Die verloren met 4-0 van Utrecht.quote:
Met jouw held dat was het verschil.quote:Op donderdag 25 juli 2013 21:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die verloren met 4-0 van Utrecht.
Een Utrecht met betere spelers ja.quote:Op donderdag 25 juli 2013 21:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat was ook wel ergquote:Op donderdag 25 juli 2013 21:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
van Wolfswinkel?quote:Op donderdag 25 juli 2013 21:09 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Met jouw held dat was het verschil.
Mertens?quote:Op donderdag 25 juli 2013 21:09 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Met jouw held dat was het verschil.
Nee, daarom vond ik het zo gek.quote:
Utrecht gaat gewoon spelen tegen degradatie als ze zo verdedigen.quote:Op donderdag 25 juli 2013 21:10 schreef Utca het volgende:
Te veel kwaliteit ingeleverd en niks teruggekregen. Logisch gevolg dat je niet de sterren van de hemel speelt maar had niet verwacht dat het zo erg zou zijn. Benieuwd of men nu wakker gaat worden en nog wat uit de hoed weet te toveren of dat we hier het seizoen mee door moeten komen. Dan speel je gewoon voor plek in het rechterrijtje.
Die toen bij Sparta speelde?quote:
quote:Op donderdag 25 juli 2013 21:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Utrecht gaat gewoon spelen tegen degradatie als ze zo verdedigen.
quote:Op donderdag 25 juli 2013 21:11 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Die zit gewoon op de tribune hoor
[ afbeelding ]
Ook gewoon een heel matig team hebben ze.quote:Op donderdag 25 juli 2013 21:11 schreef hafcfan het volgende:
[..]Dan bakte Celtic er wel heel weinig van.
Naar dat ze eerst uit 2-0 verloren hadden en idd toen met betere spelersquote:Op donderdag 25 juli 2013 21:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
So be it.quote:Op donderdag 25 juli 2013 21:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Utrecht gaat gewoon spelen tegen degradatie als ze zo verdedigen.
De meeste Nederlandse clubs.quote:Op donderdag 25 juli 2013 21:13 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Julie zijn net zo kaal geplukt als ons.(Heracles)
Heracles is ook wel huilen. Mijn clubjequote:Op donderdag 25 juli 2013 21:13 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Julie zijn net zo kaal geplukt als ons.(Heracles)
Kan je beter de Duitse luchtmacht bellen, die zijn een stuk effectieverquote:Op donderdag 25 juli 2013 21:14 schreef Caland het volgende:
Ik zeg laten we het maasgebouw bestormen.
Provincieclubjes jatten wel vaak de tradities van grote clubs, dus waarom niet.quote:Op donderdag 25 juli 2013 21:14 schreef Caland het volgende:
We hebben gelukkig Cambuur en de Eagles nog, maar verder? Zwolle is ook veel beter dan ons.quote:Op donderdag 25 juli 2013 21:14 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Heracles is ook wel huilen. Mijn clubjeBen er bang voor dat ze er uitvliegen. Gelukkig genoeg concurrentie voor de laatste plaats
De domtoren.quote:Op donderdag 25 juli 2013 21:14 schreef Caland het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |