Niet eens gezien man. Ik geef er werkelijk geen flikker om wie een topic opent.quote:Op donderdag 25 juli 2013 22:27 schreef Tyron het volgende:
[..]
bedankt amoeba ik wist dat je niet lang boos kon zijn omdat ik je topic kaapte
[..]
nee dit is mijn enige account echt waar
Van jou zouden we er meer moeten hebbenquote:Op donderdag 25 juli 2013 22:28 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Niet eens gezien man. Ik geef er werkelijk geen flikker om wie een topic opent.
Johan Cruijff? ;squote:
Dat zei mijn moeder ook altijd.quote:Op donderdag 25 juli 2013 22:28 schreef xcachet het volgende:
[..]
Van jou zouden we er meer moeten hebben
jouw kansen zijn verspeeldquote:
weet ik, ik ben super lief tochquote:
hoi rodawaquote:Op donderdag 25 juli 2013 22:27 schreef Tyron het volgende:
[..]
bedankt amoeba ik wist dat je niet lang boos kon zijn omdat ik je topic kaapte
[..]
nee dit is mijn enige account echt waar
ja het was een grap zo van ja je moeder wou er meer van je, maar je vader niet en daarom kreeg je geen broertjes en zusjes ofzoquote:
Misschien wel te lief.quote:Op donderdag 25 juli 2013 22:30 schreef Dearest het volgende:
[..]
jouw kansen zijn verspeeld
[..]
weet ik, ik ben super lief toch
[..]
hoi rodawa
[..]
nee rodawa is wel goeie fok1vriend van me, maar ik ben hem nietquote:Op donderdag 25 juli 2013 22:30 schreef Dearest het volgende:
[..]
[..]
[..]
hoi rodawa
Hij is Rodawa nietquote:Op donderdag 25 juli 2013 22:30 schreef Dearest het volgende:
[..]
[..]
[..]
hoi rodawa
Wazige ventquote:Op donderdag 25 juli 2013 22:30 schreef Tyron het volgende:
[..]
ja het was een grap zo van ja je moeder wou er meer van je, maar je vader niet en daarom kreeg je geen broertjes en zusjes ofzo
ja ik heb geen idee sorry
Daar zijn de meningen uniform over verdeeld.quote:Op donderdag 25 juli 2013 22:31 schreef Tyron het volgende:
[..]
als je hem snapte was het echt een hele goeie grap
Nee dat kan Rodawa niet zijn!!quote:Op donderdag 25 juli 2013 22:30 schreef Dearest het volgende:
[..]
[..]
[..]
hoi rodawa
in Rotterdam?quote:
Volgens mij ben je gewoon verliefd!quote:Op donderdag 25 juli 2013 22:33 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Misschien ben je wel te lief en vond ik je daarom een aandachtshoer ten top.
Ik heb inderdaad a.s. zondag een date.quote:Op donderdag 25 juli 2013 22:34 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Volgens mij ben je gewoon verliefd!
Ik heb 't beste met iedereen voor maar helaas heeft niet iedereen dat en denken sommigen dan dat ik schijnheilig ben of het niet meen, terwijl dat wel zo isquote:Op donderdag 25 juli 2013 22:33 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Misschien ben je wel te lief en vond ik je daarom een aandachtshoer ten top.
Dat weten wequote:Op donderdag 25 juli 2013 22:35 schreef Dearest het volgende:
[..]
Ik heb 't beste met iedereen voor maar helaas heeft niet iedereen dat en denken sommigen dan dat ik schijnheilig ben of het niet meen, terwijl dat wel zo is
Maar don't fuck with me want ik naai je 2x zo hard terug
Jij wel.quote:Op donderdag 25 juli 2013 22:35 schreef Dearest het volgende:
[..]
Ik heb 't beste met iedereen voor maar helaas heeft niet iedereen dat en denken sommigen dan dat ik schijnheilig ben of het niet meen, terwijl dat wel zo is
quote:
dus als iemand jou neukt dan kan die nog 2 beurtjes verwachtenquote:Op donderdag 25 juli 2013 22:35 schreef Dearest het volgende:
[..]
2x zo hard?! Volgens mij doe jij aan 100x zo hard terug naaien!!quote:Op donderdag 25 juli 2013 22:35 schreef Dearest het volgende:
[..]
Vermoeiend wel.quote:Op donderdag 25 juli 2013 22:36 schreef Tyron het volgende:
[..]
dus als iemand jou neukt dan kan die nog 2 beurtjes verwachten
dat is eh handig
Jij pakt 'm graag in de anus nietwaar?quote:Op donderdag 25 juli 2013 22:37 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
2x zo hard?! Volgens mij doe jij aan 100x zo hard terug naaien!!
Wie is hem? En nee, ik ben een heteroquote:Op donderdag 25 juli 2013 22:37 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Jij pakt 'm graag in de anus nietwaar?
Wat voor opleiding doe jij wel niet? Wiskunde?quote:Op donderdag 25 juli 2013 22:38 schreef Amoeba het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Stelling_van_Liouville
Ik snap er geen knal van.
Wiskunde is toch geen opleidingquote:Op donderdag 25 juli 2013 22:39 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Wat voor opleiding doe jij wel niet? Wiskunde?
Ik studeer Technische Wiskunde vanaf aankomend academisch jaar.quote:Op donderdag 25 juli 2013 22:39 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Wat voor opleiding doe jij wel niet? Wiskunde?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |