Doen ze niet voor niets hequote:Op donderdag 25 juli 2013 22:39 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
Zie je dat die onthouding van alcohol toch werkt ivm een operatie
ik post een foto van een bloedmooie verpleegster en jij kijkt enkel naar mijn naamquote:Op donderdag 25 juli 2013 22:37 schreef D. het volgende:
[..]
Wilde alleen zeker zijn dat je het wist en er geen probleem mee had
Ja precies, ik ben wel blij dat er toch mensen zijn die het op een eerlijke manier proberen te doenquote:Op donderdag 25 juli 2013 22:39 schreef DaMart het volgende:
[..]
Juist. En woorden die je niet snel zal gebruiken bedenken en aanleggen, dat kan natuurlijk. Ik loop ook wel eens woorden uit te proberen en dan blijkt iets ineens te bestaan. Maar dat kan in een potje één keer, maar niet drie of vier keer. Dan wordt het verdacht
.
Ik ben iemand van de detailsquote:Op donderdag 25 juli 2013 22:41 schreef crv het volgende:
[..]
ik post een foto van een bloedmooie verpleegster en jij kijkt enkel naar mijn naam![]()
quote:Op donderdag 25 juli 2013 22:39 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
Zie je dat die onthouding van alcohol toch werkt ivm een operatie
mijn duim voelt wat minder tintelend/verdoofd/dood aan, maar ik begin nu wat meer pijn te voelen. alle verdovende middelen raken uitgewerktquote:Op donderdag 25 juli 2013 22:38 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
niks bloederig![]()
Voel je al verbetering of is dat nog te vroeg om te beoordelen?
Ze mag mij wel eens komen verzorgenquote:Op donderdag 25 juli 2013 22:41 schreef crv het volgende:
[..]
ik post een foto van een bloedmooie verpleegster en jij kijkt enkel naar mijn naam![]()
En haar cupmaat??quote:Op donderdag 25 juli 2013 22:42 schreef D. het volgende:
[..]
Ik ben iemand van de details
Haar naam kon ik net niet lezen
80Bquote:Op donderdag 25 juli 2013 22:44 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
Ze mag mij wel eens komen verzorgen
[..]
En haar cupmaat??
die was ook onuitspreekbaar. ze is een sort zwitserse/griekse. op de foto komt het niet goed over, maar dit was echt een verpleegster uit je natste droomquote:Op donderdag 25 juli 2013 22:42 schreef D. het volgende:
[..]
Ik ben iemand van de details
Haar naam kon ik net niet lezen
Goed teken dusquote:Op donderdag 25 juli 2013 22:43 schreef crv het volgende:
[..]
mijn duim voelt wat minder tintelend/verdoofd/dood aan, maar ik begin nu wat meer pijn te voelen. alle verdovende middelen raken uitgewerkt
Jij kent mijn natste droom?quote:Op donderdag 25 juli 2013 22:44 schreef crv het volgende:
... dit was echt een verpleegster uit je natste droom
ja, maar laten we nog maar niet op de zaken vooruitlopen. het ziet er op het eerste gezicht goed uitquote:
zu'n soort verpleegster is elke man zijn natste droomquote:
Ik zie dat je geopereerd bent je hebt typtyfus.quote:Op donderdag 25 juli 2013 22:46 schreef crv het volgende:
[..]
zu'n sort verpleegster is elke man zijn natste droom
Ow, tja, dan valt daar weinig tegen in te brengenquote:Op donderdag 25 juli 2013 22:46 schreef crv het volgende:
[..]
zu'n sort verpleegster is elke man zijn natste droom
Volgende maand terug voor de andere hand?quote:Op donderdag 25 juli 2013 22:50 schreef crv het volgende:
Dit was mijn STV Oberärtztin. in het echt ziet ze er beter uit (7+)
[ afbeelding ]
En dit was mijn Assitent Artzt bij de Operatie (9-)
[ afbeelding ]
en dit was de assistant Zaalarts
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 25 juli 2013 22:51 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
Ik zie dat je geopereerd bent je hebt typtyfus.
Of zit je met je hoofd bij die verpleegster en je hand niet op het toetsenbord
ik postte vanmiddag toch al dat ik " in heaven" wasquote:Op donderdag 25 juli 2013 22:52 schreef D. het volgende:
[..]
Volgende maand terug voor de andere hand?
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |