Valt wel mee.quote:Op donderdag 25 juli 2013 21:16 schreef Cara het volgende:
Ja, leuk. Weer grote gevolgen voor het Nederlands voetbal.
toentertijd, aldus GGMMquote:Op donderdag 25 juli 2013 21:25 schreef Roned70 het volgende:
Heeft ADO het toendertijd beter gedaan. Wij hebben nog een 2de ronde gespeeld.
Lekker verzuurd zegquote:Op donderdag 25 juli 2013 21:31 schreef Nober het volgende:
Wat verwacht je met Jan Wouters als coach, die straalt totaal niets uit en kan er dan ook helemaal niks van.
Hopelijk dinsdag al meteen een flinke overwinning voor Zulte want heb niet zo'n zin in die groepsfase als de NOS twee wedstrijden uitzend met Nederlandse clubs, één is al teveel!
Gewoon naar 5e klasse Zaterdag. Dat is hun niveau blijkbaar.quote:Op donderdag 25 juli 2013 21:32 schreef alpeko het volgende:
Hoe kun je nu vijf goals tegen krijgen van een zooitje amateurs? Schandalig. Voor straf terugzetten naar de Sjupiler Liek.
Koop Sport1.quote:Op donderdag 25 juli 2013 21:31 schreef Nober het volgende:
Wat verwacht je met Jan Wouters als coach, die straalt totaal niets uit en kan er dan ook helemaal niks van.
Hopelijk dinsdag al meteen een flinke overwinning voor Zulte want heb niet zo'n zin in die groepsfase als de NOS twee wedstrijden uitzend met Nederlandse clubs, één is al teveel!
ADO stond ooit met 4-0 voor in europa en haalde de volgende ronde niet.quote:Op donderdag 25 juli 2013 21:25 schreef Roned70 het volgende:
Heeft ADO het toendertijd beter gedaan. Wij hebben nog een 2de ronde gespeeld.
Ouwe koeien.quote:Op donderdag 25 juli 2013 21:34 schreef tong80 het volgende:
[..]
ADO stond ooit met 4-0 voor in europa en haalde de volgende ronde niet.
ik stond ooit achter het doel bij Nederland-Duitslandquote:Op donderdag 25 juli 2013 21:34 schreef tong80 het volgende:
[..]
ADO stond ooit met 4-0 voor in europa en haalde de volgende ronde niet.
Ik tegen West-Duitsland.quote:Op donderdag 25 juli 2013 21:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
ik stond ooit achter het doel bij Nederland-Duitsland
Ga je nooit winnen.quote:
Ik let op. Wanneer speelde Nederland tegen Noord-Duitsland ?quote:
Ergens tussen 40-45quote:Op donderdag 25 juli 2013 21:43 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik let op. Wanneer speelde Nederland tegen Noord-Duitsland ?
Sander bedankt , Sander bedanktquote:Op donderdag 25 juli 2013 21:46 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Optyfen met je sneue slowchat, nerds.
Hé hallo, dit kan echt niet zó.quote:Op donderdag 25 juli 2013 21:46 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Optyfen met je sneue slowchat, nerds.
Omdat ze er niks van kunnen.quote:Op donderdag 25 juli 2013 21:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waarom had Twente niet gewoon gewonnen in die playoffs
Omdat Utreg zelf geen enkele kans creëerde, alleen voor de eigen goal hing en de doelpunten cadeau kreeg van die ouwe op doel.quote:
Ja, je verwoordt het iets anders, maar dat zei ik dus eigenlijk al.quote:Op donderdag 25 juli 2013 21:59 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Omdat Utreg zelf geen enkele kans creëerde, alleen voor de eigen goal hing en de doelpunten cadeau kreeg van die ouwe op doel.
Zoals ik al schreef op voetbalzone (quote:Op donderdag 25 juli 2013 22:00 schreef Bastiefcg het volgende:
Komt natuurlijk omdat de hoeren in Utrecht allemaal dicht zijn
quote:Jongens, ik lees net dat de spelers een offday hadden. Normaal gaan ze voor de wedstrijd even langs het Zandpad, maar dat bleek dus ontruimd te zijn vandaag!
Hele voorbereiding in de war natuurlijk.
hahaha jeezus dat maakt niks uit, dan nog moet je tegen dit soort ploegjes winnenquote:Op donderdag 25 juli 2013 22:06 schreef Van_Poppel het volgende:
Die paar puntjes voor de coëfficiënt maakt niks uit, maar dit is wel een regelrechte blamage. Misschien ook het PO-systeem tegen het licht houden. Er is wel heel erg weinig tijd tussen de laatste PO-wedstrijd en de eerste EL-wedstrijd.
Inderdaad, geen enkel excuus is valide voor dit soort faalhazerij.quote:Op donderdag 25 juli 2013 22:06 schreef TLC het volgende:
[..]
hahaha jeezus dat maakt niks uit, dan nog moet je tegen dit soort ploegjes winnen
Ja, daar was dit een overduidelijk gevolg van.quote:Op donderdag 25 juli 2013 22:06 schreef Van_Poppel het volgende:
Die paar puntjes voor de coëfficiënt maakt niks uit, maar dit is wel een regelrechte blamage. Misschien ook het PO-systeem tegen het licht houden. Er is wel heel erg weinig tijd tussen de laatste PO-wedstrijd en de eerste EL-wedstrijd.
Utrecht had er wel zin in. Ze konden gewoon niet beter tegen FC bierteam 03quote:Op donderdag 25 juli 2013 22:11 schreef TLC het volgende:
Gewoon het volgend PO ticket weggeven aan een ploeg die aangeeft het meeste zin er in te hebben, dus niks wedstrijden e.d. wat dat heeft geen nut
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |