onder andere.quote:Op donderdag 25 juli 2013 18:51 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
jij wil Nikkie toch niet omdat ze je nicht is?
Toine in tranen? dan kijk ik zo ff terug.quote:
idd.quote:Op donderdag 25 juli 2013 18:58 schreef Toekito het volgende:
[..]
Toine in tranen? dan kijk ik zo ff terug.
Hoorde het gisteren van Karina.quote:Op donderdag 25 juli 2013 19:00 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik wist ergens wel dat ie weg zou gaan, maar niet dat dat vandaag zou zijn.
Vrouwen moeten ons niet Toek, dat is toch niet nieuw voor je?quote:
maar dacht deze wel.quote:Op donderdag 25 juli 2013 19:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Vrouwen moeten ons niet Toek, dat is toch niet nieuw voor je?
Jij wou mij net ook nietquote:Op donderdag 25 juli 2013 19:08 schreef Toekito het volgende:
[..]
maar dacht deze wel.
*snijdt in pols*
Welnee man tuurlijk niet. Leer dat nou eensquote:Op donderdag 25 juli 2013 19:08 schreef Toekito het volgende:
[..]
maar dacht deze wel.
*snijdt in pols*
murmel en ik doen wel eens terrasje hoor.quote:Op donderdag 25 juli 2013 19:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Welnee man tuurlijk niet. Leer dat nou eensDie wijven betalen nog liever hun eigen drankje aan de balie van de spermabank dan dat ze met jou of mij op een terrasje gaan zitten. Prima toch? Graag of niet
Ik zit graag met toek op een terrasjequote:Op donderdag 25 juli 2013 19:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Welnee man tuurlijk niet. Leer dat nou eensDie wijven betalen nog liever hun eigen drankje aan de balie van de spermabank dan dat ze met jou of mij op een terrasje gaan zitten. Prima toch? Graag of niet
quote:Op donderdag 25 juli 2013 19:11 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Ik zit graag met toek op een terrasje
wtfquote:Op donderdag 25 juli 2013 19:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
What comes around goes aroundquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |