quote:Op maandag 17 maart 2014 09:20 schreef Karina het volgende:
Kick!
Na tweede ook derde seizoen Heel Holland Bakt
Het tweede seizoen begint pas in de zomer, maar nu is al duidelijk dat er ook een derde seizoen van Heel Holland Bakt komt. Dat zegt MAX-voorzitter Jan Slagter in Privé. Voor de eerste serie moest Slagter presentatrice Martine Bijl nog overhalen. “Maar voor het tweede seizoen, dat deze zomer te zien is, hoefde ik haar niet te overtuigen. Ze zei meteen ‘ja’, want ze vindt het een feest om deel uit te maken van die geoliede machine. Er komt daarna ook nog een derde seizoen.“
Slagter is blij met Bijl in zijn presentatiestal. “Ik vind Martine een enorme aanwinst. Zij kan zulke vileine opmerkingen maken zonder bruut of onbeleefd te zijn.”
Hij heeft er wel flink voor moeten zweten. “Ik had haar uitgenodigd voor een kopje thee op een mooie locatie. Daar hebben we over dit format gesproken en toen vroeg zij een week de tijd om alle Engelse afleveringen te kunnen bekijken. Ze ging overstag.”
“De kijkers verlangen ernaar om Martine weer op tv te zien. Hoe mooi is dat?“
Bron
Leuk!quote:Op maandag 17 maart 2014 09:20 schreef Karina het volgende:
Kick!
Na tweede ook derde seizoen Heel Holland Bakt
Het tweede seizoen begint pas in de zomer, maar nu is al duidelijk dat er ook een derde seizoen van Heel Holland Bakt komt. Dat zegt MAX-voorzitter Jan Slagter in Privé. Voor de eerste serie moest Slagter presentatrice Martine Bijl nog overhalen. “Maar voor het tweede seizoen, dat deze zomer te zien is, hoefde ik haar niet te overtuigen. Ze zei meteen ‘ja’, want ze vindt het een feest om deel uit te maken van die geoliede machine. Er komt daarna ook nog een derde seizoen.“
Slagter is blij met Bijl in zijn presentatiestal. “Ik vind Martine een enorme aanwinst. Zij kan zulke vileine opmerkingen maken zonder bruut of onbeleefd te zijn.”
Hij heeft er wel flink voor moeten zweten. “Ik had haar uitgenodigd voor een kopje thee op een mooie locatie. Daar hebben we over dit format gesproken en toen vroeg zij een week de tijd om alle Engelse afleveringen te kunnen bekijken. Ze ging overstag.”
“De kijkers verlangen ernaar om Martine weer op tv te zien. Hoe mooi is dat?“
Bron
quote:
ze hebben wel weer op stereotype's gecastquote:Op maandag 11 augustus 2014 19:28 schreef borisz het volgende:
Met een trailer op http://www.heelhollandbakt.nl/home/
in juni zelfs zie ik nuquote:Op maandag 11 augustus 2014 19:30 schreef Evertjan het volgende:
vorig jaar begonnen de uitzendingen toch in augustus?
doet het idd goedquote:Op maandag 17 maart 2014 18:34 schreef Njosnavelin het volgende:
Leuk![]()
Martine Bijl is ook wel de ideale presentatrice voor dit programma, vind ik.
quote:http://www.heelhollandbakt.nl/kandidaten/seizoen-2014/
Vanaf dinsdag 26 augustus 2014 maken we iedere dag een nieuwe kandidaat van het nieuwe seizoen bekend. Bekijk links op deze pagina welke bakkers er allemaal meedoen aan Heel Holland Bakt.
Same here, maar dan is er iets om naar uit te kijken bij thuiskomst.quote:Op zaterdag 6 september 2014 10:51 schreef roos85 het volgende:
Ah de eerste aflevering moet ik missenleve uitzending gemist.
quote:Op zondag 7 september 2014 19:50 schreef Lienekien het volgende:
Gut, ik dacht even: wat doen dit jaar een boel boerinnen mee.
volgende week begint het 20.25quote:Op zondag 7 september 2014 20:01 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Jammer dat het zo laat is, pas om half 11 afgelopen. Was dat vorig jaar ook zo?
vanavond is er alleen de introductie aflevering van BZV volgende week moet Heel Holland Bakt de zondagavondkijkcijferkanon worden van de NPOquote:
Introductie van BZV, niet HHB.quote:Op zondag 7 september 2014 20:13 schreef MacorgaZ het volgende:
Huh, dus vanavond geen echt bakken?
LEKKER DAN.
Hoer Zoekt Klant?quote:Op zondag 7 september 2014 20:17 schreef Pietverdriet het volgende:
Zou SBS er HZK tegenover gaan zetten?
Wel toch, na de boerenquote:Op zondag 7 september 2014 20:13 schreef MacorgaZ het volgende:
Huh, dus vanavond geen echt bakken?
LEKKER DAN.
quote:
Goh, ja, nu zie ik het ookquote:Op zondag 7 september 2014 20:22 schreef Evertjan het volgende:
volgens mij halen sommige users hier BZV en HHB door elkaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |