SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Links
Nederlandse Animal Crossing City Folk Site // http://www.nintendo.nl/NOE/nl_NL/games/wii/animal_crossing_lets_go_to_the_city_9586.html
Engelse site waar je je catalogus e.d. bij kan houden // http://www.animalcrossingcommunity.com/
Engelse site vol met informatie // http://www.animalxing.com
Engelse site vol met QR codes // http://qrcrossing.com/home/
Trailer New Leaf
[ Bericht 0% gewijzigd door STING op 01-08-2013 09:29:16 ]
Bedankt nog voor de lucky catquote:Op donderdag 25 juli 2013 16:25 schreef Reintji het volgende:
Airenu en GM DLC items toegevoegd en nieuwe topic titel vergeten
NP.quote:Op donderdag 25 juli 2013 17:39 schreef lizardtattoo het volgende:
Anonieme donor (Alice?) bedankt voor het afbetalen van mijn Zen-ding
Een van mijn bewoners wil nu een pyramide, iemand enig idee hoe groot zo'n ding wordt?
Graag gedaan! Ik heb de wall shelf, zal zo ff bestellen.quote:Op donderdag 25 juli 2013 18:11 schreef Laatmaar- het volgende:
Reese koopt vandaag turnips voor 396 bells! Jammer dat ik niks gekocht heb deze week. Mijn poort is open.
Heeft iemand een exotic wall shelf of(/en) een exotic rug? Kan je dit bestellen voor mij?
[..]
Bedankt nog voor de lucky cat.
Bedanktquote:Op donderdag 25 juli 2013 18:38 schreef Reintji het volgende:
[..]
Graag gedaan! Ik heb de wall shelf, zal zo ff bestellen.
Heb m'n turnips verkocht, 1,3 miljoen. Bedankt!quote:Op donderdag 25 juli 2013 18:11 schreef Laatmaar- het volgende:
Reese koopt vandaag turnips voor 396 bells! Jammer dat ik niks gekocht heb deze week. Mijn poort is open.
Hier doet je link het wel. In de DM niet.quote:Op donderdag 25 juli 2013 18:40 schreef Laatmaar- het volgende:
[..]
Bedankt.
Edit:
@Kinglysandus
Mijn catalogus: http://sdrv.ms/12jGEsa
Lekker.quote:Op donderdag 25 juli 2013 22:12 schreef Lotteh het volgende:
[..]
Heb m'n turnips verkocht, 1,3 miljoen. Bedankt!Mijn turnip prijzen waren de hele week al dramatisch.
Moet mijn lijst nog updatenquote:Op donderdag 25 juli 2013 22:25 schreef KingLysandus het volgende:
[..]
Hier doet je link het wel. In de DM niet.Je minimalist chair staat er nog niet bij.
Kiwi chair. Lemon table. Pineapple bed. Watermelon chair.![]()
Mijn catalogus: http://sdrv.ms/12jGEsaquote:Op vrijdag 26 juli 2013 10:44 schreef moeraskikker het volgende:
Heeft iemand voor mij nog iets uit de serie
Modern Wood (heb wall, bank en kast)
Lovely (heb carpet).
dankje!
Ik heb redelijk vaak mijn poort open (in de avond). Maar je hebt mij niet toegevoegd.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 10:50 schreef ROFLOL het volgende:
Zijn er nog mensen die vaak hun poorten open hebben? Laatste keer dat ik iemand bezocht was al bijna een maand geleden ofzo. Zijn maar weinig mensen nog in mijn lijst die vaak samen spelen.
ik kan de lovelyquote:Op vrijdag 26 juli 2013 10:44 schreef moeraskikker het volgende:
Heeft iemand voor mij nog iets uit de serie
Modern Wood (heb wall, bank en kast)
Lovely (heb carpet).
dankje!
geen probleem!quote:Op vrijdag 26 juli 2013 15:09 schreef NitraatPoep het volgende:
[..]
ik kan de lovely
table
lamp
kitchen
vanity
chair
loveseat
bed
wall
voor je bestellen, mag ik een carpet terug?
Spullen zijn besteld, had de armoire er ook nog bij.quote:
Hebbenquote:Op vrijdag 26 juli 2013 14:59 schreef KingLysandus het volgende:
Laatmaar ik heb een Japanse Ogremasker voor je Japanse kamer.
En wanneer neem je een usersicon?
Dankjequote:Op vrijdag 26 juli 2013 18:45 schreef Lollertrolle het volgende:
[..]
Ik heb je een exotic rug besteld.
Ik kom ze wel eens vasthoudenquote:Op vrijdag 26 juli 2013 18:54 schreef Laatmaar- het volgende:
[..]
Dankje!
Ik heb voor jou ook nog een aantal spullen. Kom je langs om ze vast te houden of zal ik ze bestellen? Dan heb je ze morgen.
carpet ook besteld!quote:Op vrijdag 26 juli 2013 18:20 schreef NitraatPoep het volgende:
[..]
Spullen zijn besteld, had de armoire er ook nog bij.
Time travelen is vals spelenquote:Op zaterdag 27 juli 2013 08:02 schreef KingLysandus het volgende:
Quick Method for Infinite Bells
You need two players both with Animal Crossing, one has to have a really strong price for turnips like 500 bells in their game (to be honest any price will do but this makes it quicker) and the other time travels (by setting the 3DS clock) to sunday morning. Now simply buy in the town that's on sunday and go and visit the friend's town and sell there and repeat with new money that you just got from the selling the turnips at like 5 times their normal value and you have a quick method of making huge amounts of bell. Have fun being a bellionaire.
Of of en? Zou ze wel beiden willen.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 11:52 schreef lizardtattoo het volgende:
KingLysandus ik kan een "watermelon shirt" voor je bestellen (mouwloos) of een "watermelon tee" (met korte mouwen), welke wil je?
Je hebt een lucky black cat? Hebbenquote:Op zaterdag 27 juli 2013 07:38 schreef KingLysandus het volgende:
[..]
Is 208 een Lucky "black" cat? Die heb ik nu.
Okeequote:Op zaterdag 27 juli 2013 12:19 schreef KingLysandus het volgende:
[..]
Of of en? Zou ze wel beiden willen.
In je lijst.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 12:32 schreef Laatmaar- het volgende:
[..]
Je hebt een lucky black cat? Hebben! (Wat bedoel je met 208
?) Ik heb nog een watermelon table voor je.
Thnx!quote:
Beetje late reactiequote:Op dinsdag 23 juli 2013 23:01 schreef NitraatPoep het volgende:
[..]
Ik zit de hele avond op Alice online. Hij zou moeten werken als je scherm dicht zit, jij zat eens in mijn dorp toen ik hem dicht had.
Het is ondertussen gelukt, zag een dorpje open dat ik nog niet kende, dat meisje had me toegevoegd via een ander forum, en ik vond haar dorpje zo mooi dat ik hem even MOEST delen als dreamcode:
7500-2186-6208
Nog niet echt de kwaliteit van die japanse themadorpen, maar wel errug mooi.
Al vermoed ik wel dat ze timetraveld, ze heeft enorm veel spullen, de grootste uitbreidingen qua shops, maar ze speelt pas sinds 13 juni, zegt ze. Haar boom was ook al enorm.
Yachiru, ik mocht haar rococospullen die ik nog niet had even vasthouden, ik kan morgen de clock, kast, en vanity bestellen, moet jij nog iets?
nee, is zo'n kledingkast. en ze had nu ook de lamp, alleen kan ze pas maandag weer online komen, dus kan ik die dan pas vasthouden.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 15:08 schreef Yachiru het volgende:
[..]
Beetje late reactieIk heb al die dingen nog niet
Tenminste, die kast is niet de dresser neem ik aan? Ik wil ze wel een keertje komen vasthouden als dat mag
Okay! Ik ben vandaag en morgen ook niet heel veel online, dus dan kom ik na maandag wel gewoon een keertje bij jou op bezoek om het allemaal ff vast te houdenquote:Op zaterdag 27 juli 2013 15:17 schreef NitraatPoep het volgende:
[..]
nee, is zo'n kledingkast. en ze had nu ook de lamp, alleen kan ze pas maandag weer online komen, dus kan ik die dan pas vasthouden.
Bij mij gaan ze vandaag ook verbouwenquote:Op zondag 28 juli 2013 09:15 schreef Yachiru het volgende:
Yay, de Nookjes zijn aan het verbouwen bij mij, morgen TIY dus! Meer struikjesEn dan op naar de laatste uitbreiding
Ik kan niets vinden over het kopiëren van bewoners (ik dacht eerst dat je adopteren bedoelde), heb je dit al een keer getest?quote:
Paar minuten, is de poort open!quote:Op zondag 28 juli 2013 15:04 schreef CapitalC het volgende:
Iemand bij wie ik even mijn sinnaasappels mag verkopen?
Nog niet, had t ergens gelezen maar weet niet meer waarquote:Op zondag 28 juli 2013 12:12 schreef Laatmaar- het volgende:
[..]
Bij mij gaan ze vandaag ook verbouwen!
[..]
Ik kan niets vinden over het kopiëren van bewoners (ik dacht eerst dat je adopteren bedoelde), heb je dit al een keer getest?
Je mag de mijne wel hebben, ik gebruik het toch nietquote:Op zondag 28 juli 2013 15:11 schreef knater het volgende:
Ik zoek nog steeds een wetsuit (op mijn eiland is ie steeds niet te koop) heeft iemand een extra wetsuit voor mij? Heb een extra varia suit over voor wie deze zou willen.
Toegevoegdquote:Op zondag 28 juli 2013 15:16 schreef Airenu het volgende:
[..]
Je mag de mijne wel hebben, ik gebruik het toch niet
Bedankt!quote:Op zondag 28 juli 2013 15:08 schreef Reintji het volgende:
[..]
Paar minuten, is de poort open!
Alles rechts op het stationplein is voor de heb.
Neem je frita dan mee?quote:Op zondag 28 juli 2013 15:58 schreef Airenu het volgende:
[..]
Mijn internet viel uit D:
Mag ik bij je langskomen, dan breng ik ze wel![]()
quote:
ik heb em nog, ik voeg je zo toequote:Op zondag 28 juli 2013 17:13 schreef KingLysandus het volgende:
[..]Ik wou ook een Varia suit. Ik heb alleen nog schoenen en broek.
Ik heb ook namelijk 2 wetsuits. Een zwarte en een groene.
Btw Stitches in Totoro is cool.
Ik heb haar nog nooit gehad, zou opzich wel willen ja!quote:
Dat is dat ding wat in het midden van de kamer van Ken staat, dat wil je vast ook wel danquote:Op zondag 28 juli 2013 20:13 schreef Lollertrolle het volgende:
[..]
Ow en de hearth is iets anders dan de fireplace, dus die heb ik ook niet voor je
Jup, krijg wel steeds meer het idee dat er 2 kamers beschikbaar zijn voor de japanse set. De standaard furniture en furniture voor een tearoomquote:Op zondag 28 juli 2013 20:14 schreef Laatmaar- het volgende:
[..]
Dat is dat ding wat in het midden van de kamer van Ken staat, dat wil je vast ook wel dan.
Ooh, ik ben nog op zoek naar de coin en de superstar, zou ik die mogen? Zoek jij nog iets?quote:Op zondag 28 juli 2013 11:15 schreef CapitalC het volgende:
Ik heb voor de gelukkige nog de volgende nintendo items in de aanbieding:
3x Kart
2x Hero's Cap
2x ? Block
1x Superstar
1x Arwing
1x Coin
1x Yoshi's Egg
1x Fire Flower
Yayquote:Op zondag 28 juli 2013 12:12 schreef Laatmaar- het volgende:
[..]
Bij mij gaan ze vandaag ook verbouwen!
[..]
Ik kan niets vinden over het kopiëren van bewoners (ik dacht eerst dat je adopteren bedoelde), heb je dit al een keer getest?
Nou, dan weet je meer dan ikquote:Op zondag 28 juli 2013 20:07 schreef Lollertrolle het volgende:
De paper wall lamp heb ik, hearth volgens mij ook. Lucky frog moet ik even voor je opzoeken. En ik weet dat hilde de paulownia chest heeft, die heb ik zelf ook nog nodig
Welke fossielen heb je nodig, ik heb er nog een aantal liggen bij mij.quote:Op zondag 28 juli 2013 20:28 schreef Yachiru het volgende:
Ik hoef nog maar 2 fossielen, dan is mijn collectie compleet
[..]
Ooh, ik ben nog op zoek naar de coin en de superstar, zou ik die mogen? Zoek jij nog iets?
[..]
Yay![]()
En ja Chris, ik was ook benieuwd wat je nu bedoelde met kopiëren, kan er niks over vinden? Tenzij je dus idd adopteren bedoelt?
[..]
Nou, dan weet je meer dan ikOf is er nog een andere Hilde hier en bedoel je die, kan ook natuurlijk!
Ah heb haar bij liztattoo gedropt, maar breng haar bij jou wanneer ik haar weer krijg.quote:Op zondag 28 juli 2013 18:55 schreef ROFLOL het volgende:
[..]
Ik heb haar nog nooit gehad, zou opzich wel willen ja!
Dankjequote:Op zondag 28 juli 2013 20:40 schreef lizardtattoo het volgende:
Coin ligt op mijn stationsplein om mee te nemen. Lucky frog en paper lantern alleen om even vast te houden.
Ik kom wel weer eens bij jou langs om je schapen te aanbidden (was laatst vergeten om met Willow te praten) en de paulownia closet vast te houdenquote:Op zondag 28 juli 2013 20:31 schreef Lollertrolle het volgende:
[..]
Welke fossielen heb je nodig, ik heb er nog een aantal liggen bij mij.
Adopteren kan ook zijn, weenie :p
En hilde moest lizzy zijn blijkbaar, heb em al gestolen uit haar retail
Doe dat, je was net namelijk niet onlinequote:Op zondag 28 juli 2013 20:49 schreef Laatmaar- het volgende:
[..]
Dankje, kom ik zo even vasthouden! Heb jij nog iets aan een ladybug carpet?
[..]
Ik kom wel weer eens bij jou langs om je schapen te aanbidden (was laatst vergeten om met Willow te praten) en de paulownia closet vast te houden.
Eh... ok.quote:Op zondag 28 juli 2013 21:11 schreef EpicKnife het volgende:
HA! Animal Crossing is het beste spel van Nintendo ooit, alleen wil ik geen 3ds aanschaffen.. mijn broertje heeft er wel één though,
Hahah, thanks.quote:Op zondag 28 juli 2013 23:02 schreef lizardtattoo het volgende:
Ik weet niet of dit het goede topic is om dat te vragen, aangezien hier de Animal Crossing-fans zitten en wij natuurlijk allemaal "ja" zullen roepen.
Mijn ervaring: de 3DS heb ik sinds de launch (gewonnen hier op FOK!![]()
) en hoewel ik hem best vaak even voor een uurtje aanzette om een spelletje te spelen, was het maar gewoon een van de vele consoles die ik had. Maar sinds Animal Crossing uitkwam is hij eigenlijk helemaal niet meer uitgeweest, zo verslavend is het. Als ik geen 3DS gehad had, had ik er absoluut een gekocht, enkel en alleen voor dit spel.
Heb je wel een DS, GameCube of Wii, en heb je ervaring met de eerdere delen? Als je die leuk vond ga je deze nog leuker vinden. Anders misschien eerst even (en dan wel minstens twee weken) lenen van een vriend/familielid/collega.
Je kunt ook de 3DS van je broertje lenen maar dan is hij hem waarschijnlijk wel de komende maanden kwijt
Ik vind de besturing op de Wii niks in vergelijking met die op de ds en de 3ds. Daardoor heb ik minder gespeeld. Wel weer opgepakt voordat New Leaf uitkwam.quote:Op zondag 28 juli 2013 23:13 schreef EpicKnife het volgende:
[..]
Hahah, thanks.
Ik vond Wild World wel erg leuk, vervolgens ben ik hem op de Wii gaan kopen. Die ben ik overigens niet veel gaan spelen. De DS versie bleef ik wel spelen. Ik bekijk wel even wat gameplay, en misschien dat ik hem over een paar weken wel koop voor de 3DS, en dan leen ik hem wel ff. 3DS aanschaffen voor één spel is mij ietsjes te prijzig.
Dan komt het item in je catalogus terecht zodat je het kan bestellen.quote:Op maandag 29 juli 2013 09:05 schreef baniekje het volgende:
Waarom zou ik iets willen "vasthouden"?
vandaag maar weer eens een beetje spelen, maar manlief heeft vakantie en op de een of andere manier heb ik dan minder tijd er voor.
Als het goed is zit je time capsule er nog steeds en kan je hem weer opgraven als je bewoner erom vraagt. Ik wacht al zo'n twee wekenquote:Op maandag 29 juli 2013 09:34 schreef Reintji het volgende:
Dat is lekker, time capsule verdwenen, zelfs met een bord ernaast.
Had hem begraven, de volgende dag is het kruis dan weg?quote:Op maandag 29 juli 2013 12:41 schreef Laatmaar- het volgende:
Als het goed is zit je time capsule er nog steeds en kan je hem weer opgraven als je bewoner erom vraagt. Ik wacht al zo'n twee weken.
Edit: Dit komt misschien omdat mijn inventory voor de brieven altijd vol zit.
Komt vanzelf weer terug en dan kan je hem weer aan je bewoner teruggeven. Is wel handig want dan kunnen bezoekers hem niet opgraven.quote:Op maandag 29 juli 2013 09:34 schreef Reintji het volgende:
Dat is lekker, time capsule verdwenen, zelfs met een bord ernaast.
Mand met perfect cherries nog gevonden?quote:Op zondag 28 juli 2013 22:35 schreef lizardtattoo het volgende:
Woei hoop mensen langsgeweest tijdens Top Gear, hoop donaties voor mijn pyramideDank!!!
Pfoei!quote:Op maandag 29 juli 2013 12:55 schreef Lotteh het volgende:
[..]
Komt vanzelf weer terug en dan kan je hem weer aan je bewoner teruggeven. Is wel handig want dan kunnen bezoekers hem niet opgraven.
Gister avond had ik er een heleboel rondlopen en ook schorpioenen! Heb ze allebei kunnen vangen.quote:
Ik ben 1 tarantula tegengekomen en die beet me. Daarna geen enkele meer tegengekomenquote:Op maandag 29 juli 2013 14:41 schreef Laatmaar- het volgende:
[..]
Gister avond had ik er een heleboel rondlopen en ook schorpioenen! Heb ze allebei kunnen vangen.
ugh dubbel post, voor de liefhebbers dusquote:Op maandag 29 juli 2013 19:05 schreef knater het volgende:
Ik heb een (super) Mushroom en een Varia suit dubbel voor de liefhebbers, heeft iemand een Link muts?
Uiteraardquote:Op zondag 28 juli 2013 20:28 schreef Yachiru het volgende:
Ooh, ik ben nog op zoek naar de coin en de superstar, zou ik die mogen?
ok, heb je zelf nog iets nodig?quote:Op maandag 29 juli 2013 19:13 schreef CapitalC het volgende:
[..]
Ja nuals je je poort openzet kom ik hem brengen.
Zijn tevens ook nog een broek en schoenen te krijgen, schoenen haal ik net uit een koekje en nu heb ik de outfit compleetquote:
1x tegengekomen, niet kunnen vangen. Zelfde met de gewone spin en schorpioen.quote:
Morgen is ook prima, heeft geen haast.quote:Op maandag 29 juli 2013 19:34 schreef Reintji het volgende:
[..]
Ja ff proberen via de iPhony personal hotspot zo. Zit op de zaak.
Kijk straks wel even, zit even op het eiland. Het is erg rustig.quote:Op maandag 29 juli 2013 20:10 schreef Laatmaar- het volgende:
[..]
Morgen is ook prima, heeft geen haast.
Ik heb een peer voor jequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 12% gewijzigd door Lollertrolle op 29-07-2013 21:33:27 ]
quote:Op maandag 29 juli 2013 21:19 schreef Lollertrolle het volgende:
[..]
Ik heb een peer voor jeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Even though we disagree, give a kiss 'cause life could be the death of me.
quote:Op maandag 29 juli 2013 21:19 schreef Lollertrolle het volgende:
[..]
Ik heb een peer voor jeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Toegevoegdquote:Op maandag 29 juli 2013 22:57 schreef Seikcid het volgende:
Poort staat nog even open voor de overige night owls.![]()
Ik heb er drie stuks voor je.quote:Op maandag 29 juli 2013 21:50 schreef knater het volgende:
Heeft iemand al persimmons in zijn of haar bezit?
Oh dat zou mooi zijnquote:
Zure lappen? Wat is dat voor een uitspraak...quote:Op dinsdag 30 juli 2013 00:26 schreef knater het volgende:
[..]
Oh dat zou mooi zijnik lig alleen nu al tussen de zure lappen maar ben morgenavond vast wel online
In bed bedoelt hij, denk ik.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 00:35 schreef Lollertrolle het volgende:
[..]
Zure lappen? Wat is dat voor een uitspraak...
Zit je in je vriendin ofzo?
Okey, topquote:Op dinsdag 30 juli 2013 12:10 schreef lizardtattoo het volgende:
Ik heb je toegevoegd. De poort is open als je wat andere soorten fruit wil plukken. De fossielen op het plein zijn voor Chris maar verder mag je alles meenemen.
Ik ben zelf meestal aan het werk met de 3DS naast me, dus ik geef lang niet altijd antwoord als je iets vraagt, alleen als ik het toevallig doorheb dat er iemand in mijn dorp is (koffiepauze).
eh neequote:Op dinsdag 30 juli 2013 00:35 schreef Lollertrolle het volgende:
[..]
Zure lappen? Wat is dat voor een uitspraak...
Zit je in je vriendin ofzo?
ja dusquote:
Zal jou ook nog even toevoegen.quote:
Poort staat open, shelf ligt op het pleintjequote:Op maandag 29 juli 2013 20:10 schreef Laatmaar- het volgende:
[..]
Morgen is ook prima, heeft geen haast.
Heb hem al opgehaald, dankje!quote:Op woensdag 31 juli 2013 12:11 schreef Reintji het volgende:
[..]
Poort staat open, shelf ligt op het pleintje
Fruit kun je stacken, tot 9quote:Op woensdag 31 juli 2013 12:35 schreef Seikcid het volgende:
Gisteren was m'n opslag vol dus ik een extra kast gekocht. Dat werkt dus niet.
Qua inventory zijn er nog veel verbeteringen mogelijk. Waarom kan je bv. niet stacken als je in je opslag zit? Fruit zou ook best automatisch kunnen stacken of je zou veel meer tegelijk moeten kunnen dragen.
Ja maar niet automatisch. Moet je toch weer het menu in en gaan lopen slepen. Zeker als er rot fruit tussen zit nogal irritant.quote:
In voorgaande delen was stacken helemaal niet mogelijk, ben hier dus al best blij mee.quote:Op woensdag 31 juli 2013 12:40 schreef Seikcid het volgende:
[..]
Ja maar niet automatisch. Moet je toch weer het menu in en gaan lopen slepen. Zeker als er rot fruit tussen zit nogal irritant.
Hoofdprijs! Helaas geen turnips deze keer...quote:Op woensdag 31 juli 2013 14:47 schreef NitraatPoep het volgende:
Turnips gaan voor 478 bells in Dordt.
gelukkig had ik deze week wel 3000 gekochtquote:Op woensdag 31 juli 2013 15:02 schreef Reintji het volgende:
[..]
Hoofdprijs! Helaas geen turnips deze keer...
Heb een megacero torso voor je. Bijna klaar dan, tof! Ik moet er nog eentjequote:Op dinsdag 30 juli 2013 13:49 schreef NitraatPoep het volgende:
Ook maar even een fossielen oproepje;
ik zoek nog de
parasaurus head
archelon tail
ichtyosaur head
megacerops middenstuk
heb over
megacero skull
diplo hip
t rex tail
museum heeft vandaag zilver net en schep. nook is aan het verbouwen.
welke moet je nog?quote:Op woensdag 31 juli 2013 16:12 schreef Yachiru het volgende:
[..]
Heb een megacero torso voor je. Bijna klaar dan, tof! Ik moet er nog eentje
Of je leest de openingspostquote:Op woensdag 31 juli 2013 20:03 schreef Julia-JJJ het volgende:
3737-9763-9841 - Julia - Lynx
Hey mensen!!! Kunnen jullie me aub allemaal jullie friendcodes sturen en de meine invoeren??
Ja dat heb ik sowieso al gedaan maar daar heb ik niks aan want dan heb ik die van jullie wel maar jullie moeten de meine ook invoerenquote:
Sorry dat moeten jullie natuurlijk niet, alleen als jullie het zelf willen maar ik zou het zeer op prijs stellen en het zou leuk zijn ern keer samen te spelen en ..... Ik zal vanaf nu weten dat het mijne is en niet meine... *gênant*quote:Op woensdag 31 juli 2013 20:17 schreef lizardtattoo het volgende:
Moeten? Um. Dacht het niet. Leer eerst maar eens "mijne" goed schrijven.
Nee, die heb ik niet, sorryquote:Op woensdag 31 juli 2013 20:55 schreef Laatmaar- het volgende:
Heeft iemand een hearth in de collectie?
En dat lees ik nu pas nu je winkel dicht is?quote:Op woensdag 31 juli 2013 14:47 schreef NitraatPoep het volgende:
Turnips gaan voor 478 bells in Dordt.
Dimetrodon tailquote:
Toen ik op het plaatje klikte wist ik dat ik dat ding al eens ergens had gezien en ik had ook een vermoeden waar... En het klopt! Kabuki heeft 'm in z'n huis staan, ik ga eens kijken of ik dat ding kan bemachtigenquote:Op woensdag 31 juli 2013 20:55 schreef Laatmaar- het volgende:
Schelpen sturen.quote:Op woensdag 31 juli 2013 23:06 schreef Yachiru het volgende:
[..]
Dimetrodon tail
[..]
Toen ik op het plaatje klikte wist ik dat ik dat ding al eens ergens had gezien en ik had ook een vermoeden waar... En het klopt! Kabuki heeft 'm in z'n huis staan, ik ga eens kijken of ik dat ding kan bemachtigen
Ik als je de mijne er invoert!quote:Op woensdag 31 juli 2013 20:56 schreef Julia-JJJ het volgende:
Kan iemand ALSJEBLIEEEEEEEEFT mijn friendcode invoeren??
Hi, hoe ver is jouw stad?quote:Op woensdag 31 juli 2013 19:28 schreef AnimalCrossing het volgende:
Hey Animalcrossers!
Ik ben pas nieuw hier op het forum, maar houd erg van Animal Crossing, vandaar dat ik hier post.
Ik heb een heel leuk Nederlands YouTube kanaal gevonden met iemand die net zo van Animal Crossing houdt als ik, namelijk IamQuinten
Geen spam ofzo, ik vond het gewoon leuke video's
quote:Op woensdag 31 juli 2013 23:06 schreef Yachiru het volgende:
[..]
Dimetrodon tail
[..]
Toen ik op het plaatje klikte wist ik dat ik dat ding al eens ergens had gezien en ik had ook een vermoeden waar... En het klopt! Kabuki heeft 'm in z'n huis staan, ik ga eens kijken of ik dat ding kan bemachtigen
Ken heeft hem bij mij ook, heb al zoveel spullen gestuurd.. Hij wil hem gewoon niet kwijtquote:
Moet er wel plek zijn in de 2e hands-shop.quote:Op woensdag 31 juli 2013 23:11 schreef Laatmaar- het volgende:
[..]
[..]
Ken heeft hem bij mij ook, heb al zoveel spullen gestuurd.. Hij wil hem gewoon niet kwijt!
Maar als het je wel lukt Yachiru,! Ik blijf het ieder geval proberen
.
Er is altijd plekquote:Op woensdag 31 juli 2013 23:13 schreef KingLysandus het volgende:
[..]
Moet er wel plek zijn in de 2e hands-shop.
Ja graag!! Wat is jouw code??quote:Op woensdag 31 juli 2013 23:08 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Ik als je de mijne er invoert!
Staat je stad wel eens open? Mijn stadje heeft nog niks bijzonders, speel net 3 dagen.
Laat maar ik heb de jouwe al maar mn ds doet raar en ik ga slapen; moet morgen vroeg opstaan maar misschien morgen na 19.00 uur?quote:Op woensdag 31 juli 2013 23:25 schreef Julia-JJJ het volgende:
[..]
Ja graag!! Wat is jouw code??
De mijne is 3737-9763-9841
Donequote:Op woensdag 31 juli 2013 20:56 schreef Julia-JJJ het volgende:
Kan iemand ALSJEBLIEEEEEEEEFT mijn friendcode invoeren??
Als het goed is is ze er nog. Gebruik je megafoon.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 10:20 schreef ROFLOL het volgende:
[ afbeelding ]
Vanaf vandaag op te halen als cadeau bij post office!
Trouwens net was Katie bij me, maar niemand had zijn poort open dus tegen haar gezegd dat ik andere dingen moest doen. Kan haar nu niet meer vinden, is ze nu weg of komt ze op een later tijdstip weer terug?
Zal even m'n poort open zetten.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 10:40 schreef ROFLOL het volgende:
Thanks, zal eens kijken. Zou ik mijn turnips bij je kunnen verkopen. Al hele week rondom 60/70.
ik heb er een!quote:Op woensdag 31 juli 2013 20:55 schreef Laatmaar- het volgende:
Heb je al een azalea bonsai?quote:
Hebben!quote:Op donderdag 1 augustus 2013 08:20 schreef KingLysandus het volgende:
521 voor turnips. En heb Mochi Pestle voor Laatmaar.
Graag gedaan!quote:
quote:
Je kan alleen een plekje uitzoeken.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 11:17 schreef Seikcid het volgende:
Krijg je uiteindelijk nog meer controle over je public works? In je huis kan je alles draaien etc. maar buiten is het meer geluk dan wijsheid als het een keer staat zoals ik bedoelde.
Ik heb ze allebeiquote:Op donderdag 1 augustus 2013 14:27 schreef summer2bird het volgende:
Heeft iemand een katapult en/of een schoenenwinkel die ik kan bezoeken?
Ik kom jouw kant opquote:Op donderdag 1 augustus 2013 14:16 schreef Julia-JJJ het volgende:
Mijn poort staat open, ik heb exotisch fruit en wil voor een goede prijs misschien mijn mermaid collectie verkopen
Ik speel het nietquote:Op donderdag 1 augustus 2013 13:54 schreef Julia-JJJ het volgende:
[..]
Thnx☺
En wat is jouw friendcode?? Die kan ik nergens vinden •_•
Thnx! En jij zag er ook echt heel leuk uit!quote:
ik had een mermaidfence, meer niet! Voorde rest fairytail.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 15:19 schreef KingLysandus het volgende:
Bij welke user had ik nou haar project afbetaald met 23.000 bells?Wie had er een mermaidhuis?
Was dat moeraskikker?
Niet handig al die verschillende namen.
Was ik bij jou dan?quote:Op donderdag 1 augustus 2013 15:50 schreef moeraskikker het volgende:
[..]
ik had een mermaidfence, meer niet! Voorde rest fairytail.
Ik heb de hele collectie mermaid meubels als je er geintereseed in bent en voor n goede prijs wil ik ze misschien verkopen want ik ben ze best wel zat, maar dan moet je me een idee geven voor iets nieuws :/quote:Op donderdag 1 augustus 2013 15:50 schreef moeraskikker het volgende:
[..]
ik had een mermaidfence, meer niet! Voorde rest fairytail.
Hier op Fok vragen mensen geen geld voor spullen.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 16:08 schreef Julia-JJJ het volgende:
[..]
Ik heb de hele collectie mermaid meubels als je er geintereseed in bent en voor n goede prijs wil ik ze misschien verkopen want ik ben ze best wel zat, maar dan moet je me een idee geven voor iets nieuws :/
Nee.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 16:20 schreef Keshet het volgende:
Kun je New Leaf eigenlijk ook spelen op een oudere DS? Ik heb nog zo'n lompe grote grijze.
Yep. Koop je een 2e handsje. Ik heb een 2e hands bij de Game Mania vandaan voor 120.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 16:21 schreef Keshet het volgende:
[..]![]()
Je moet dus echt een 3DS hebben?
Nou eh, het doet niksquote:
Hey, gegeven paard.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 16:54 schreef Yachiru het volgende:
[..]
Nou eh, het doet niksIk had gehoopt dat het een mooi plaatje op de muur zou projecteren, maar niets, dus ik heb het verkocht
Oooh....quote:Op donderdag 1 augustus 2013 16:20 schreef KingLysandus het volgende:
[..]
Hier op Fok vragen mensen geen geld voor spullen.
Nee, deed helemaal niks!quote:Op donderdag 1 augustus 2013 16:55 schreef KingLysandus het volgende:
[..]
Hey, gegeven paard.Kon je hem niet aan/ uit zetten?
Nee dat niet maar bij een paar andere forums vroegen spelers een meubelstuk ofzo voordat je iets mocht verkopenquote:Op donderdag 1 augustus 2013 20:07 schreef lizardtattoo het volgende:
Zijn er dan ook dorpen waarbij je moet betalen om iets te mogen verkopen![]()
![]()
Dafuq did I just read..quote:Op donderdag 1 augustus 2013 20:14 schreef Julia-JJJ het volgende:
[..]
Nee dat niet maar bij een paar andere forums vroegen spelers een meubelstuk ofzo voordat je iets mocht verkopen
En heb je zin om nu is langs te komen?
Kans is dus klein dat ik bij iemand anders kan adopteren.quote:There are 313 potential neighbors in New Leaf - just over double the amount that was available in Animal Crossing: Wild World.
Hoezo maakt dat je kans kleiner? Er zitten echt superveel mensen die AC:NL spelen op reddit. Kijk maar eens op r/AdoptMyVillager, pagina's vol oproepjes. Je kunt het iig proberenquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 09:45 schreef KingLysandus het volgende:
En Yachiru:
[..]
Kans is dus klein dat ik bij iemand anders kan adopteren.
Ik vertrouw jou niet en ik vind je maar vreemdquote:Op donderdag 1 augustus 2013 20:21 schreef Julia-JJJ het volgende:
Of kan ik naar iemand toegaan??? ;D
Dat lijkt me eigenlijk veel leuker dan bij mij
Dus kan iemand pleazzzz zijn of haar poort openzetten??
Maar ze wilt een jongen op bezoek hebben. Ben je niet benieuwd?quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 11:34 schreef Lollertrolle het volgende:
[..]
Ik vertrouw jou niet en ik vind je maar vreemd
Ik ben wanhopig maar niet zo wanhopigquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 11:38 schreef Seikcid het volgende:
[..]
Maar ze wilt een jongen op bezoek hebben. Ben je niet benieuwd?
Ik denk dat ze gewoon nogal jong is.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 11:34 schreef Lollertrolle het volgende:
[..]
Ik bijt niet hoor...quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 11:34 schreef Lollertrolle het volgende:
[..]
Ik ben ook wanhopig en ik hou maar op als jullie zo doen tegen mij... Ik ken gewoon geen een jongen die AC speelt dus dat wilde ik gewoon een keertje zien... En ik heb pas sinds een paar dagen internet op mn 3ds dus daarom vind ik het zo geweldig om met iemand samen te spelen.. Maar als niemand wil dan hou ik nu officieel op en vraag alleen als ik een bepaald item of meubelstuk of iets van turnips nodig heb/ wil verkopenquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 11:46 schreef Lollertrolle het volgende:
[..]
Ik ben wanhopig maar niet zo wanhopig
Welkom op Fok!quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 13:36 schreef Julia-JJJ het volgende:
[..]
Ik ben ook wanhopig en ik hou maar op als jullie zo doen tegen mij... Ik ken gewoon geen een jongen die AC speelt dus dat wilde ik gewoon een keertje zien... En ik heb pas sinds een paar dagen internet op mn 3ds dus daarom vind ik het zo geweldig om met iemand samen te spelen.. Maar als niemand wil dan hou ik nu officieel op en vraag alleen als ik een bepaald item of meubelstuk of iets van turnips nodig heb/ wil verkopen
Ik wist niet meer zeker of je Redah of Reddit zei.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 11:13 schreef Yachiru het volgende:
[..]
Hoezo maakt dat je kans kleiner? Er zitten echt superveel mensen die AC:NL spelen op reddit. Kijk maar eens op r/AdoptMyVillager, pagina's vol oproepjes. Je kunt het iig proberenDenk dat de kans dat je haar daar vindt, groter is dan de kans dat ze ooit nog eens in je dorpje komt kamperen. En ik denk dat er nog wel meer communities op internet te vinden zijn waar ook veel Animal Crossers zitten.
Niet laten wegjagen hoor.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 13:36 schreef Julia-JJJ het volgende:
[..]
Ik ben ook wanhopig en ik hou maar op als jullie zo doen tegen mij... Ik ken gewoon geen een jongen die AC speelt dus dat wilde ik gewoon een keertje zien... En ik heb pas sinds een paar dagen internet op mn 3ds dus daarom vind ik het zo geweldig om met iemand samen te spelen.. Maar als niemand wil dan hou ik nu officieel op en vraag alleen als ik een bepaald item of meubelstuk of iets van turnips nodig heb/ wil verkopen
Die heb ik! Wanneer heb je tijd?quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 11:22 schreef ROFLOL het volgende:
Iemand een birdcage (met agapornis erin) die ik zou kunnen catalogiseren?
Oooooooooh, ik snap hetquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 13:41 schreef KingLysandus het volgende:
[..]
Ik wist niet meer zeker of je Redah of Reddit zei.
Redah is wel heel beperkt.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 13:44 schreef Yachiru het volgende:
[..]
Die heb ik! Wanneer heb je tijd?
[..]
Oooooooooh, ik snap het
Ja idd, daar ga je haar alleen als je ontzettend veel geluk hebt vinden denk ik. Ik heb ook even op reddit zitten kijken voor Scoot, hij was m'n beste vriend in AC op GameCube en ik wil 'm in m'n dorp!quote:
Als ik hem ooit krijg mag jij hem wel hebben.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 13:46 schreef Yachiru het volgende:
[..]
Ja idd, daar ga je haar alleen als je ontzettend veel geluk hebt vinden denk ik. Ik heb ook even op reddit zitten kijken voor Scoot, hij was m'n beste vriend in AC op GameCube en ik wil 'm in m'n dorp!Maar tot nu toe alleen maar oproepjes gezien van mensen die 'm ook willen
Eeehhh... Ze zeggen toch altijd op al die sites dat je nooit persoonlijke informatie moet prijsgeven?quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 13:42 schreef Seikcid het volgende:
[..]
Niet laten wegjagen hoor.Hoe oud ben je?
quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 14:55 schreef Julia-JJJ het volgende:
[..]
Eeehhh... Ze zeggen toch altijd op al die sites dat je nooit persoonlijke informatie moet prijsgeven?
Ik zeg het alleen als jij/ jullie dat ook doet/ doen
Haha oke nu snap ik dus waar dit echt voor isquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 13:40 schreef KingLysandus het volgende:
[..]
Welkom op Fok!Wou zodirect m'n poort open zetten.
Ik denk dat je iets opdringerig over komt, that's all. Wat wil je doen dan? Wat tours pakken? Ik kan straks wel een uurtje, eerst mn rondje nog doen. Ben wel vrouw, though.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 14:57 schreef Julia-JJJ het volgende:
[..]
Haha oke nu snap ik dus waar dit echt voor is
Maar het zou ook leuk zijn om hier gewoon af te spreken als je samen iets wilt doen en niet alleen voor items
Maar als dat niet de bedoeling is dan doe ik het ook niet meer
Oke nu voel ik me inderdaad jong...quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 14:57 schreef Seikcid het volgende:
[..]![]()
Ik ben 27. Mede daarom vraag ik het.
Dat dacht ik alquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 15:03 schreef Julia-JJJ het volgende:
[..]
Oke nu voel ik me inderdaad jong...
Niet dat jij oud bent hoor! Maar ik wist niet dat volwassenen ook AC spelen..
Haha, we zijn hier zo'n beetje allemaal 18+, is geen probleem als je wat jonger bent, maar geeft wel miscommunicatie af en toe zoals hierbovenquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 15:03 schreef Julia-JJJ het volgende:
[..]
Oke nu voel ik me inderdaad jong...
Niet dat jij oud bent hoor! Maar ik wist niet dat volwassenen ook AC spelen..
Ooo dat zou wel kunnen zijn denk ik..quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 15:02 schreef NitraatPoep het volgende:
[..]
Ik denk dat je iets opdringerig over komt, that's all. Wat wil je doen dan? Wat tours pakken? Ik kan straks wel een uurtje, eerst mn rondje nog doen. Ben wel vrouw, though.
Ohja, en 25.
Ja ik het gemerkt...quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 15:04 schreef NitraatPoep het volgende:
[..]
Haha, we zijn hier zo'n beetje allemaal 18+, is geen probleem als je wat jonger bent, maar geeft wel miscommunicatie af en toe zoals hierboven
Bijna legaal dus, lollertrolle zal even geduld moeten hebben.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 15:07 schreef Julia-JJJ het volgende:
[..]
Ja ik het gemerkt...
Kben trouwens 17
Wat wilde lollertrolle dan?!???quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 15:09 schreef NitraatPoep het volgende:
[..]
Bijna legaal dus, lollertrolle zal even geduld moeten hebben.
Ik ga heel ff mn ronde doen, en dan voeg ik je toe. had je mij al toegevoegd?
hij staat op redah's site. http://crossing.redah.nl/quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 15:15 schreef Julia-JJJ het volgende:
@nitraatpoep wat is je friendcode eigenlijk?? Hij staat volgens mij niet in de OP..
O, ja dan heb ik 'mquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 15:18 schreef NitraatPoep het volgende:
[..]
hij staat op redah's site. http://crossing.redah.nl/
?????????????quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 15:26 schreef Lollertrolle het volgende:
[..]
Dat je 17 bent houdt me echt niet tegen hoor
weet je zeker dat t 17is?quote:
ik plaag je maar.quote:
Niet op je DS zitten, dan gaat hij stuk.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 15:11 schreef Julia-JJJ het volgende:
[..]
Wat wilde lollertrolle dan?!???
En eehh ff kijken of ik je al toegevoegd heb, maar echt spelen kan ik pas 's avonds.. Ongeveer na 19.00uur. Mijn ouders willen niet dat ik de hele dag op m'n ds zit
quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 15:09 schreef NitraatPoep het volgende:
[..]
Bijna legaal dus, lollertrolle zal even geduld moeten hebben.
Ik ben gemiddeld ook maar 6 uur per dag online ofzo.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 15:50 schreef KingLysandus het volgende:
[..]
Niet op je DS zitten, dan gaat hij stuk.
[..]Trouwens NP, ik zie jou bijna nooit online in AC.
????????????quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 15:52 schreef NitraatPoep het volgende:
[..]
Wat is je naam? Misschien ben ik je vergeten toe te voegen ofzo? :S
Ik heb erg veel moeite met namen, koppel dus de namen hier heel slcht aan de namen in AC. Is niets persoonlijks.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 15:53 schreef KingLysandus het volgende:
[..]
????????????![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Blijkbaar heb ik de vorige keren dat ik bij je op bezoek was geen indruk gemaakt.
Volgens mij heb ik je ook al een paar weken niet gezien bij AC. Ook niet in het lijstje om te chatten.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 15:54 schreef NitraatPoep het volgende:
[..]
Ik heb erg veel moeite met namen, koppel dus de namen hier heel slcht aan de namen in AC. Is niets persoonlijks.
Tja, ik heb niet veel zin om iedere keer mn laptop aan te zetten als ik online wilt met Ac :pquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 15:58 schreef KingLysandus het volgende:
Volgens mij zijn er ook maar weinig Fokkers die hun poorten open zetten. Heb veel codes hier vandaan, maar het is echt een klein handje vol die ik in AC zie.
Ik zie tegenwoordig meestal alleen Laatmaar en Yachiru online in AC (terwijl er ondertussen heel veel van de friendcodes online zijn).quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 16:00 schreef Lollertrolle het volgende:
[..]
Tja, ik heb niet veel zin om iedere keer mn laptop aan te zetten als ik online wilt met Ac :p
Ik ben echt uren per dag online, meestal tussen 3 en 6, en dan weer tussen 11 en 2.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 15:56 schreef KingLysandus het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik je ook al een paar weken niet gezien bij AC. Ook niet in het lijstje om te chatten.
Heb je handtekeningen nodig?
We gaan gewoon langs elkaar heen.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 16:02 schreef NitraatPoep het volgende:
[..]
Ik ben echt uren per dag online, meestal tussen 3 en 6, en dan weer tussen 11 en 2.
Heb ik jou ooit al eens online gezien?:oquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 16:02 schreef KingLysandus het volgende:
[..]
Ik zie tegenwoordig meestal alleen Laatmaar en Yachiru online in AC (terwijl er ondertussen heel veel van de friendcodes online zijn).Hopelijk brengt Julia afwisseling.
Ik zie je laatste tijd ook niet echt veel online meer nitraat. Zit je soms op andere chars?quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 16:02 schreef NitraatPoep het volgende:
[..]
Ik ben echt uren per dag online, meestal tussen 3 en 6, en dan weer tussen 11 en 2.
Ja jurkjesman.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 16:03 schreef Lollertrolle het volgende:
[..]
Heb ik jou ooit al eens online gezien?:o
Nee, altijd op Alice. Ik zie jou idd ook niet meer. Yachiru zie ik wel regelmatig online.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 16:04 schreef Lollertrolle het volgende:
[..]
Ik zie je laatste tijd ook niet echt veel online meer nitraat. Zit je soms op andere chars?
Die gaat nooit uit hier.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 16:00 schreef Lollertrolle het volgende:
[..]
Tja, ik heb niet veel zin om iedere keer mn laptop aan te zetten als ik online wilt met Ac :p
zeur dan niet dat je mij niet ziet!!!quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 16:07 schreef Seikcid het volgende:
[..]
Die gaat nooit uit hier.Maar ik ben er meestal pas na 23.00 en nu al sinds zondag niet meer.
Ik zei niets.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 16:09 schreef NitraatPoep het volgende:
[..]
zeur dan niet dat je mij niet ziet!!!
Hahaha goed dat je me eraan herinnerdquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 15:50 schreef KingLysandus het volgende:
[..]
Niet op je DS zitten, dan gaat hij stuk
Ik doe m'n bestquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 16:02 schreef KingLysandus het volgende:
[..]
Ik zie tegenwoordig meestal alleen Laatmaar en Yachiru online in AC (terwijl er ondertussen heel veel van de friendcodes online zijn).Hopelijk brengt Julia afwisseling.
Jij hebt mij heul nie gezienquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 16:20 schreef KingLysandus het volgende:
Heb Chris weer eens gezien. Is voorlopig wel weer genoeg.
Maar je hebt mn paraplu niet gezienquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 16:22 schreef KingLysandus het volgende:
[..]
Toen je de trein uitstapte. Met je berenmuts.
Bedankt. Hoef geen nachtmerries.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 16:23 schreef Lollertrolle het volgende:
[..]
Maar je hebt mn paraplu niet gezien
Weer sterretjes voor jou?quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 19:46 schreef Yachiru het volgende:
TIY heeft steeds maar één vuurwerkje te koop, grr! Ik hoef geen gelukskoekje als ik ook een tof vuurwerkje had kunnen hebben ja
Jaquote:
OOOOOOOOOOOOOH dat wist ik nietquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 20:23 schreef ROFLOL het volgende:
Elke zondag in augustus hé! Hele maand lang geen gelukskoekjes meer, kreeg er al genoeg van.
Wat is er elke zondag??quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 20:23 schreef ROFLOL het volgende:
Elke zondag in augustus hé! Hele maand lang geen gelukskoekjes meer, kreeg er al genoeg van.
Er zijn wel wat dingen te doen jaquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 20:57 schreef Julia-JJJ het volgende:
[..]
Oooohhh klinkt leuk!En moet je dan ook iets doen of alleen kijken?
Had hem al maar toch bedankt!quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 21:55 schreef Lollertrolle het volgende:
Heb een kadootje voor je achtergelaten meme
quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 22:08 schreef Laatmaar- het volgende:
[..]
Had hem al maar toch bedankt!Had je nou al de azalea bonsai?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |