Ja, goed, ze krijgt m nu rond elven en dan slaapt ze door tot zes a zevenquote:Op donderdag 25 juli 2013 21:50 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
hoe is het trouwens met de fles?
Oh dus het heeft nog geholpen ook?quote:Op donderdag 25 juli 2013 21:54 schreef Incantrix het volgende:
Mss, hahaha, hunter![]()
[..]
Ja, goed, ze krijgt m nu rond elven en dan slaapt ze door tot zes a zevende ergste stuwing in de ochtend begint nu ook weg te gaan, ik denk dat ik uiterlijk als ze 7 maanden is (nog 2,5 week oid) de volgende voeding ga afbouwen. Thnx for asking
Jaja, je zat gewoon al uren te lurken voor die lapoquote:Op donderdag 25 juli 2013 21:55 schreef Mss het volgende:
Ja ik kwam net op het einde van het topic binnenrollen
quote:Op donderdag 25 juli 2013 21:55 schreef Mss het volgende:
Ja ik kwam net op het einde van het topic binnenrollen
JA!quote:Op donderdag 25 juli 2013 21:56 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Oh dus het heeft nog geholpen ook?
ja dat schijnt een aparte bijwerking van zwangerschap te zijn he?quote:Op donderdag 25 juli 2013 21:59 schreef -Bubseltje- het volgende:
Mijn nagels doen het nu ook zo goed. Pas bleef er een lakje gewoon een week goed zitten
![]()
Ben ook erg benieuwd naar sintersikde kleine dwarsligger
slaapquote:Op donderdag 25 juli 2013 21:59 schreef Incantrix het volgende:
[..]
JA!en het is zo chill zo, ik ben er wel klaar mee ook nu
wil gevoelsmatig nog even de 7 maanden halen en kap erdan lekker mee
Dus nog thnx
Bizar wat hormonen kunnen doen he? Die van mij donderen nu pas weer in elkaar.quote:Op donderdag 25 juli 2013 21:59 schreef -Bubseltje- het volgende:
Mijn nagels doen het nu ook zo goed. Pas bleef er een lakje gewoon een week goed zitten
![]()
Ben ook erg benieuwd naar sintersikde kleine dwarsligger
Uiteraardquote:Op donderdag 25 juli 2013 21:56 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Jaja, je zat gewoon al uren te lurken voor die lapo
Jaaaaaaquote:
Moet je wachten tot Bubs net bevallen is, dan is ze emotioneel en hormonaal, dan krijg je vast wel een gratis rekquote:Op donderdag 25 juli 2013 22:00 schreef megamandy het volgende:
Als ik een kamer heb wil ik ook een sintersik rek
zo gewoon klinkt dat mij nietquote:Op donderdag 25 juli 2013 22:01 schreef -Bubseltje- het volgende:
Mijn haar valt nog wel gewoon uit. Maar mijn bloed blijft gewoon goed zo bizar wat die hormonen doen.
quote:Op donderdag 25 juli 2013 22:01 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Moet je wachten tot Bubs net bevallen is, dan is ze emotioneel en hormonaal, dan krijg je vast wel een gratis rek
Tanden. If there ever was a good reason to quit breastfeedingquote:Op donderdag 25 juli 2013 22:01 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Jaaaaaaen ik heb goede hoop dat we er tzt van 10 tot 7 van kunnen maken ofzo, ze heeft nu ook tandjespijn
je zou daar ook zomaar een hormondemon kunnen losketenen die je engste dromen overtreftquote:Op donderdag 25 juli 2013 22:02 schreef megamandy het volgende:
[..]Zulks een goed idee! Gewoon iedere dag heel veel mails sturen enzo
Bij veel vrouwen schijnt dat minder te zijn, maar dat is hier dus niet.quote:
quote:Op donderdag 25 juli 2013 22:03 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
je zou daar ook zomaar een hormondemon kunnen losketenen die je engste dromen overtreft
Dan stuurt ze terug "ik ben twaalf, wat betekent dit?"quote:Op donderdag 25 juli 2013 22:03 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
je zou daar ook zomaar een hormondemon kunnen losketenen die je engste dromen overtreft
Ik heb nog een tepelhoedje he?quote:Op donderdag 25 juli 2013 22:02 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Tanden. If there ever was a good reason to quit breastfeeding
ik bedoel meer dat ik soberso niet veel haaruitval heb eigenlijk!quote:Op donderdag 25 juli 2013 22:04 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Bij veel vrouwen schijnt dat minder te zijn, maar dat is hier dus niet.
[..]
't is als een soort speen voor op een fles meerquote:Op donderdag 25 juli 2013 22:06 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik blijf bij het woord tepelhoedje zo'n ander beeld hebben dan hoe ik inschat dat het eruit ziet
Doe eens een paint?quote:Op donderdag 25 juli 2013 22:06 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik blijf bij het woord tepelhoedje zo'n ander beeld hebben dan hoe ik inschat dat het eruit ziet
Dat is wel fijnquote:Op donderdag 25 juli 2013 22:05 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik bedoel meer dat ik soberso niet veel haaruitval heb eigenlijk!
Al valt het mijn mijn haar"lengte" natuurlijk ook niet echt op
quote:Op donderdag 25 juli 2013 22:04 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Dan stuurt ze terug "ik ben twaalf, wat betekent dit?"
Ik zag het net bij het googelen.quote:Op donderdag 25 juli 2013 22:06 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
't is als een soort speen voor op een fles meer
quote:Op donderdag 25 juli 2013 22:07 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik zag het net bij het googelen.
Ik heb meer een beeld van een heel klein bolhoedje dat je op een tepel kan zetten
Waarschijnlijk welquote:Op donderdag 25 juli 2013 22:07 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
maar het is dus wel normaal?
Of komt dat bij jou door vitaminetekorten enzulks?
Ik ben nu voorzichtig met zink, komt na de bevalling wel weer in ordequote:
Wat bedoel je nou, je kat had een muis te pakken?quote:Op donderdag 25 juli 2013 22:18 schreef megamandy het volgende:
Serieus al de derde avond op rij dat ik opeens een muis hoor piepen en dat ik Huubke moet oppakken en de deur maar dicht maakStom beest
Ja, maar nog in de kijk-een-muis-laat-ik-daar-mee-gaan-spelen-fase. En dat wil hij dan in huis doenquote:Op donderdag 25 juli 2013 22:19 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Wat bedoel je nou, je kat had een muis te pakken?
Omnomnomquote:Op donderdag 25 juli 2013 22:20 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ja, maar nog in de kijk-een-muis-laat-ik-daar-mee-gaan-spelen-fase. En dat wil hij dan in huis doen
Daar heb ik dus geen zin in. Want daarna legt hij dat beest altijd op mijn kamer naast mijn bed neer en kan ik weer al het bloed en de maag en alles wat hij niet opeet gaan opruimen.
+1quote:Op donderdag 25 juli 2013 22:23 schreef Mss het volgende:
Ik heb altijd velen haaruitval heb ik het idee. Ik vind overal haren
quote:Op donderdag 25 juli 2013 22:26 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik heb niet veel haar verlies maar omdat het zo lang is lijkt het wel achterlijk veel.
Na mijn zwangerschappen had ik zo bizar veel haarverlies dat ik er kale plekken van kreeg
*noteert het op de lijst "goeden redenen om NOOIT zwanger te worden"*quote:Op donderdag 25 juli 2013 22:26 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik heb niet veel haar verlies maar omdat het zo lang is lijkt het wel achterlijk veel.
Na mijn zwangerschappen had ik zo bizar veel haarverlies dat ik er kale plekken van kreeg
Jep, die zijn baas.quote:Op donderdag 25 juli 2013 22:27 schreef megamandy het volgende:
Overigens ben ik sinds deze week een super fan van de Tangle TeezerWAT EEN BAZENDING!
Ik heb er 3 inmiddelsquote:Op donderdag 25 juli 2013 22:30 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Jep, die zijn baas.
Alleen ben ik zo stom geweest om 'm bij Joop te laten liggen.
Ja ik twijfel of ik er niet nog een ga kopen. Eerste keer borstelen zat ik de hele tijd van ermahgerd wat is dezen! Zo soepel en alle knopen gaan er gewoon in een keer uitquote:Op donderdag 25 juli 2013 22:30 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Jep, die zijn baas.
Alleen ben ik zo stom geweest om 'm bij Joop te laten liggen.
Ik ga een travelding erbij kopen denk ik. Kan ik die gewoon bij Joop laten liggen.quote:Op donderdag 25 juli 2013 22:32 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ja ik twijfel of ik er niet nog een ga kopen. Eerste keer borstelen zat ik de hele tijd van ermahgerd wat is dezen! Zo soepel en alle knopen gaan er gewoon in een keer uit
Geen idee! Fokpauze?quote:Op donderdag 25 juli 2013 22:38 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Maar wat ik me zo afvroeg...waar is maarnee ineens heen?
Nee? Is toch een soort natuurlijke eigenenschap van krullen? Dat klit aan zichzelf?quote:
Zat niet zo lekker in haar vel.quote:Op donderdag 25 juli 2013 22:38 schreef De_Taartjesfee het volgende:
ik heb toch pittig haar jonge!quote:Op donderdag 25 juli 2013 22:39 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Nee? Is toch een soort natuurlijke eigenenschap van krullen? Dat klit aan zichzelf?
Vroeg ik me vandeweek ook al af ja.quote:Op donderdag 25 juli 2013 22:38 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Eensch.quote:Op donderdag 25 juli 2013 22:41 schreef megamandy het volgende:
Dus Maarnee moet gewoon terugkomen en dan kunnen we haar opbeuren
En dat ze dan hun werk al gedaan hebben en je zo'n mooie bloedvlek op je muur krijgtquote:
En als je een andere zender opzet dan is het zo van "Hey ik was aan het kijken"quote:Op donderdag 25 juli 2013 22:41 schreef Nagelschaartje het volgende:
Leuk dat Fred in slaap valt voor de tv, maar nu moet ik de hele tijd Hart van Nederland aanhoren![]()
Eerder nog "waarom maak je me nou wakker?"quote:Op donderdag 25 juli 2013 22:43 schreef megamandy het volgende:
[..]
En als je een andere zender opzet dan is het zo van "Hey ik was aan het kijken"
Ik heb vooral een trollgewicht momenteel.quote:Op donderdag 25 juli 2013 22:45 schreef Stormqueen het volgende:
Ik hou trouwens met dit weer vocht vast als een malle, meer mensen? Elke dag een pond ongeveer
coby en rinie?quote:Op donderdag 25 juli 2013 22:46 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ze hebben nu over boze bewoners in een durp in Brabant, want er rijden vrachtwagens door hun straat en dat mag heul niet!.
En het wordt uitgelegd door een mevrouw met een pittige kort kapsel en een kekke bril.
Herstel: Twee vrouwen met een pittig kort kapsel en een kekke bril![]()
Hart van Nederland
plus of min?quote:Op donderdag 25 juli 2013 22:46 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb vooral een trollgewicht momenteel.
Stug net boven/op 90 blijven hangen. (Op gisteren na, toen dook 'ie er even onder.quote:
Kut, ik heb hun namen gemistquote:
"bewonersplatform kanaalstraat oost"quote:Op donderdag 25 juli 2013 22:47 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Kut, ik heb hun namen gemist![]()
Waarschijnlijk stond er ook nog iets onder als "boze bewoner".
"actiegroep stop de vrachtwagens nu"quote:Op donderdag 25 juli 2013 22:48 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
"bewonersplatform kanaalstraat oost"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |