Tja wat moet je hier nou van zeggen....?quote:Op dinsdag 30 juli 2013 18:28 schreef Geo4kant het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Korean Zombie, want 2 inch reach advantage. Dat ziet iedereen.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 20:34 schreef Fyodor het volgende:
[..]
Tja wat moet je hier nou van zeggen....?
Ik denk dat we allemaal wel weten wie dit gevecht zonder al te veel problemen gaat winnen.
Dat is toch helemaal niet relevant? Hij heeft 3x verloren.. so fucking what?!quote:Op woensdag 31 juli 2013 19:53 schreef Splackavellie02 het volgende:
Korean Zombie, die gast die met een headkick KO verloor van George Roop. Die korean zombie?
Frank Mir vs. Josh Barnettquote:Op donderdag 1 augustus 2013 02:13 schreef THEFXR het volgende:
Komende maanden is er maar 1 HW fight, dat van THE REEM, best we lame van de UFC!
Veraquote:Op donderdag 1 augustus 2013 11:12 schreef incognitoomuch het volgende:
[..]
Frank Mir vs. Josh Barnett
Ben Rothwell vs. Brandon Vera
Brendan Schaub vs. Matt Mitrione
Vooral Mir vs Barnett kan nog best interessant worden
Ach, zo boeiend vind ik de HW-divisie niet op het moment.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 02:13 schreef THEFXR het volgende:
Komende maanden is er maar 1 HW fight, dat van THE REEM, best we lame van de UFC!
Is het niet op 2 novemberquote:Op donderdag 1 augustus 2013 17:17 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Wanneer was de eerste dan?
UFC 164 31 aug, is idd een stacked card met ook nog guida, hoop dat mendes hem kapot trapt.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 11:12 schreef incognitoomuch het volgende:
[..]
Frank Mir vs. Josh Barnett
Ben Rothwell vs. Brandon Vera
Brendan Schaub vs. Matt Mitrione
Vooral Mir vs Barnett kan nog best interessant worden
Pfff kan niet zeggen dat ik daar blij van wordtquote:
Of een herhaling van Maia vs Fitch? Dat zou dan wel funny zijn!quote:Op donderdag 1 augustus 2013 18:21 schreef Hooidraad het volgende:
Demian Maia vs. Jake Shields planned for fall UFC event
Ik voorspel een snoozefest.
Kan ook, ik zat aan Maia vs. Weidman te denkenquote:Op donderdag 1 augustus 2013 18:25 schreef Fyodor het volgende:
[..]
Of een herhaling van Maia vs Fitch? Dat zou dan wel funny zijn!
Neuh, die heeft het geld te hard nodig.quote:
wat is dat ufc world tour eigenlijk?quote:
Even wat leuks voor de fans; persconferenties, handtekeningetjes uitdelen, open workouts...quote:Op donderdag 1 augustus 2013 23:42 schreef THEFXR het volgende:
[..]
wat is dat ufc world tour eigenlijk?
Shields die iemand staande domineert?quote:Op donderdag 1 augustus 2013 18:26 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Kan ook, ik zat aan Maia vs. Weidman te denken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |