Van harte gefeliciteeeeeeeeerdquote:Op zondag 28 juli 2013 19:23 schreef uniekhoorn het volgende:
Heul veel hapjes en taart en drank
Laters
Das gehakt waar je meer voor betaald dan tartaar?quote:Op maandag 29 juli 2013 17:34 schreef sararaats het volgende:
ik probeer iets nieuws met steak-gehakt
niet echt want het was maar 168g. ik heb het bereid zoals frikadellen maar geen gerold.quote:Op maandag 29 juli 2013 17:36 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Das gehakt waar je meer voor betaald dan tartaar?
Ik vroeg wat het was en wat het koste.quote:Op maandag 29 juli 2013 17:51 schreef sararaats het volgende:
[..]
niet echt want het was maar 168g. ik heb het bereid zoals frikadellen maar geen gerold.
De spelfout van piet is tenenkrommend, maar van jouw zin snap ik werkelijk niets.quote:Op maandag 29 juli 2013 17:51 schreef sararaats het volgende:
[..]
niet echt want het was maar 168g. ik heb het bereid zoals frikadellen maar geen gerold.
Was goedkoper dan tartaar niet gerold als frikandellen maar wel gefrituurd maak ik eruitquote:Op maandag 29 juli 2013 18:38 schreef Underdoggy het volgende:
[..]
De spelfout van piet is tenenkrommend, maar van jouw zin snap ik werkelijk niets.
Ik ookquote:Op maandag 29 juli 2013 17:30 schreef uniekhoorn het volgende:
Witlof ham en kaas uit de oven met geklutst ei als bindmiddel.
Heerlijk zelfgemaakte aardappel puree
Blij eiquote:Op maandag 29 juli 2013 19:16 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Ik ookzonder de ei.
Aardappelpuree ook met kaas
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |