Ik denk hetquote:Op donderdag 25 juli 2013 19:16 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Zo snel dat ik het niet gemerkt heb?
Hier wordt het macaroni met ham en kaas denk ikquote:
zal volgende x bos rozen meenemen.quote:Op donderdag 25 juli 2013 19:16 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Zo snel dat ik het niet gemerkt heb?
Ook lekkerquote:Op donderdag 25 juli 2013 19:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hier wordt het macaroni met ham en kaas denk ik
Join the clubquote:Op donderdag 25 juli 2013 19:22 schreef Murmeli het volgende:
Ik ga u een fijne avond wensen. Ik ga ff uitbuiken....
gezellig, ga je dan meesjoelen?quote:
Misschien. Dan moet ik wel vrij roggelen van werk. Dan ben ik 's avonds echt te laat thuis om de volgende dag vroeg op pad te kunnen.quote:Op donderdag 25 juli 2013 19:23 schreef Toekito het volgende:
[..]
gezellig, ga je dan meesjoelen?
Doeidoe Murmel
dat snap ik. 19 augustus komen er veel en 23 september ook.quote:Op donderdag 25 juli 2013 19:24 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Misschien. Dan moet ik wel vrij roggelen van werk. Dan ben ik 's avonds echt te laat thuis om de volgende dag vroeg op pad te kunnen.
Laatste is van 6 dagen geleden dat ie uit die boom flikkerde. Heb nog wel nog een paar keer onder de carport gevlogen maar dat is niet echt boeiend natuurlijkquote:Op donderdag 25 juli 2013 19:34 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
Waar blijven de youtube filmpjes van je copter
Zondequote:Op donderdag 25 juli 2013 19:39 schreef Toekito het volgende:
Wat ik nu ga zeggen is vrij schokkend: ik eet omdat het moet niet omdat ik trek heb
Wil je nu antwoord van mijquote:Op donderdag 25 juli 2013 19:46 schreef goldfinger1963 het volgende:
![]()
toch maar eens gaan uitzoeken hoe ik een dualboot op de laptop kan zetten.
als het niet moet eet ik niet hoorquote:Op donderdag 25 juli 2013 19:39 schreef Toekito het volgende:
Wat ik nu ga zeggen is vrij schokkend: ik eet omdat het moet niet omdat ik trek heb
ga je jezelf uithongeren?quote:Op donderdag 25 juli 2013 19:59 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
als het niet moet eet ik niet hoor
Neuh mijn lichaam geeft het wel aan wanneer ik moet etenquote:
Heeft ie wel ff te gaanquote:
Augustus gaat niet lukken, denk ik. september wellicht wel.quote:Op donderdag 25 juli 2013 19:26 schreef Toekito het volgende:
[..]
dat snap ik. 19 augustus komen er veel en 23 september ook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |