Ik schrok, dacht ff dat ik verkeerd ingelogt was heequote:Op donderdag 25 juli 2013 20:26 schreef Mortaxx het volgende:
Wist niet dat jij om.voetbal geeft supergirl
Niet weten dat de nummer 10 mijlen ver onder ons staatquote:Op donderdag 25 juli 2013 20:34 schreef o.us2.0 het volgende:
Als het zo doorgaat met de Nederlandse clubs in Europa moet de kampioen over een paar jaar vCL gaan spelen. Door kutacties als deze
Niet lang meer als we kutseizoenen blijven draaien zoals vorig seizoen CL/EL.quote:Op donderdag 25 juli 2013 20:36 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Niet weten dat de nummer 10 mijlen ver onder ons staat
Zodra élke speler die een beetje boven het maaiveld uitsteekt meteen door wordt verkocht aan Spanje/Italië/Duitsland/Engeland in plaats van binnen de gelederen wordt gehouden denk ik dat dit gewoon de harde realiteit gaat zijnquote:Op donderdag 25 juli 2013 20:37 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Niet lang meer als we kutseizoenen blijven draaien zoals vorig seizoen CL/EL.
quote:Op donderdag 25 juli 2013 20:40 schreef tslh het volgende:
Mensen die het over 'cluppie' hebben kan ik uberhaupt niet serieus nemen. Als je al zo over je club praat dan geef je zelf al aan dat ze niet veel voorstellen.
We hebben vorig seizoen onder ons niveau gepresteerd, maar dan nog lopen de concurrenten bijna niet in, m.u.v. Turkije, maar dat heeft een topseizoen gehad en daarin bijna 1/3e van haar totaal aantal punten verzameld, die zakken dit seizoen ook wel weer in.quote:Op donderdag 25 juli 2013 20:37 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Niet lang meer als we kutseizoenen blijven draaien zoals vorig seizoen CL/EL.
mooie foto van jezelfquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |