plek in de TdF beter afstaan aan een ploeg als Bardiani. Met de huidige koersopvatting zijn ze slechts pelotonvulling.
Ik was sarcastisch.quote:Op woensdag 25 juni 2014 11:43 schreef Boezeidekoe het volgende:
[..]
Nee. Hoeveel etappes heeft Belkin in de afgelopen 3 grote rondes gewonnen en welke renners kwamen er in de top-10 van het eindklassement? En dan heb ik het nog niet eens over de defensieve manier van koersen.quote:
Defensief? Gast. Heb je Kelderman weleens zien rijden? Er zijn meer koersen dan de Tour, en daar koerst iedereen defensief.quote:Op woensdag 25 juni 2014 12:06 schreef Boezeidekoe het volgende:
[..]
Nee. Hoeveel etappes heeft Belkin in de afgelopen 3 grote rondes gewonnen en welke renners kwamen er in de top-10 van het eindklassement? En dan heb ik het nog niet eens over de defensieve manier van koersen.
De uitzondering bevestigt de regel.quote:Op woensdag 25 juni 2014 12:16 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Defensief? Gast. Heb je Kelderman weleens zien rijden? Er zijn meer koersen dan de Tour, en daar koerst iedereen defensief.
En Mollema won vorig jaar nog een etappe in de Vuelta trouwens.
Ronde van Zwitserland was voor Mollema puur ter voorbereiding op de Tour, hij heeft dit jaar niet veel getraind op zijn tijdrit omdat er dit jaar in de Tour helft aantal tijdritkilometers inzit dan vorig jaar.quote:Op woensdag 25 juni 2014 12:39 schreef DecoAoreste het volgende:
Ik denk dat als ze bij Belkin ergens op moeten trainen, het de tijdrit is. Kelderman verloor het zicht op het podium in de Giro na de klimtijdrit, en Mollema verloor de Ronde van Zwitserland in de tijdrit. Aanvalslust is het probleem niet. Vorig jaar in de Tour reed Mollema juist wél een goede tijdrit, maar toen zakte hij er in de laatste week een beetje doorheen. Maar je zou ook kunnen zeggen dat Quintana en Rodriguez gewoon te goed waren. Ik denk dat Mollema er toen het maximale heeft uitgehaald.
Als je een klassementsman hebt voor wie je moet knechten rijd je natuurlijk ook minder aanvallend, dus vandaar dat veel andere Belkins niet zo aanvallend rijden als ze misschien zouden kunnen. Maar eerlijk, hoe vaak zie je een knecht van Sky of Saxo aanvallen?
Opzich eens, hoewel Mollema ook wel wat ziekjes was, of gewoon op. Komt beiden misschien op hetzelfde neer trouwens, als je op bent ben je vatbaarder voor van alles en nogwat natuurlijk.quote:Op woensdag 25 juni 2014 12:39 schreef DecoAoreste het volgende:
Ik denk dat als ze bij Belkin ergens op moeten trainen, het de tijdrit is. Kelderman verloor het zicht op het podium in de Giro na de klimtijdrit, en Mollema verloor de Ronde van Zwitserland in de tijdrit. Aanvalslust is het probleem niet. Vorig jaar in de Tour reed Mollema juist wél een goede tijdrit, maar toen zakte hij er in de laatste week een beetje doorheen. Maar je zou ook kunnen zeggen dat Quintana en Rodriguez gewoon te goed waren. Ik denk dat Mollema er toen het maximale heeft uitgehaald.
Inderdaad, ik zie ook liever de aanval, zeker in het hooggebergte, maar men vergeet ook weer makkelijk dat veel van die aanvallende ploegen maar een of twee keer winnen, als je hele ploeg daarop gericht is is dat best wel weinig. Mocht het trouwens zo zijn dat ze er elke rit in vliegen en maar een etappe pakken is het gezeik ook niet van de luchtquote:Als je een klassementsman hebt voor wie je moet knechten rijd je natuurlijk ook minder aanvallend, dus vandaar dat veel andere Belkins niet zo aanvallend rijden als ze misschien zouden kunnen. Maar eerlijk, hoe vaak zie je een knecht van Sky of Saxo aanvallen?
Gezien ja, prachtige docu.quote:Op donderdag 3 juli 2014 20:24 schreef maerk het volgende:
Iemand deze reportage gezien van de NOS?
http://nos.nl/artikel/667374-trainen-in-ijle-lucht.html
Gaat over voorbereiding van Mollema en Ten Dam voor de Tour. Leuk om die verschillen te zien, Ten Dam lekker in zijn eentje in zijn favoriete USA en Mollema omringd door het team.
Ten Dam kookt zijn eigen potje, brengt zijn fiets naar de lokale bike shop en gaat af en toe vissen. Geweldig dat je dat zo alleen aandurft en dat je mag van je ploeg.
quote:Fietsconstructeur Bianchi voert druk op bij Belkin
De Nederlandse WorldTourploeg Belkin verliest eind dit jaar niet enkel de hoofdsponsor, gisteren zette ook fietsconstructeur Bianchi druk op de ketel.
Volgens de ploeg is er nog een sluitend contract dat volgend seizoen overlapt, maar de woordvoerder van het Italiaanse fietsmerk Bianchi was gisteren heel duidelijk: ‘We willen tegen de eerste rustdag zekerheid hebben dat er een nieuwe hoofdsponsor is. Het is noodzakelijk dat er ook volgend jaar een WorldTour-team met onze fietsen rijdt.’ Ploegmanager Richard Plugge blijft ervan overtuigd dat Belkin ook volgend seizoen een WorldTourteam is.
Ik denk dat je zoiets erg onderschat, weetje nog, die hype van vorig jaar rond Bau&Lau? Wie wil daar nou niet zijn naam aan verbinden? Vooral als je op de Nederlandse markt actief bent.quote:Op woensdag 9 juli 2014 17:47 schreef Mani89 het volgende:
Inderdaad, dit is betere reclame dan zo'n harkende Molkema die top 10 rijdt ofzo.
Van de week ook maar even doen jaquote:Op woensdag 9 juli 2014 18:10 schreef forzaudinese het volgende:
Ik heb even 10 euro gestort voor Team Belkin ! Moet gewoon volgend jaar aan de start staan in Utrecht !
quote:Op woensdag 25 juni 2014 11:13 schreef franklop het volgende:
[..]
Maken met Vanmarcke en of Boom misschien wel kans in kasseienrit.
Ik moest tot 5 uur wachten, toen was het nog kilometer of 10 ofzo? Pas ver na de finish klaar.quote:
Die uitzending was al weken geleden ingepland. Beetje apart om dat niet uit te zenden omdat Boom toevallig wint.quote:Op donderdag 10 juli 2014 11:20 schreef forzaudinese het volgende:
Een dag na de mooie overwinning van Lars Boom komt de NOS nog even met een leuk doping verhaal van 14 jaar geleden !(TVM)
NOS wil Belkin zeker aan een nieuwe sponsor helpen?
Wie zit er op dit soort verhalen te wachten tijdens de TDF in 2014?Wat bereik je hier mee ?Dat nog minder sponsoren iets willen doen in het wielrennen inderdaad.quote:Op donderdag 10 juli 2014 12:03 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Die uitzending was al weken geleden ingepland. Beetje apart om dat niet uit te zenden omdat Boom toevallig wint.
De NOS heeft echt helemaal geen zak te maken met de sponsortocht van Belkin. Het TVM verhaal is een van de bekendste Nederlandse wielerverhalen van de laatste 20 jaar, helemaal niet raar dat je daar tijdens de Tour een reportage over uitzend als je met wat nieuwe bekentenissen komt.quote:Op donderdag 10 juli 2014 12:07 schreef forzaudinese het volgende:
[..]
Wie zit er op dit soort verhalen te wachten tijdens de TDF in 2014?Wat bereik je hier mee ?Dat nog minder sponsoren iets willen doen in het wielrennen inderdaad.
Bij de NOS weten ze ook dat Belkin tot augustus de tijde heeft om een nieuwe sponsor te vinden en dan helpt dit niet.
zijn dat de Belkin cheerleaders?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 19:06 schreef Marcoss het volgende:
Boom nog maar een keer
[ afbeelding ]
Mollema mocht ze ook even lenen:
[ afbeelding ]
Die brunette is leuk inderdaad.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 21:14 schreef ItaloDancer het volgende:
Hmmm. Die met het donkere haar dan maar.
Volgend jaar wint Keldergod er 3.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 21:20 schreef Alberto_Contador het volgende:
Leuk voor Mollema en Boom, maar er zit niet echt een mooie dame bij. Allemaal maar zo-zo. Geeft ook niet.
Boom iig met de eerste Nederlandse Touretappe dit jaar. Zal hij de enige blijven of gaan er meer volgen?
Persoonlijk denk ik dat het bij Boom blijft, wellicht nog Terpstra maar die kans acht ik toch niet zo hoog.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |