Cool, ik vind wiskunde wel interessant, maar wat jij leert lijkt me gewoon te moeilijk!quote:Op donderdag 25 juli 2013 22:40 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Ik studeer Technische Wiskunde vanaf aankomend academisch jaar.
Tuurlijk welquote:
Misschien opstaanquote:Op donderdag 25 juli 2013 22:42 schreef xcachet het volgende:
Ik zit buiten, het is donker, ik kan mijn huis niet meer vinden
Nee, not reallyquote:
Ik ben gewoon wat rond aan het kijken. Je moet eens in het wiskundetopic op FOK! rondhangen. User Riparius daar is m.i. ontzettend leerzaam. Met name zijn terminologie zorgt voor veel verheldering in mijn hoofd.quote:Op donderdag 25 juli 2013 22:41 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Cool, ik vind wiskunde wel interessant, maar wat jij leert lijkt me gewoon te moeilijk!
Zou je sieren als je toegeeft dat dat wel zo was.quote:
Maar ik snap nog niks van zulke wiskunde, en dat op havo en vwo is tot nu toe allemaal makkelijk!quote:Op donderdag 25 juli 2013 22:43 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Ik ben gewoon wat rond aan het kijken. Je moet eens in het wiskundetopic op FOK! rondhangen. User Riparius daar is m.i. ontzettend leerzaam. Met name zijn terminologie zorgt voor veel verheldering in mijn hoofd.
Ik vind wiskunde oprecht intrigerend.
Ik had het over de opmerking van hamerquote:Op donderdag 25 juli 2013 22:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zou je sieren als je toegeeft dat dat wel zo was.
Ohquote:Op donderdag 25 juli 2013 22:44 schreef Dearest het volgende:
[..]
Ik had het over de opmerking van hamer
ze zijn niet zo mooiquote:Op donderdag 25 juli 2013 22:44 schreef Dearest het volgende:
http://www.smartphonehoes(...)diverse-kleuren.html
WEETJE HOE HANDIG
ok die wil ik van t winter
Kijk eens naar de Hoofdstelling van de Algebra. Snap je waar dat over gaat?quote:Op donderdag 25 juli 2013 22:44 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Maar ik snap nog niks van zulke wiskunde, en dat op havo en vwo is tot nu toe allemaal makkelijk!