Cool, ik vind wiskunde wel interessant, maar wat jij leert lijkt me gewoon te moeilijk!quote:Op donderdag 25 juli 2013 22:40 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Ik studeer Technische Wiskunde vanaf aankomend academisch jaar.
Tuurlijk welquote:
Misschien opstaanquote:Op donderdag 25 juli 2013 22:42 schreef xcachet het volgende:
Ik zit buiten, het is donker, ik kan mijn huis niet meer vinden
Nee, not reallyquote:
Ik ben gewoon wat rond aan het kijken. Je moet eens in het wiskundetopic op FOK! rondhangen. User Riparius daar is m.i. ontzettend leerzaam. Met name zijn terminologie zorgt voor veel verheldering in mijn hoofd.quote:Op donderdag 25 juli 2013 22:41 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Cool, ik vind wiskunde wel interessant, maar wat jij leert lijkt me gewoon te moeilijk!
Zou je sieren als je toegeeft dat dat wel zo was.quote:
Maar ik snap nog niks van zulke wiskunde, en dat op havo en vwo is tot nu toe allemaal makkelijk!quote:Op donderdag 25 juli 2013 22:43 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Ik ben gewoon wat rond aan het kijken. Je moet eens in het wiskundetopic op FOK! rondhangen. User Riparius daar is m.i. ontzettend leerzaam. Met name zijn terminologie zorgt voor veel verheldering in mijn hoofd.
Ik vind wiskunde oprecht intrigerend.
Ik had het over de opmerking van hamerquote:Op donderdag 25 juli 2013 22:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zou je sieren als je toegeeft dat dat wel zo was.
Ohquote:Op donderdag 25 juli 2013 22:44 schreef Dearest het volgende:
[..]
Ik had het over de opmerking van hamer
ze zijn niet zo mooiquote:Op donderdag 25 juli 2013 22:44 schreef Dearest het volgende:
http://www.smartphonehoes(...)diverse-kleuren.html
WEETJE HOE HANDIG
ok die wil ik van t winter
Kijk eens naar de Hoofdstelling van de Algebra. Snap je waar dat over gaat?quote:Op donderdag 25 juli 2013 22:44 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Maar ik snap nog niks van zulke wiskunde, en dat op havo en vwo is tot nu toe allemaal makkelijk!
Die lichtgrijs met wit gaan nog wel, en so what beter dan elke 10 seconden 1 handschoen uittrekken en dan uiteindelijk geen handschoenen meer aan willen doen en afsterven van de kouquote:
Okay, dan weet ik datquote:Op donderdag 25 juli 2013 22:45 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Kijk eens naar de Hoofdstelling van de Algebra. Snap je waar dat over gaat?
Kort samengevat zegt de hoofdstelling van de algebra dat ieder nulpunt van iedere polynoom in de complexe verzameling exact te beschrijven is, en dus is de complexe verzameling algebraïsch gesloten.
Klopt, ik heb ze ook. Maar er zijn er nu heel veel soorten vanquote:Op donderdag 25 juli 2013 22:46 schreef Dearest het volgende:
[..]
Die lichtgrijs met wit gaan nog wel, en so what beter dan elke 10 seconden 1 handschoen uittrekken en dan uiteindelijk geen handschoenen meer aan willen doen en afsterven van de kou
is Spatieloos een Potentieel Interessant Neuk Object ja?quote:
jij bent van jezelf al super heetquote:Op donderdag 25 juli 2013 22:47 schreef hamerhaaitje het volgende:
Ik heb geen handschoenen, ook niet in de winter want yolo
Waarschijnlijk niet.quote:Op donderdag 25 juli 2013 22:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
is Spatieloos een Potentieel Interessant Neuk Object ja?
Als je een fetisj voor halve snorren hebtquote:
Ik vrees van niet.quote:Op donderdag 25 juli 2013 22:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als je een fetisj voor halve snorren hebt
Hey youquote:
Wat moet je met een iPod?quote:
broerquote:
muziek erop gooienquote:
Kan je je iPhone toch voor gebruiken?quote:
bijna volquote:Op donderdag 25 juli 2013 22:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Kan je je iPhone toch voor gebruiken?
Hoeveel passen daar op? 200 ofzo?quote:
meerquote:Op donderdag 25 juli 2013 23:00 schreef Fok-it het volgende: