Hahahaha (niet)quote:
In champignonvormpje toevallig?quote:Op dinsdag 30 juli 2013 11:47 schreef Myraela het volgende:
Nu bezig met de champignonkroketjes. Voor vanavond met risotto erbij.
Nee, al is dat wel tof!quote:Op dinsdag 30 juli 2013 11:58 schreef minilot het volgende:
[..]
In champignonvormpje toevallig?
[ afbeelding ]
http://www.larecetadelafelicidad.com/en/2012/10/mushroom-croquettes.html
simpele salade?quote:Op dinsdag 30 juli 2013 16:22 schreef minilot het volgende:
Niieeeeemand een leuke suggestie voor een licht en luchtig avondetenmaal dat voldoende ruimte overhoudt voor flink wat Eton Mess?
Zo boodschappen doen, maar ik heb nulkommanul inspiratie, want belachelijk hard gewerkt, niet geslapen en van top tot teen onder de zonnebrand.
Da's geen gerecht, da's een gerechtcategorie.quote:
Och jee ja zo creatief ben ik ook nietquote:Op dinsdag 30 juli 2013 16:37 schreef minilot het volgende:
[..]
Da's geen gerecht, da's een gerechtcategorie.Niet specifiek genoeg!
Lekker hoor, maar de hoeveelheid chorizo die hij gebruikt mag wel verdubbeld worden.quote:Op maandag 29 juli 2013 21:57 schreef Iemand91 het volgende:
Gebakken aardappels, shoarmavlees, sla enzo.
Morgen waarschijnlijk dit:
Moet alleen gaan bedenken wat voor vlees we hiervoor moeten meenemen dat een supermarkt ook heeft. Beef skirt...
Piet?![]()
Geen koriander in de dichtstbijzijnde supermarkt. Niettemin wordt het volgens mij hartstikke lekker! Nog tien minuten tot avondeten.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 16:47 schreef minilot het volgende:
Eruit. Taquito's (in de oven gebakken, niet gefrituurd) met vulling van geroosterde en uit elkaar geplozen kippendijen, spinazie, jalapeño's en een beetje manchego. Erbij: salsa van tomaat, ui, limoen en koriander.
Best hoor! Ik miste het maar een beetje. Wat betreft die zeepassociatie, ik heb wel eens begrepen dat het genetisch bepaald is hoeveel last je daarvan hebt. Maar dan nog: vroeger vond ik koriander absoluut smaken naar een gastenzeepje op de weecee, maar na gewenning ben ik het niettemin heel lekker gaan vinden.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 20:42 schreef uniekhoorn het volgende:
Lekker mini!
Wat sommige mensen hebben met de smaak van koriander heb ik met verse peterselie... proeft als zeep
Maar was wel te doen zonder koriander neem ik aan?
Gewoon de balletjes nemen. Niet slecht, maar niet bijzonder.quote:Op woensdag 31 juli 2013 11:43 schreef NutKees het volgende:
Ik 'moet' tegen de avond even naar de Ikea en wil daar misschien een hapje eten ivm tijdgebrek. Of kan ik dat beter niet doen?
Send me some!quote:Op woensdag 31 juli 2013 12:21 schreef Myraela het volgende:
Ik ben kaassoesjes aan het maken, nog nooit soesjes gemaakt, dus ik ben benieuwd.
Wowquote:Op dinsdag 30 juli 2013 22:35 schreef minilot het volgende:
Toetjeeeee!
Wel weer uitgegeten voor vandaag. Morgen weer een nieuwe dag!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |