Ja, goed, ze krijgt m nu rond elven en dan slaapt ze door tot zes a zevenquote:Op donderdag 25 juli 2013 21:50 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
hoe is het trouwens met de fles?
Oh dus het heeft nog geholpen ook?quote:Op donderdag 25 juli 2013 21:54 schreef Incantrix het volgende:
Mss, hahaha, hunter![]()
[..]
Ja, goed, ze krijgt m nu rond elven en dan slaapt ze door tot zes a zevende ergste stuwing in de ochtend begint nu ook weg te gaan, ik denk dat ik uiterlijk als ze 7 maanden is (nog 2,5 week oid) de volgende voeding ga afbouwen. Thnx for asking
Jaja, je zat gewoon al uren te lurken voor die lapoquote:Op donderdag 25 juli 2013 21:55 schreef Mss het volgende:
Ja ik kwam net op het einde van het topic binnenrollen
quote:Op donderdag 25 juli 2013 21:55 schreef Mss het volgende:
Ja ik kwam net op het einde van het topic binnenrollen
JA!quote:Op donderdag 25 juli 2013 21:56 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Oh dus het heeft nog geholpen ook?
ja dat schijnt een aparte bijwerking van zwangerschap te zijn he?quote:Op donderdag 25 juli 2013 21:59 schreef -Bubseltje- het volgende:
Mijn nagels doen het nu ook zo goed. Pas bleef er een lakje gewoon een week goed zitten
![]()
Ben ook erg benieuwd naar sintersikde kleine dwarsligger
slaapquote:Op donderdag 25 juli 2013 21:59 schreef Incantrix het volgende:
[..]
JA!en het is zo chill zo, ik ben er wel klaar mee ook nu
wil gevoelsmatig nog even de 7 maanden halen en kap erdan lekker mee
Dus nog thnx
Bizar wat hormonen kunnen doen he? Die van mij donderen nu pas weer in elkaar.quote:Op donderdag 25 juli 2013 21:59 schreef -Bubseltje- het volgende:
Mijn nagels doen het nu ook zo goed. Pas bleef er een lakje gewoon een week goed zitten
![]()
Ben ook erg benieuwd naar sintersikde kleine dwarsligger
Uiteraardquote:Op donderdag 25 juli 2013 21:56 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Jaja, je zat gewoon al uren te lurken voor die lapo
Jaaaaaaquote:
Moet je wachten tot Bubs net bevallen is, dan is ze emotioneel en hormonaal, dan krijg je vast wel een gratis rekquote:Op donderdag 25 juli 2013 22:00 schreef megamandy het volgende:
Als ik een kamer heb wil ik ook een sintersik rek
zo gewoon klinkt dat mij nietquote:Op donderdag 25 juli 2013 22:01 schreef -Bubseltje- het volgende:
Mijn haar valt nog wel gewoon uit. Maar mijn bloed blijft gewoon goed zo bizar wat die hormonen doen.
quote:Op donderdag 25 juli 2013 22:01 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Moet je wachten tot Bubs net bevallen is, dan is ze emotioneel en hormonaal, dan krijg je vast wel een gratis rek
Tanden. If there ever was a good reason to quit breastfeedingquote:Op donderdag 25 juli 2013 22:01 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Jaaaaaaen ik heb goede hoop dat we er tzt van 10 tot 7 van kunnen maken ofzo, ze heeft nu ook tandjespijn
je zou daar ook zomaar een hormondemon kunnen losketenen die je engste dromen overtreftquote:Op donderdag 25 juli 2013 22:02 schreef megamandy het volgende:
[..]Zulks een goed idee! Gewoon iedere dag heel veel mails sturen enzo
Bij veel vrouwen schijnt dat minder te zijn, maar dat is hier dus niet.quote:
quote:Op donderdag 25 juli 2013 22:03 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
je zou daar ook zomaar een hormondemon kunnen losketenen die je engste dromen overtreft
Dan stuurt ze terug "ik ben twaalf, wat betekent dit?"quote:Op donderdag 25 juli 2013 22:03 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
je zou daar ook zomaar een hormondemon kunnen losketenen die je engste dromen overtreft
Ik heb nog een tepelhoedje he?quote:Op donderdag 25 juli 2013 22:02 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Tanden. If there ever was a good reason to quit breastfeeding
ik bedoel meer dat ik soberso niet veel haaruitval heb eigenlijk!quote:Op donderdag 25 juli 2013 22:04 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Bij veel vrouwen schijnt dat minder te zijn, maar dat is hier dus niet.
[..]
't is als een soort speen voor op een fles meerquote:Op donderdag 25 juli 2013 22:06 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik blijf bij het woord tepelhoedje zo'n ander beeld hebben dan hoe ik inschat dat het eruit ziet
Doe eens een paint?quote:Op donderdag 25 juli 2013 22:06 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik blijf bij het woord tepelhoedje zo'n ander beeld hebben dan hoe ik inschat dat het eruit ziet
Dat is wel fijnquote:Op donderdag 25 juli 2013 22:05 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik bedoel meer dat ik soberso niet veel haaruitval heb eigenlijk!
Al valt het mijn mijn haar"lengte" natuurlijk ook niet echt op
quote:Op donderdag 25 juli 2013 22:04 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Dan stuurt ze terug "ik ben twaalf, wat betekent dit?"
Ik zag het net bij het googelen.quote:Op donderdag 25 juli 2013 22:06 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
't is als een soort speen voor op een fles meer
quote:Op donderdag 25 juli 2013 22:07 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik zag het net bij het googelen.
Ik heb meer een beeld van een heel klein bolhoedje dat je op een tepel kan zetten
Waarschijnlijk welquote:Op donderdag 25 juli 2013 22:07 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
maar het is dus wel normaal?
Of komt dat bij jou door vitaminetekorten enzulks?
Ik ben nu voorzichtig met zink, komt na de bevalling wel weer in ordequote:
Wat bedoel je nou, je kat had een muis te pakken?quote:Op donderdag 25 juli 2013 22:18 schreef megamandy het volgende:
Serieus al de derde avond op rij dat ik opeens een muis hoor piepen en dat ik Huubke moet oppakken en de deur maar dicht maakStom beest
Ja, maar nog in de kijk-een-muis-laat-ik-daar-mee-gaan-spelen-fase. En dat wil hij dan in huis doenquote:Op donderdag 25 juli 2013 22:19 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Wat bedoel je nou, je kat had een muis te pakken?
Omnomnomquote:Op donderdag 25 juli 2013 22:20 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ja, maar nog in de kijk-een-muis-laat-ik-daar-mee-gaan-spelen-fase. En dat wil hij dan in huis doen
Daar heb ik dus geen zin in. Want daarna legt hij dat beest altijd op mijn kamer naast mijn bed neer en kan ik weer al het bloed en de maag en alles wat hij niet opeet gaan opruimen.
+1quote:Op donderdag 25 juli 2013 22:23 schreef Mss het volgende:
Ik heb altijd velen haaruitval heb ik het idee. Ik vind overal haren
quote:Op donderdag 25 juli 2013 22:26 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik heb niet veel haar verlies maar omdat het zo lang is lijkt het wel achterlijk veel.
Na mijn zwangerschappen had ik zo bizar veel haarverlies dat ik er kale plekken van kreeg
*noteert het op de lijst "goeden redenen om NOOIT zwanger te worden"*quote:Op donderdag 25 juli 2013 22:26 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik heb niet veel haar verlies maar omdat het zo lang is lijkt het wel achterlijk veel.
Na mijn zwangerschappen had ik zo bizar veel haarverlies dat ik er kale plekken van kreeg
Jep, die zijn baas.quote:Op donderdag 25 juli 2013 22:27 schreef megamandy het volgende:
Overigens ben ik sinds deze week een super fan van de Tangle TeezerWAT EEN BAZENDING!
Ik heb er 3 inmiddelsquote:Op donderdag 25 juli 2013 22:30 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Jep, die zijn baas.
Alleen ben ik zo stom geweest om 'm bij Joop te laten liggen.
Ja ik twijfel of ik er niet nog een ga kopen. Eerste keer borstelen zat ik de hele tijd van ermahgerd wat is dezen! Zo soepel en alle knopen gaan er gewoon in een keer uitquote:Op donderdag 25 juli 2013 22:30 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Jep, die zijn baas.
Alleen ben ik zo stom geweest om 'm bij Joop te laten liggen.
Ik ga een travelding erbij kopen denk ik. Kan ik die gewoon bij Joop laten liggen.quote:Op donderdag 25 juli 2013 22:32 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ja ik twijfel of ik er niet nog een ga kopen. Eerste keer borstelen zat ik de hele tijd van ermahgerd wat is dezen! Zo soepel en alle knopen gaan er gewoon in een keer uit
Geen idee! Fokpauze?quote:Op donderdag 25 juli 2013 22:38 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Maar wat ik me zo afvroeg...waar is maarnee ineens heen?
Nee? Is toch een soort natuurlijke eigenenschap van krullen? Dat klit aan zichzelf?quote:
Zat niet zo lekker in haar vel.quote:Op donderdag 25 juli 2013 22:38 schreef De_Taartjesfee het volgende:
ik heb toch pittig haar jonge!quote:Op donderdag 25 juli 2013 22:39 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Nee? Is toch een soort natuurlijke eigenenschap van krullen? Dat klit aan zichzelf?
Vroeg ik me vandeweek ook al af ja.quote:Op donderdag 25 juli 2013 22:38 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Eensch.quote:Op donderdag 25 juli 2013 22:41 schreef megamandy het volgende:
Dus Maarnee moet gewoon terugkomen en dan kunnen we haar opbeuren
En dat ze dan hun werk al gedaan hebben en je zo'n mooie bloedvlek op je muur krijgtquote:
En als je een andere zender opzet dan is het zo van "Hey ik was aan het kijken"quote:Op donderdag 25 juli 2013 22:41 schreef Nagelschaartje het volgende:
Leuk dat Fred in slaap valt voor de tv, maar nu moet ik de hele tijd Hart van Nederland aanhoren![]()
Eerder nog "waarom maak je me nou wakker?"quote:Op donderdag 25 juli 2013 22:43 schreef megamandy het volgende:
[..]
En als je een andere zender opzet dan is het zo van "Hey ik was aan het kijken"
Ik heb vooral een trollgewicht momenteel.quote:Op donderdag 25 juli 2013 22:45 schreef Stormqueen het volgende:
Ik hou trouwens met dit weer vocht vast als een malle, meer mensen? Elke dag een pond ongeveer
coby en rinie?quote:Op donderdag 25 juli 2013 22:46 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ze hebben nu over boze bewoners in een durp in Brabant, want er rijden vrachtwagens door hun straat en dat mag heul niet!.
En het wordt uitgelegd door een mevrouw met een pittige kort kapsel en een kekke bril.
Herstel: Twee vrouwen met een pittig kort kapsel en een kekke bril![]()
Hart van Nederland
plus of min?quote:Op donderdag 25 juli 2013 22:46 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb vooral een trollgewicht momenteel.
Stug net boven/op 90 blijven hangen. (Op gisteren na, toen dook 'ie er even onder.quote:
Kut, ik heb hun namen gemistquote:
"bewonersplatform kanaalstraat oost"quote:Op donderdag 25 juli 2013 22:47 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Kut, ik heb hun namen gemist![]()
Waarschijnlijk stond er ook nog iets onder als "boze bewoner".
"actiegroep stop de vrachtwagens nu"quote:Op donderdag 25 juli 2013 22:48 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
"bewonersplatform kanaalstraat oost"
maar ineens breekt ie door!!quote:Op donderdag 25 juli 2013 22:47 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Stug net boven/op 90 blijven hangen. (Op gisteren na, toen dook 'ie er even onder.)
dat is charityquote:Op donderdag 25 juli 2013 22:49 schreef megamandy het volgende:
Ik vergeet ook steeds bij de Jumbo naar de namen te kijken
Alleen Nadia weet ik nog, maar die ziet er normaal uit. En er was wel een typische naam met een C volgens mij, maar dat ben ik dus alweer vergeten
Ik ben maar begonnen met m'n vreten bijhouden. Zooi invoeren is heul zo leuk niet.quote:Op donderdag 25 juli 2013 22:50 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
maar ineens breekt ie door!!
ik begrijp de frustratie echter zeer goed
Ik wil niet aankomen van groente en water
En ik weet, het is vocht en geen vet, maar my bwain
werkt als een mallequote:Op donderdag 25 juli 2013 22:51 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik ben maar begonnen met m'n vreten bijhouden. Zooi invoeren is heul zo leuk niet.
Jup. Dikke vingers krijg ik dan! En zo'n lekker bol buikjequote:Op donderdag 25 juli 2013 22:45 schreef Stormqueen het volgende:
Ik hou trouwens met dit weer vocht vast als een malle, meer mensen? Elke dag een pond ongeveer
Beweging invullen is wel weer leuk.quote:
Daar was ik toen dus op aan het letten maar waren toen normaalquote:Op donderdag 25 juli 2013 22:52 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
die heeft best een duffe kop voor iemand met zo'n naam. Let op de nagels
zeker! Heb je fatsecret of myfitnesspal?quote:Op donderdag 25 juli 2013 22:52 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Beweging invullen is wel weer leuk.
Godverdomme, je zou maar "liefdadigheid" hetenquote:
Vetgeheim.quote:Op donderdag 25 juli 2013 22:53 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
zeker! Heb je fatsecret of myfitnesspal?
godverhoerenquote:Op donderdag 25 juli 2013 22:53 schreef megamandy het volgende:
[..]
Daar was ik toen dus op aan het letten maar waren toen normaalDe teleurstelling!
Chastitty blijft ook mooi.quote:Op donderdag 25 juli 2013 22:53 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Godverdomme, je zou maar "liefdadigheid" heten
nee, daar zijn wel regels voor in je eigen taal. Hence charity.quote:Op donderdag 25 juli 2013 22:55 schreef Nagelschaartje het volgende:
Zouden ze het accepteren bij de Burgerlijke stand als je je kind gewoon Liefdadigheid wil noemen?
Da's discriminatiequote:Op donderdag 25 juli 2013 22:56 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee, daar zijn wel regels voor in je eigen taal. Hence charity.
dat zie ik nog wel gebeuren. Maan, vlinder, lente en bloem zijn ook geheel geaccepteerd als namenquote:
als in, joe kee?quote:Op donderdag 25 juli 2013 22:57 schreef Nagelschaartje het volgende:
O god, er is nu Shownieuws. Ze noemen de baby van William en Kate "de kleine uk"
nee, als in ukquote:
Begrijpelijk.quote:Op donderdag 25 juli 2013 23:00 schreef Stormqueen het volgende:
Ik wil nog steeds een zoon die Hendrik heet
Terechtquote:Op donderdag 25 juli 2013 23:00 schreef Stormqueen het volgende:
Ik wil nog steeds een zoon die Hendrik heet
yumquote:Op donderdag 25 juli 2013 23:00 schreef IJsdraakje het volgende:
Al mijn vocht zit in jeukende bultjes.
En ze stukkrabben doet pijn.quote:
Is dat vocht? Ik vraag me steeds af wat die bultjes zijnquote:Op donderdag 25 juli 2013 23:00 schreef IJsdraakje het volgende:
Al mijn vocht zit in jeukende bultjes.
Jup. Bij mij tenminste.quote:Op donderdag 25 juli 2013 23:01 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Is dat vocht? Ik vraag me steeds af wat die bultjes zijn. Hoewel ik de link met de warmte wel al gelegd had
Ijs als huisdierquote:Op donderdag 25 juli 2013 23:02 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
kijk maar uit, straks ziet Space je voor een Alpaca aan
jij bent warmerquote:Op donderdag 25 juli 2013 23:03 schreef PriemGirl het volgende:
Enige bulten die ik heb zijn muggebulten9 momenteel. Cif 0
Gaan ze op warmte af?quote:Op donderdag 25 juli 2013 23:04 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
jij bent warmer
Ik heb pijnlijke jeukbulten met vocht op mijn voet. En zere tepels. En zestig liter vocht
Jup, ze gaan voor de heetstequote:Op donderdag 25 juli 2013 23:06 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Gaan ze op warmte af?
Ik leer zoveel nieuws
Huuuuuquote:Op donderdag 25 juli 2013 23:02 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
kijk maar uit, straks ziet Space je voor een Alpaca aan
Ik ben heel heet.quote:
Ik word nooit gepriktquote:
ijskonijn!quote:Op donderdag 25 juli 2013 23:08 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik word nooit geprikt![]()
Zelfs niet als ik alleen ben
Nummer 2 is een elusive bastard, die horen we wel, maar verdwijnt steeds net uit beeld als we 'm plat willen meppenquote:
bonjour!quote:Op donderdag 25 juli 2013 23:08 schreef Tyler-Girl het volgende:
ik ben dr nog hoor. Maar jullie gaan zo snel en ik heb weinig te melden. Ik plons wat in mn zwembad
![]()
En ben in een ik-moet-nieuwe-kleren modus, maar ben aangekomen dus niets past
Zouden muggen aids door kunnen geven?quote:
nop!quote:Op donderdag 25 juli 2013 23:10 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Zouden muggen aids door kunnen geven?
Das wel een goeje idd...quote:Op donderdag 25 juli 2013 23:10 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Zouden muggen aids door kunnen geven?
Nog wat geleerdquote:Een vrouwtjesmug (mannetjes steken niet) kan wel geīnfecteerd bloed opzuigen, legt entomoloog Bart Knols van de Wageningen Universiteit uit. Maar dat bloed gaat naar haar muggenmaag en komt er niet meer uit als zij een ander steekt.
Maar we willen de aidsbingokaart vol!quote:Op donderdag 25 juli 2013 23:19 schreef Tyler-Girl het volgende:
Ik dacht dat iedereen hier al (een of andere soort van) aids had?!
Hoeveel vakjes/cijfertjes staan er op een bingokaart? Volgens mij kan ik ook wel wat vakjes wegkruisenquote:
Velenquote:Op donderdag 25 juli 2013 23:47 schreef Tyler-Girl het volgende:
[..]
Hoeveel vakjes/cijfertjes staan er op een bingokaart? Volgens mij kan ik ook wel wat vakjes wegkruisen
Ze kwamen de geheimen meet ontmaskeren maar waren te laatquote:Op vrijdag 26 juli 2013 00:27 schreef Mirjam het volgende:
Hihi ik ben op tijd uit ijburg gevlucht, er gierden allemaal underkoffer polisiewagens met z'n allen ijburg in
Ik moet over dik een maand dus incognito naar Sjaan?quote:Op vrijdag 26 juli 2013 06:42 schreef Mss het volgende:
[..]
Ze kwamen de geheimen meet ontmaskeren maar waren te laat
SSHHHSHSHSHSHSHSHHHSHHHHSSSHHHHHHquote:
Slimquote:Op vrijdag 26 juli 2013 07:53 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Toch maar ff ziekgemeld![]()
Zelfs als ik 2 glazen water durf te drinken, moet ik naar de wc rennen
Dat is geen doen nee. Beterschap!quote:Op vrijdag 26 juli 2013 07:53 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Toch maar ff ziekgemeld![]()
Zelfs als ik 2 glazen water durf te drinken, moet ik naar de wc rennen
ja lekker raar ik had ze toch echt al 2 uur eerder gebeldquote:Op vrijdag 26 juli 2013 00:27 schreef Mirjam het volgende:
Hihi ik ben op tijd uit ijburg gevlucht, er gierden allemaal underkoffer polisiewagens met z'n allen ijburg in
quote:Op vrijdag 26 juli 2013 09:00 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ja lekker raar ik had ze toch echt al 2 uur eerder gebeld
quote:Op vrijdag 26 juli 2013 08:59 schreef Incantrix het volgende:
Ik zag gisteren trouwens een Corgi in de super zitten. WAT ZIJN ZE KLEIN! Wel heel schattig_________
En jij roepen "DAT MAG NIET VAN EVYquote:Op vrijdag 26 juli 2013 09:02 schreef PriemGirl het volgende:
[..]![]()
![]()
Samson had vanmorgen gelukkig wel weer zin om te lopenIets te veel zin; want toen ik 1 minuut moest wandelen was ie aan het trekken van 'ja komop nu gaan we gewoon doorrennen' trollhont
![]()
quote:Op vrijdag 26 juli 2013 09:03 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
En jij roepen "DAT MAG NIET VAN EVY"
Samsonquote:Op vrijdag 26 juli 2013 09:02 schreef PriemGirl het volgende:
[..]![]()
![]()
Samson had vanmorgen gelukkig wel weer zin om te lopenIets te veel zin; want toen ik 1 minuut moest wandelen was ie aan het trekken van 'ja komop nu gaan we gewoon doorrennen' trollhont
![]()
Awww da's kutquote:Op vrijdag 26 juli 2013 09:05 schreef PriemGirl het volgende:
Overigens wel fijn dat ie steeds zegt hoe lang het interval is2 minutes fast PLINGGGG
En dan heb je helemaal een feel-good gevoel want je bent gaan lopen.. en dan kom je de douche uit; wil je je kleren aandoen.. krijg je in geen mogelijkheid je legging aanOOK GOED; dan maar mijn discopants
Noooope ook die werkte niet mee... Dus dan maar mijn jeans die gewoon wat ruimer zit.. SPANT IE OOK ALS EEN MALLE EN KRIJG IK EM BIJNA NIET OVER MIJN KONT
Feel-good gevoel meteen weg![]()
![]()
quote:Op vrijdag 26 juli 2013 09:05 schreef PriemGirl het volgende:
Overigens wel fijn dat ie steeds zegt hoe lang het interval is2 minutes fast PLINGGGG
En dan heb je helemaal een feel-good gevoel want je bent gaan lopen.. en dan kom je de douche uit; wil je je kleren aandoen.. krijg je in geen mogelijkheid je legging aanOOK GOED; dan maar mijn discopants
Noooope ook die werkte niet mee... Dus dan maar mijn jeans die gewoon wat ruimer zit.. SPANT IE OOK ALS EEN MALLE EN KRIJG IK EM BIJNA NIET OVER MIJN KONT
Feel-good gevoel meteen weg![]()
![]()
(En hier moest ik hardop om lachenquote:Op vrijdag 26 juli 2013 09:03 schreef PriemGirl het volgende:
[..]VOLGEN SAMSON VOLLLLGGGG NONDE VOOOOLLLGGGG... ARRGGHHHH
Ja niet altijd ideaalquote:
D'aawwwwquote:Op vrijdag 26 juli 2013 09:10 schreef Incantrix het volgende:
Ik heb net de wikipedia-site over Corgis(?) doorgestuurd naar Paul, voor later, ooitWas wel grappig trouwens, ik riep zo in de super 'oh kíjk nou wat een schattig hondje!!' en Stef zo jaaaaaa enzo, leukleuk. Dus vervolgens heeft Stef de rest van de weg naar huis bij elke hond die hij zag geroepen 'oh kijk mama wat een schattige hond!'
Bij een Shi Tzu, een Boxer (), een aftandse te dikke herder en een kleine poedel
Die laatste was wel heel schattig, die mevrouw ging helemaal uitleggen dat het een poedel was en dat 'ie inderdaad heul lief was enzo, dat mens ging er bijna licht van geven dat Stef dat zei
Ik heb haar maar fijn in die waan gelaten en niet gezegd dat Stef dat al de hele weg naar élke hond riep die hij tegenkwam
Ik zat ook echt met tranen in mijn ogen..quote:
Ik zal wel moeten anders krijg ik ze echt niet meer aan met mijn waterballonbenenquote:Op vrijdag 26 juli 2013 09:17 schreef Incantrix het volgende:
Sommige kledingstukken (zoals mijn correctiehemden![]()
) probéér ik niet eens met dit weer.
Begrijp ik helemaal hoorquote:Op vrijdag 26 juli 2013 09:18 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Ik zal wel moeten anders krijg ik ze echt niet meer aan met mijn waterballonbenen.
Een dagje kan ik wel zonder, maar dat doe ik liever niet met dit weer
Slaap ze ik ga zo shoppenquote:Op vrijdag 26 juli 2013 09:20 schreef Incantrix het volgende:
Damens, ik ga even mijn melk opruimen en nog even slapen. Ik heb niet voor niks vrij genomen vandaag, bijlapen!
Ja wellicht omdat dit de eerste échte zomer is; ik ben dit gewend dat mijn lichaam nu zo reageertquote:Op vrijdag 26 juli 2013 09:17 schreef Incantrix het volgende:
Sommige kledingstukken (zoals mijn correctiehemden![]()
) probéér ik niet eens met dit weer.
Ja je hebt ook helemaal gelijk! Ik wéét het; maar mijn bwain af en toequote:Op vrijdag 26 juli 2013 09:18 schreef Sharana_LV het volgende:
Priem, Cif is ook zwaarder dan jou, bij hem gaat het ook veel makkelijker. Hoezo sta je met tranen in je ogen? Je ziet er toch goed uit waarom zo graag af willen vallen, dat komt echt vanzelf wel hoor geowon ff volhouden
Slapenquote:Op vrijdag 26 juli 2013 09:20 schreef Incantrix het volgende:
Damens, ik ga even mijn melk opruimen en nog even slapen. Ik heb niet voor niks vrij genomen vandaag, bijlapen!
quote:Op vrijdag 26 juli 2013 09:30 schreef PriemGirl het volgende:
Owjah en uiteindelijk hebben er toch nog 3 negatief gereageerd op die poepfotoStatus-update vonden ze prima maar géén foto
quote:Op vrijdag 26 juli 2013 09:36 schreef Nagelschaartje het volgende:
Hoor net op het nieuws op de radio dat FC Utrecht gisteren uitgeschakeld is in de Europacup door een Luxemburgse amateurclub.
Lieten ze vervolgens dit horen:
Ik moest lachen![]()
Onweerquote:Op vrijdag 26 juli 2013 09:36 schreef Tyler-Girl het volgende:
Miss_C beterschap!
Ik werd wakker van de onweer
Ja precies ja....maar het is overgegaan is regen. Hopelijk blijft het hierbij en schijnt vanmiddag de zon weer....quote:
Ben echt een schijterdquote:Op vrijdag 26 juli 2013 09:48 schreef Tyler-Girl het volgende:
[..]
Ja precies ja....maar het is overgegaan is regen. Hopelijk blijft het hierbij en schijnt vanmiddag de zon weer....
Jup vreselijk irritantquote:Op vrijdag 26 juli 2013 10:00 schreef Debsterr het volgende:
Ja dit benauwde weer zorgt ervoor dat broeken echt ZO kut zitten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
O ja die vind ik lekker; die hou ik... hier heb ik goeie herinneringen bij; die bewaar ik. Oeh die past qua geur bij die andere honderdmiljoenmiljard zelfbruiners; dan blijft deze ook....quote:Op vrijdag 26 juli 2013 10:12 schreef Tyler-Girl het volgende:
Ik hou ook niet van onweer. Als ik beneden zit dan valt het wel mee, maar in bed dan raak ik lichtelijk in paniek (zeker toen ik nog op zolder sliep).
Jullie volgen Macha ook toch? Ik krijg echt een beetje de kriebels van haar opruimfilmpjes.... dit wil ik houden en deze ook en deze ook (terwijl ze allemaal hetzelfde doen) das niet opruimen muts! Bewaar dr een en gooi de rest weg!!!
quote:Op vrijdag 26 juli 2013 10:30 schreef Tyler-Girl het volgende:
Dames, ik heb jullie hulp nodig.
Ik heb online wat besteld en ik zocht eigenlijk zo'n flubberbroek/harembroek, maar ik kreeg wat anders.
Wat vinden jullie? Ik twijfel een beetje of ik hem niet te strak vindt, maar aan de andere kant vind ik hem ook wel weer iets hebben. En wat doe ik er op aan
Ik vind hem leuk!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb online wat besteld en ik zocht eigenlijk zo'n flubberbroek/harembroek, maar ik kreeg wat anders.
Wat vinden jullie? Ik twijfel een beetje of ik hem niet te strak vindt, maar aan de andere kant vind ik hem ook wel weer iets hebben. En wat doe ik er op aan
Ik vind deze juist wel tofSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat voor broek zocht je dan? heb je voorbeeld?
Toffe broekSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
Ik heb deze al en dat is zo'n soort harembroek zonder dat het kruis helemaal op je knieen hangt en lekker losjes bij de benen. En deze is nu echt heel strak, als in een legging/tregging strakquote:Op vrijdag 26 juli 2013 10:32 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik vind deze juist wel tofWat voor broek zocht je dan? heb je voorbeeld?
oh nee, wat je nu hebt is tofferquote:Op vrijdag 26 juli 2013 10:34 schreef Tyler-Girl het volgende:
[..]
Ik heb deze al en dat is zo'n soort harembroek zonder dat het kruis helemaal op je knieen hangt en lekker losjes bij de benen. En deze is nu echt heel strak, als in een legging/tregging strak
Nee zonder print is ideaalquote:Op vrijdag 26 juli 2013 10:36 schreef Tyler-Girl het volgende:
ow okedan ga ik hem gewoon houden..... Met haken staat hij ook best leuk. Nu nog verzinnen wat ik erop moet dragen. Zonder print is te saai met print is te druk
nee joh de broek heeft al print topje kan normaal!quote:Op vrijdag 26 juli 2013 10:36 schreef Tyler-Girl het volgende:
ow okedan ga ik hem gewoon houden..... Met haken staat hij ook best leuk. Nu nog verzinnen wat ik erop moet dragen. Zonder print is te saai met print is te druk
ik zou hier zo een witte tanktop op doen hoor! desnoods met een toffe kettingquote:Op vrijdag 26 juli 2013 10:44 schreef Tyler-Girl het volgende:
Ja dat is waar...de broek moet wel knallen. Maar ik heb even niets met een goed model in huisEen wijd t-shirt is niets maar een strak hemd ook niet, dus moet even naar een middenweg zoeken.
Ik hou sowieso niet van altijd standaard zwart....:D
ja maar lovehandlesquote:Op vrijdag 26 juli 2013 10:54 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik zou hier zo een witte tanktop op doen hoor! desnoods met een toffe ketting
oooh okay, ik weet t figuur van tyler nie echtquote:Op vrijdag 26 juli 2013 10:57 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja maar lovehandles(zit ik zelf ook altijd mee met strakke boxen
)
dat zie je op de fotoquote:Op vrijdag 26 juli 2013 10:58 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
oooh okay, ik weet t figuur van tyler nie echt
hij is wat strak maar meestal loop je dat wel uit na een dag dragen toch? Tot je 'm weer wast. Maar ik heb hetzelfde soort figuur als jij dus ik ken helaas het probleem...quote:
hier ook!quote:Op vrijdag 26 juli 2013 11:09 schreef Stormqueen het volgende:
Bij mij lopen ze vrijwel altijd uit iig!
ik zal straks even een foto van mezelf in mijn nieuwe broek posten. Dan voel je je direct beterquote:Op vrijdag 26 juli 2013 11:11 schreef Tyler-Girl het volgende:
Ik moet gewoon niet zoveel chips meer eten (en weer gaan rennen) dan past ie wel. En gaan shoppen voor een shirt
Masja gaat een beetje voor de "tent-look", dat hoef je niet perse als voorbeeld te nemen he?quote:Op vrijdag 26 juli 2013 11:02 schreef Tyler-Girl het volgende:
Ik heb eigenlijk geen idee of je dit soort broeken uitloopt. Denk het wel dan ja.
Tis gewoon lastig.
Als ik dan die blogpost zag van Masha over dr appelfiguur, toen dacht ik ow zij kan het ook...das kei makkelijk. Tot ik zelf weer moet passen en het niet werkt (denk dat ik trouwens meer een peer ben maar dat weet ik ook niet zeker).
AAARRGGGHHH![]()
![]()
![]()
Nou die foto's die ik van jou heb gezien in die jurken die je besteld had (of 1 in ieder geval)quote:Op vrijdag 26 juli 2013 11:18 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik zal straks even een foto van mezelf in mijn nieuwe broek posten. Dan voel je je direct beter
Snap ik (dat van dat stof) maar wat zij had uitgezocht vond ik al best leuk. En eerder was het me niet echt opgevallen dat zij zo groot/breed was ala maatje 40. Dus ze zal wel iets goed doen. Maar bij mij is het vaak zo, te grote t-shirts of echt van die tentlooks, zie ik eruit als een zwerver in veel te grote kleren, maar te strak is ook niet goed....het moet altijd echt net de goede middenweg zijn en das lastig.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 11:20 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Masja gaat een beetje voor de "tent-look", dat hoef je niet perse als voorbeeld te nemen he?![]()
Zij heeft zich laten aanpraten dat ze een vette pens heeft, wat in de praktijk hartstikke meevalt (Jaja, een compliment voor Masja!)
Zoveel als zij zichzelf verstopt is ook weer niet nodig.
Iets met een beetje opgefrommelde stof rond de buik (dat moet toch mooier gezegd kunnen worden) kan ook al effectief zijn bij lovehandles
ja in een jurk lijkt het inderdaad nog best iets, somsquote:Op vrijdag 26 juli 2013 11:20 schreef Tyler-Girl het volgende:
[..]
Nou die foto's die ik van jou heb gezien in die jurken die je besteld had (of 1 in ieder geval)daar zou ik een moord voor doen.
Gewoon een normaal geproportioneerd lichaam en niet een super smal bovenlichaam en taille met lovehandels en een buik en dan weer terug naar super smalle knieen en kuiten waarbij de meeste skinny's nog te groot zijn.....
99 little bugs in the codequote:
Dit.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 11:25 schreef Stormqueen het volgende:
Maat 40 is niet echt groot of breed overigens.
quote:Op vrijdag 26 juli 2013 11:24 schreef Incantrix het volgende:
[..]
99 little bugs in the code
take one down, patch it around
117 little bugs in the code
Nee sorry, dat weet ik. Maar zij doet zelf wel zo, soms....op bepaalde momenten. Maar ik vond haar er ineens zoveel breder uitzien als eerst zeg maar. Terwijl het idd gewoon meevalt.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 11:25 schreef Stormqueen het volgende:
Maat 40 is niet echt groot of breed overigens.
SO TRUEquote:Op vrijdag 26 juli 2013 11:24 schreef Incantrix het volgende:
[..]
take one down, patch it around
117 little bugs in the code
Ze is naar mijn idee ook wel een beetje aangekomen sinds die klysma-kuurquote:Op vrijdag 26 juli 2013 11:28 schreef Tyler-Girl het volgende:
[..]
Nee sorry, dat weet ik. Maar zij doet zelf wel zo, soms....op bepaalde momenten. Maar ik vond haar er ineens zoveel breder uitzien als eerst zeg maar. Terwijl het idd gewoon meevalt.
Die was wel heel erg, gauw ge-editquote:
quote:Op vrijdag 26 juli 2013 11:34 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Die was wel heel erg, gauw ge-edit
Ik heb 'm ook niet zelf bedacht hoor, maar ik las 'm vandeweek en lollerde erom. Moest er gelijk aan denken toen ik je plaatje zagquote:
jij een buikje?quote:Op vrijdag 26 juli 2013 11:34 schreef Dwyn het volgende:
Fak dat buikje. Het is 30 graden buiten. Ik draag wat ik kan verdragen.
Ja, mij praat je er geen complex meer mee aan, daar ben ik te oud voor inmiddels, maar maat veertig is gewoon prima, mooi, normaal en redelijk slankquote:Op vrijdag 26 juli 2013 11:28 schreef Tyler-Girl het volgende:
[..]
Nee sorry, dat weet ik. Maar zij doet zelf wel zo, soms....op bepaalde momenten. Maar ik vond haar er ineens zoveel breder uitzien als eerst zeg maar. Terwijl het idd gewoon meevalt.
Ik zal er over ophouden....ik ga me hier nooit meer netjes uitredden. Ik bedoel het niet verkeerd, maar soms mis ik wat tact. Ik bedoel het echt niet zo![]()
![]()
Ik stel me nu Dwyn voor zonder correctiehemd en dat er dan zo'n Jabba the Hutt over de rand van haar broek heenflubbertquote:
LOLquote:Op vrijdag 26 juli 2013 11:43 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Ik stel me nu Dwyn voor zonder correctiehemd en dat er dan zo'n Jabba the Hutt over de rand van haar broek heenflubbert![]()
Weet je hoe slank ik zou zijn met 40?quote:Op vrijdag 26 juli 2013 11:42 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja, mij praat je er geen complex meer mee aan, daar ben ik te oud voor inmiddels, maar maat veertig is gewoon prima, mooi, normaal en redelijk slank
Ik denk dat dat bij jou nog steeds zo zou zijn als je fotomodelmaal 32 had - ik denk dat dat vooral spiegisch is en blijftquote:Op vrijdag 26 juli 2013 11:43 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Genoeg om me zelfbewust te maken in ieder geval.
Haha. Valt wel mee hoor. Er zit echt nog wel een buikje en lovehandles. Wel minder natuurlijk. Maar het zit er nog steeds.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 11:45 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik denk dat dat bij jou nog steeds zo zou zijn als je fotomodelmaal 32 had - ik denk dat dat vooral spiegisch is en blijft
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SQ in somewhat toight nieuwe broekSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In nieuwe broek met corrigerend hemd er onderSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik weet dat het een schande is dat ik mijn maat 42/44 zomaar online portretteer maar als jullie er van moeten braken ruim je 't maar zelf op
disclaimer![]()
And they always will, dus accepteren en flaneren met die handelquote:Op vrijdag 26 juli 2013 11:47 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Haha. Valt wel mee hoor. Er zit echt nog wel een buikje en lovehandles. Wel minder natuurlijk. Maar het zit er nog steeds.![]()
disclaimer![]()
Hahaquote:Op vrijdag 26 juli 2013 11:50 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
And they always will, dus accepteren en flaneren met die handel![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 26 juli 2013 11:50 schreef Stormqueen het volgende:
Anyway, voor de pens en zwembandjes broekbeeldvorming, SQ in passende "broek"SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SQ in somewhat toight nieuwe broekSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In nieuwe broek met corrigerend hemd er onderIk vind je heetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik weet dat het een schande is dat ik mijn maat 42/44 zomaar online portretteer maar als jullie er van moeten braken ruim je 't maar zelf opMijn muffintop is met corrigerend hemd nog ergens tussen foto 2 en 3 in
![]()
En ik wil ook zo'n strepenbroek godverdomme. Paul bekijkt het maar, ik ga er ook 1 kopen
3!![]()
Bij sommige broeken heb ik ook "lovehandles" als je het perse een naam wilt gevendat zijn gewoon de broeken niet je figuur.
吴 曼 迪![]()
quote:Op vrijdag 26 juli 2013 11:50 schreef Stormqueen het volgende:
Anyway, voor de pens en zwembandjes broekbeeldvorming, SQ in passende "broek"SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SQ in somewhat toight nieuwe broekSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In nieuwe broek met corrigerend hemd er onderWat ben je lekker gekleurdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik weet dat het een schande is dat ik mijn maat 42/44 zomaar online portretteer maar als jullie er van moeten braken ruim je 't maar zelf op![]()
En ik blijf de associatie met een gevangenisbroek houden
Schnitzel, friet, erwten en worteltjes, GENIET!
Ik heb keiveel verstand van alles.![]()
ik vind die bovenste outfit heel tof, maar die strepenbroek vind ik en heel lelijk en niet mooi zitten
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 26-07-2013 11:53:49 ]![]()
De broeken die ik bij de c&a kocht voor de m zijn ook verre van flatterend. Maar ik wilde geen kapitaal uitgeven![]()
![]()
Soms wel ja, als het van die hele laag gesneden gevalletjes zijn. Ik heb ze alleen niet in taillebroeken. Pensquote:Op vrijdag 26 juli 2013 11:52 schreef megamandy het volgende:
Bij sommige broeken heb ik ook "lovehandles" als je het perse een naam wilt gevendat zijn gewoon de broeken niet je figuur.
disclaimer![]()
nou vertel, en verklaar je nader.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 11:53 schreef Sharana_LV het volgende:
ik vind die bovenste outfit heel tof, maar die strepenbroek vind ik en heel lelijk en niet mooi zittendisclaimer![]()
Waren er mensen van hier naar die Oz-film geweest? Is die leuk? Hij draait binnenkort in het theater hier aan het eind van de straat
3!![]()
zoals ik zeg, ik vind het echt niets die zwart witte strepenquote:Niet alleen bij jou hoor, ik vond hem bij priem ook niet zo leuk
ik vind die groene korte broek veel toffer staan![]()
![]()
Jawel alleen zou ik zelf nooit 10 euro dokken voor zo'n film in de biosquote:Op vrijdag 26 juli 2013 11:55 schreef Incantrix het volgende:
Waren er mensen van hier naar die Oz-film geweest? Is die leuk? Hij draait binnenkort in het theater hier aan het eind van de straat![]()
![]()
Nee, wat een pokkefilmquote:Op vrijdag 26 juli 2013 11:55 schreef Incantrix het volgende:
Waren er mensen van hier naar die Oz-film geweest? Is die leuk? Hij draait binnenkort in het theater hier aan het eind van de straat3D was heel mooi gedaan en niet misselijkmakend, maar als k die film thuis gekeken had zou ik hem afzetten
![]()
die groene is ook een bijzonder gelukkige toevalstreffer. Het ging me er om dat nieuwe strakke broeken vrijwel altijd lovehandles geven als je een beetje buikvet hebt. Laat staan als je heul veul buikvet hebt.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 11:55 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
zoals ik zeg, ik vind het echt niets die zwart witte strepenNiet alleen bij jou hoor, ik vond hem bij priem ook niet zo leuk
ik vind die groene korte broek veel toffer staan
Maar je zegt dat je hem heel lelijk vindt zitten, daar wilde ik graag meer uitleg over, dat veel mensen die strepen niet mooi vinden was me allang duidelijk
disclaimer![]()
Stom weer. Zoveel vocht vasthouden dat je er een blaasontsteking van krijgt.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys![]()
In het theater issie 8.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 11:55 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Jawel alleen zou ik zelf nooit 10 euro dokken voor zo'n film in de biosOwquote:Op vrijdag 26 juli 2013 11:56 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Nee, wat een pokkefilm3D was heel mooi gedaan en niet misselijkmakend, maar als k die film thuis gekeken had zou ik hem afzetten
Nou, dan maar gewoon kijken of ik iemand meegeronseld krijg naar Entouchables. Die wil ik toch nog een keer zien, maar Paul kijkt nooit nog een keer naar dezelfde film binnen 5 jaar
3!![]()
Nou heel lelijk zitten is misschien niet helemaal het jusite woord, ik vind die broeken altijd zo'n rare vorm geven omdat dus die strepen nooit recht van boven naar beneden lopen tenzij je plankfiguur hebt zeg maar, de strepen terekken alle kanten op zeg maar, is het zo iets duidelijker?quote:Op vrijdag 26 juli 2013 11:56 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
die groene is ook een bijzonder gelukkige toevalstreffer. Het ging me er om dat nieuwe strakke broeken vrijwel altijd lovehandles geven als je een beetje buikvet hebt. Laat staan als je heul veul buikvet hebt.
Maar je zegt dat je hem heel lelijk vindt zitten, daar wilde ik graag meer uitleg over, dat veel mensen die strepen niet mooi vinden was me allang duidelijk![]()
![]()
sommige films zijn 8 euro wel waard voor een leuk avondje uit, maar ik zou het niet voor deze film betalen en sf ook niet, die vond er ook weinig aan.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 11:57 schreef Incantrix het volgende:
[..]
In het theater issie 8.
[..]
Ow
Nou, dan maar gewoon kijken of ik iemand meegeronseld krijg naar Entouchables. Die wil ik toch nog een keer zien, maar Paul kijkt nooit nog een keer naar dezelfde film binnen 5 jaar![]()
Die broek is niet recht genaaid, als in, de pijp is onder smaller dan boven dus het is logisch dat ze niet recht lopenquote:Op vrijdag 26 juli 2013 11:58 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Nou heel lelijk zitten is misschien niet helemaal het jusite woord, ik vind die broeken altijd zo'n rare vorm geven omdat dus die strepen nooit recht van boven naar beneden lopen tenzij je plankfiguur hebt zeg maar, de strepen terekken alle kanten op zeg maar, is het zo iets duidelijker?
Ik snap je bezwaar however, maar ik vind het wel tof
disclaimer![]()
Ik vind je streepjesbroek wel cool hoor SQ! Staat ook goedEn je groene broekje ook.
Ik krijg mijn lovehandles niet eens weggewerkt, dan zou ik zo'n broek aan moeten die je tot onder je oksel op moet trekken..... de gruwel![]()
![]()
Jah, maar het verhaal is voor ons meer dat wij wel eens samen weg willen ipv altijd maar samen op de bank te hangen met een filmpje. Of dat ik nu graag weer een beetje de deur uit wil nu ik weer uitzicht heb op einde borstvoeding (lees: begin vrijheid). Wij komen niet zo vaak meer ergens he?quote:Op vrijdag 26 juli 2013 11:58 schreef SpaceInvaders het volgende:
10 euro, 8 euro... Imo te veel geld als je het extragratis van t web kunt trekken![]()
Maar vooralsnog wil ik dan wel naar een léuke film.
Ok Sjaan, thnx, ik weet genoeg!
3!![]()
Tyler, dan moet je meer jurkjes dragen en geen skinny jeans maar flared of bootcut.
Al ben ik zelf nogal agitated dat bootcut vrij moeilijk verkrijgbaar is momenteel
disclaimer![]()
ja als je bijvoorbeeld bij die middelste foto kijkt, dan lijkt het net of je hele knie bij achterste been aan de binnaknt zit door die strepen want je voeten staan wel recht op de grondquote:Op vrijdag 26 juli 2013 12:00 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Die broek is niet recht genaaid, als in, de pijp is onder smaller dan boven dus het is logisch dat ze niet recht lopen
Ik snap je bezwaar however, maar ik vind het wel tof![]()
Maar het belangrijkste is dat jij hem leuk vindJE kunt de zwart/wit kleuren wel goed hebben imho, maar t zou bij mij echt niet staan
![]()
Eensch!! Als je ergens bootcut vind mag je je al in je handjes knijpenquote:Op vrijdag 26 juli 2013 12:02 schreef Stormqueen het volgende:
Tyler, dan moet je meer jurkjes dragen en geen skinny jeans maar flared of bootcut.
Al ben ik zelf nogal agitated dat bootcut vrij moeilijk verkrijgbaar is momenteelZwaar irritant
3!![]()
Ik vind het goeien outfits skjoeEn echt niks kotsbaars aan te zien
Wel een bazen corrigeerhemd overigens
En yay voor broek !
Be warned:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Weet niet of het goed zichtbaar is... Ik kan em nog prima dragen; maar ik vind het wel jammer na 2x wassenGa nog even kijken of ik de pluisjes er makkelijk afkrijg oid. En verder blijf ik het wel een bazenbroek vinden eik
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7![]()
Ik zeg toch niet dat je niet weg mag? Ik zou alleen nooit zoveel betalen voor deze film, en al helemaal niet omdat ie nu ook op internet staat. Voor sommige films wil ik t wel betalen.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 12:02 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Jah, maar het verhaal is voor ons meer dat wij wel eens samen weg willen ipv altijd maar samen op de bank te hangen met een filmpje. Of dat ik nu graag weer een beetje de deur uit wil nu ik weer uitzicht heb op einde borstvoeding (lees: begin vrijheid). Wij komen niet zo vaak meer ergens he?![]()
Maar vooralsnog wil ik dan wel naar een léuke film.
Ok Sjaan, thnx, ik weet genoeg!![]()
Ik vond een fijne bijquote:Op vrijdag 26 juli 2013 12:02 schreef Stormqueen het volgende:
Al ben ik zelf nogal agitated dat bootcut vrij moeilijk verkrijgbaar is momenteelm&s
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys![]()
Ik ben allang blij dat ik weer in reguliere winkels kan shoppen en dus weer een beetje on trend kan zijn
disclaimer![]()
Ik ben nota bene aan het kokenIk bedoel ook niet te zeggen dat jij dat zegtquote:Op vrijdag 26 juli 2013 12:04 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik zeg toch niet dat je niet weg mag? Ik zou alleen nooit zoveel betalen voor deze film, en al helemaal niet omdat ie nu ook op internet staat. Voor sommige films wil ik t wel betalen.Maar het ging meer over het 'gratis van teh intarwebz af halen' zeg maar, het gaat mij meer om het uitje
Maar as said, ik wil wel graag iets zien dat nog een beetje leuk is enzo.
3!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: