Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Ombouwen ?quote:Op donderdag 25 juli 2013 22:07 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
nu wel achterhaalt, maar goed binnenkort eens dat ding laten ombouwen, scheelt orginele dvd's
Succesquote:Op donderdag 25 juli 2013 22:18 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik al maanden niet meer, dus eens kijken of ik het nog kan.
Wat is dat?quote:Op donderdag 25 juli 2013 22:19 schreef D. het volgende:
[..]
Succes
Ik de laatste tijd wel stukken minder (alleen met mijn vaste uitdagers), want speel nu ook Word On
Is toch hartstikke oneerlijk, wordfraud erop zetten en je kunt niet verliezen.quote:
ja kan ik ook doen, maar heb ergens gehoord dat het mis kan gaan met flashen. Ik weet het nietquote:Op donderdag 25 juli 2013 22:17 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
Ombouwen ?
Gewoon software inflashen en harddisk aan hangen denk ?
Dat soort figuren zijn inderdaad triest. Het is sowieso toch leuker om gewoon op de normale manier te winnen? Het lijkt me dat dat een stuk meer voldoening geeft dan een hulpprogramma gebruiken.quote:Op donderdag 25 juli 2013 22:20 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
Is toch hartstikke oneerlijk, wordfraud erop zetten en je kunt niet verliezen.
Heb er meerdere van die figuren op betrapt
Wat is de lol van valsspelen?quote:Op donderdag 25 juli 2013 22:20 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
[..]
Even in Google Play kijken... WordOn HD neem ik aan?quote:Op donderdag 25 juli 2013 22:21 schreef D. het volgende:
[..]
Ook woordjes leggen, maar dan niet op een bord
Try it, you might like it
als je gewoon de handleiding volgt gaat er niets misquote:Op donderdag 25 juli 2013 22:20 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
[..]
ja kan ik ook doen, maar heb ergens gehoord dat het mis kan gaan met flashen. Ik weet het niet
Een stuk meer?quote:Op donderdag 25 juli 2013 22:22 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat soort figuren zijn inderdaad triest. Het is sowieso toch leuker om gewoon op de normale manier te winnen? Het lijkt me dat dat een stuk meer voldoening geeft dan een hulpprogramma gebruiken.
Yepquote:Op donderdag 25 juli 2013 22:22 schreef DaMart het volgende:
[..]
Even in Google Play kijken... WordOn HD neem ik aan?
Ja dat vond/vind ik ook, ik kreeg het idee dat het gros zich hiermee bezighield, en dan is de lol er snel af als je iedere keer verliest met 400 punten verschilquote:Op donderdag 25 juli 2013 22:22 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat soort figuren zijn inderdaad triest. Het is sowieso toch leuker om gewoon op de normale manier te winnen? Het lijkt me dat dat een stuk meer voldoening geeft dan een hulpprogramma gebruiken.
geen idee, vrijwel alle spellen speel ik zonder cheats uit.quote:
quote:
quote:
Ja ben weer thuisquote:Op donderdag 25 juli 2013 22:02 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
alles goed gegaan met je operatie?
Ja ja stijf onder de epo zekerquote:Op donderdag 25 juli 2013 22:25 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
geen idee, vrijwel alle spellen speel ik zonder cheats uit.
En even goed oefenen of de vingervinger het nog doetquote:Op donderdag 25 juli 2013 22:26 schreef crv het volgende:
hoewel ik best een nachtje had willen blijven en een beschuitje willen eten met mijn verpleegster
Ik deed ooit mee met de Fok-competitie, maar omdat ik bij sommige mensen zware verdenkingen had ben ik daarmee gestoptquote:Op donderdag 25 juli 2013 22:25 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
Ja dat vond/vind ik ook, ik kreeg het idee dat het gros zich hiermee bezighield, en dan is de lol er snel af als je iedere keer verliest met 400 punten verschil
Maar zijn die online handleidingen dan betrouwbaar??quote:Op donderdag 25 juli 2013 22:23 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
als je gewoon de handleiding volgt gaat er niets mis
De laatste softmods zijn heel goed, kind kan de was doen.quote:Op donderdag 25 juli 2013 22:20 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
[..]
ja kan ik ook doen, maar heb ergens gehoord dat het mis kan gaan met flashen. Ik weet het niet
Ik heb een keer een finale gespeeld waarbij mijn tegenstander ruim 600 punten haalde met zevenletterwoorden waar je zelf echt niet zomaar op komt. Maar zie maar eens hard te maken dat iemand valsspeeltquote:Op donderdag 25 juli 2013 22:27 schreef D. het volgende:
[..]
Ik deed ooit mee met de Fok-competitie, maar omdat ik bij sommige mensen zware verdenkingen had ben ik daarmee gestoptNu speel ik enkel met mensen die het leuk vinden om te spelen
Ja dat zal haast welquote:Op donderdag 25 juli 2013 22:28 schreef D. het volgende:
[..]
Ik merk dat als ik onder invloed speel dit soms in mijn nadeel is
Zoals? Yoghurt? Kom ik zomaar opquote:Op donderdag 25 juli 2013 22:28 schreef DaMart het volgende:
zevenletterwoorden waar je zelf echt niet zomaar op komt.
Dat is het probleem, het is niet hard te makenquote:Op donderdag 25 juli 2013 22:28 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb een keer een finale gespeeld waarbij mijn tegenstander ruim 600 punten haalde met zevenletterwoorden waar je zelf echt niet zomaar op komt. Maar zie maar eens hard te maken dat iemand valsspeelt.
Het is al zo lang geleden dat ik niet meer weet welke woorden het exact waren, maar ze waren erg verdachtquote:
Ben geen wielrennerquote:
Dat gevoel had ik dus ookquote:Op donderdag 25 juli 2013 22:27 schreef D. het volgende:
[..]
Ik deed ooit mee met de Fok-competitie, maar omdat ik bij sommige mensen zware verdenkingen had ben ik daarmee gestoptNu speel ik enkel met mensen die het leuk vinden om te spelen
Ik zal eens zoeken... bedanktquote:Op donderdag 25 juli 2013 22:28 schreef Royco1 het volgende:
[..]
De laatste softmods zijn heel goed, kind kan de was doen.
Dat dusquote:Op donderdag 25 juli 2013 22:28 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb een keer een finale gespeeld waarbij mijn tegenstander ruim 600 punten haalde met zevenletterwoorden waar je zelf echt niet zomaar op komt. Maar zie maar eens hard te maken dat iemand valsspeelt.
Kloptquote:Op donderdag 25 juli 2013 22:32 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dan zou je een uitnodiging moeten hebben.
De zusterquote:
En buiten dat moet je ze ook nog kunnen aanleggen.quote:Op donderdag 25 juli 2013 22:31 schreef DaMart het volgende:
[..]
Het is al zo lang geleden dat ik niet meer weet welke woorden het exact waren, maar ze waren erg verdacht.
GMTAquote:Op donderdag 25 juli 2013 22:35 schreef D. het volgende:
[..]
Ik dacht dat je bloedige foto's bedoelde
quote:Op donderdag 25 juli 2013 22:35 schreef D. het volgende:
[..]
Ik dacht dat je bloedige foto's bedoelde
voorafquote:
ja en...quote:
niks bloederigquote:Op donderdag 25 juli 2013 22:36 schreef crv het volgende:
[..]
[..]
vooraf [ afbeelding ]
achteraf [ afbeelding ]
Niet bloederig, wel luguber genoegquote:Op donderdag 25 juli 2013 22:36 schreef crv het volgende:
[..]
[..]
vooraf [ afbeelding ]
achteraf [ afbeelding ]
Juist. En woorden die je niet snel zal gebruiken bedenken en aanleggen, dat kan natuurlijk. Ik loop ook wel eens woorden uit te proberen en dan blijkt iets ineens te bestaanquote:Op donderdag 25 juli 2013 22:34 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
En buiten dat moet je ze ook nog kunnen aanleggen.
Zie je dat die onthouding van alcohol toch werkt ivm een operatiequote:
Doen ze niet voor niets hequote:Op donderdag 25 juli 2013 22:39 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
Zie je dat die onthouding van alcohol toch werkt ivm een operatie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |