Zo, dit was een rare dag. Ik was al een paar dagen niet helemaal lekker. Tijdje geleden last van een gezwollen en rode slechte enkel. Vrijdag zat er een soort blaartje bovenop mijn enkel gewricht. Prutte een beetje, Pagan heeft het schoongemaakt en sinds zondag is het veranderd. Zwart, met een kuiltje erin. Vanmorgen toch maar naar de HA. Wat Pagan al dacht, necroseplek. Dus Ha heeft ons gelijk doorgestuurd naar de SEH van het UMCG. Hele dag daar door gebracht, foto's, onderzoeken. Het lijkt niet naar binnen zijn geslagen, maar zeker is het niet. Nu eerst been omhoog, AB en vrijdag terug. Als het slechter gaat eerder terug. Ik had niet verwacht weer naar huis te mogen, maar dit was niet mijn behandeld arts van traumatologie, dus ik mocht vanavond naar huis. Ik was zo bang te moeten blijven. Heb nu vreselijk veel pijn na dat gepoer en standen voor de foto's.
Ravi was helemaal uit zijn doen, hij kan er erg slecht tegen als ik er niet ben. Duimen jullie aub dat het vrijdag wat beter is en dat ik niet opgenomen hoef te worden.
De tong is het enige wapen dat scherper wordt bij veelvuldig gebruik.
Bullie is thuis