Ha! Leuk, een welfiequote:Op woensdag 23 juli 2014 02:10 schreef forzaudinese het volgende:
Big loop in the #utah heat with cool & gang @MorenoHofland @W1lcokelderman @RGUpdate @TeamBelkin #climbthefuture
[ afbeelding ]
En Tankink.quote:Op donderdag 24 juli 2014 18:29 schreef forzaudinese het volgende:
3 man in de top 15 !![]()
Leuk ploegje volgend jaar aan de start in Utrecht met Kelderman,Kruijwijk,Ten Dam en Hofland
Ik hoop dit van harte, maar ze zullen er wel wat huiverig op zijn vermoed ik.quote:Op donderdag 24 juli 2014 18:29 schreef forzaudinese het volgende:
3 man in de top 15 !![]()
Leuk ploegje volgend jaar aan de start in Utrecht met Kelderman,Kruijswijk,Ten Dam en Hofland
Vandaag is een kleine uitschieter, maar verder eindigde hij in elke bergetappe ongeveer op dezelfde plaats in de buurt van dezelfde renners, toch?quote:Op donderdag 24 juli 2014 19:32 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Ook al is hij niet in topvorm, zijn derde week is toch weer zijn beste
Hoe kan dit gebeuren zeg.... Je weet al een jaar dat op 26 juli 2014 de tijdrit in de tour is.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 19:02 schreef TargaFlorio het volgende:
Hoog staaltje amateurisme van Belkin, Bianchi en Mollema.
Blijkbaar had Bianchi niet eerder de fietsen klaar.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 19:15 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Hoe kan dit gebeuren zeg.... Je weet al een jaar dat op 26 juli 2014 de tijdrit in de tour is.
Meteen stopzetten zo'n samenwerkingsverband.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 19:17 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Blijkbaar had Bianchi niet eerder de fietsen klaar.
wat ik eigenlijk nog het ergste vind is dat Ten Dam blijkbaar iemand in heeft laten vliegen en zegt (of het waar is, is een tweede) dat hij het wel en goede fiets vind. Waarom heeft Mollema daar dan niet aan gedacht. Of op Rustdag iets langer dan tien minuten erop fietsen en dan ook voluit gaan zeg maarquote:Op zaterdag 26 juli 2014 19:02 schreef TargaFlorio het volgende:
Hoog staaltje amateurisme van Belkin, Bianchi en Mollema.
Ik heb het idee dat dat gewoon komt door de (schijnbare) nonchalance van Mollema. Die laat zich niet gek maken door de buitenwereld, dat is een sterk punt, maar werkt misschien negatief voor dit soort details.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 19:19 schreef franklop het volgende:
[..]
wat ik eigenlijk nog het ergste vind is dat Ten Dam blijkbaar iemand in heeft laten vliegen en zegt (of het waar is, is een tweede) dat hij het wel en goede fiets vind. Waarom heeft Mollema daar dan niet aan gedacht. Of op Rustdag iets langer dan tien minuten erop fietsen en dan ook voluit gaan zeg maar
quote:Op zaterdag 26 juli 2014 19:23 schreef groenen het volgende:
Wat een prutswerk.Na het gepruts met Kelderman in de Giro weer een faal op tijdritgebied.
Is er al een reactie binnen van de arrogante wielerprofessor Zeeman?
Ook zo lekker voor Zeeman dat Ten Dam boven Mollema eindigt. Volgend jaar kan iedereen gaan barbecuen in de VS ipv op hoogtestage met de professors Zeeman en Louis Delahaye.
Overigens zat Zeeman tijdens de tijdrit al achter Ten Dam, misschien al wat haarscheurtjes in de relatie met de Mol ?quote:Op zaterdag 26 juli 2014 19:23 schreef groenen het volgende:
Wat een prutswerk.Na het gepruts met Kelderman in de Giro weer een faal op tijdritgebied.
Is er al een reactie binnen van de arrogante wielerprofessor Zeeman?
Ook zo lekker voor Zeeman dat Ten Dam boven Mollema eindigt. Volgend jaar kan iedereen gaan barbecuen in de VS ipv op hoogtestage met de professors Zeeman en Louis Delahaye.
Verhoeven is 1e ploegleider dus die zal achter Mollema hebben gezeten.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 21:40 schreef franklop het volgende:
[..]
Overigens zat Zeeman tijdens de tijdrit al achter Ten Dam, misschien al wat haarscheurtjes in de relatie met de Mol ?
Zal best. Volgens Verhoeven waren het vooral slechte benen bij Mollema en zocht Mollema dus een excuus. Denk dat het intern niet heel meer botert. Als je ziet hoe ze vorig jaar om gingen met Slagter zijn het waarschijnlijk gewoon niet al te professionele kleutertjes bij Belkin.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 21:40 schreef franklop het volgende:
[..]
Overigens zat Zeeman tijdens de tijdrit al achter Ten Dam, misschien al wat haarscheurtjes in de relatie met de Mol ?
Ik hoorde dat Loekie dan wel de fietsen wil sponsoren.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 19:18 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Meteen stopzetten zo'n samenwerkingsverband.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |