SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Links
Nederlandse Animal Crossing City Folk Site // http://www.nintendo.nl/NOE/nl_NL/games/wii/animal_crossing_lets_go_to_the_city_9586.html
Engelse site waar je je catalogus e.d. bij kan houden // http://www.animalcrossingcommunity.com/
Engelse site vol met informatie // http://www.animalxing.com
Engelse site vol met QR codes // http://qrcrossing.com/home/
Trailer New Leaf
[ Bericht 0% gewijzigd door STING op 01-08-2013 09:29:16 ]
Bedankt nog voor de lucky catquote:Op donderdag 25 juli 2013 16:25 schreef Reintji het volgende:
Airenu en GM DLC items toegevoegd en nieuwe topic titel vergeten
NP.quote:Op donderdag 25 juli 2013 17:39 schreef lizardtattoo het volgende:
Anonieme donor (Alice?) bedankt voor het afbetalen van mijn Zen-ding
Een van mijn bewoners wil nu een pyramide, iemand enig idee hoe groot zo'n ding wordt?
Graag gedaan! Ik heb de wall shelf, zal zo ff bestellen.quote:Op donderdag 25 juli 2013 18:11 schreef Laatmaar- het volgende:
Reese koopt vandaag turnips voor 396 bells! Jammer dat ik niks gekocht heb deze week. Mijn poort is open.
Heeft iemand een exotic wall shelf of(/en) een exotic rug? Kan je dit bestellen voor mij?
[..]
Bedankt nog voor de lucky cat.
Bedanktquote:Op donderdag 25 juli 2013 18:38 schreef Reintji het volgende:
[..]
Graag gedaan! Ik heb de wall shelf, zal zo ff bestellen.
Heb m'n turnips verkocht, 1,3 miljoen. Bedankt!quote:Op donderdag 25 juli 2013 18:11 schreef Laatmaar- het volgende:
Reese koopt vandaag turnips voor 396 bells! Jammer dat ik niks gekocht heb deze week. Mijn poort is open.
Hier doet je link het wel. In de DM niet.quote:Op donderdag 25 juli 2013 18:40 schreef Laatmaar- het volgende:
[..]
Bedankt.
Edit:
@Kinglysandus
Mijn catalogus: http://sdrv.ms/12jGEsa
Lekker.quote:Op donderdag 25 juli 2013 22:12 schreef Lotteh het volgende:
[..]
Heb m'n turnips verkocht, 1,3 miljoen. Bedankt!Mijn turnip prijzen waren de hele week al dramatisch.
Moet mijn lijst nog updatenquote:Op donderdag 25 juli 2013 22:25 schreef KingLysandus het volgende:
[..]
Hier doet je link het wel. In de DM niet.Je minimalist chair staat er nog niet bij.
Kiwi chair. Lemon table. Pineapple bed. Watermelon chair.![]()
Mijn catalogus: http://sdrv.ms/12jGEsaquote:Op vrijdag 26 juli 2013 10:44 schreef moeraskikker het volgende:
Heeft iemand voor mij nog iets uit de serie
Modern Wood (heb wall, bank en kast)
Lovely (heb carpet).
dankje!
Ik heb redelijk vaak mijn poort open (in de avond). Maar je hebt mij niet toegevoegd.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 10:50 schreef ROFLOL het volgende:
Zijn er nog mensen die vaak hun poorten open hebben? Laatste keer dat ik iemand bezocht was al bijna een maand geleden ofzo. Zijn maar weinig mensen nog in mijn lijst die vaak samen spelen.
ik kan de lovelyquote:Op vrijdag 26 juli 2013 10:44 schreef moeraskikker het volgende:
Heeft iemand voor mij nog iets uit de serie
Modern Wood (heb wall, bank en kast)
Lovely (heb carpet).
dankje!
geen probleem!quote:Op vrijdag 26 juli 2013 15:09 schreef NitraatPoep het volgende:
[..]
ik kan de lovely
table
lamp
kitchen
vanity
chair
loveseat
bed
wall
voor je bestellen, mag ik een carpet terug?
Spullen zijn besteld, had de armoire er ook nog bij.quote:
Hebbenquote:Op vrijdag 26 juli 2013 14:59 schreef KingLysandus het volgende:
Laatmaar ik heb een Japanse Ogremasker voor je Japanse kamer.
En wanneer neem je een usersicon?
Dankjequote:Op vrijdag 26 juli 2013 18:45 schreef Lollertrolle het volgende:
[..]
Ik heb je een exotic rug besteld.
Ik kom ze wel eens vasthoudenquote:Op vrijdag 26 juli 2013 18:54 schreef Laatmaar- het volgende:
[..]
Dankje!
Ik heb voor jou ook nog een aantal spullen. Kom je langs om ze vast te houden of zal ik ze bestellen? Dan heb je ze morgen.
carpet ook besteld!quote:Op vrijdag 26 juli 2013 18:20 schreef NitraatPoep het volgende:
[..]
Spullen zijn besteld, had de armoire er ook nog bij.
Time travelen is vals spelenquote:Op zaterdag 27 juli 2013 08:02 schreef KingLysandus het volgende:
Quick Method for Infinite Bells
You need two players both with Animal Crossing, one has to have a really strong price for turnips like 500 bells in their game (to be honest any price will do but this makes it quicker) and the other time travels (by setting the 3DS clock) to sunday morning. Now simply buy in the town that's on sunday and go and visit the friend's town and sell there and repeat with new money that you just got from the selling the turnips at like 5 times their normal value and you have a quick method of making huge amounts of bell. Have fun being a bellionaire.
Of of en? Zou ze wel beiden willen.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 11:52 schreef lizardtattoo het volgende:
KingLysandus ik kan een "watermelon shirt" voor je bestellen (mouwloos) of een "watermelon tee" (met korte mouwen), welke wil je?
Je hebt een lucky black cat? Hebbenquote:Op zaterdag 27 juli 2013 07:38 schreef KingLysandus het volgende:
[..]
Is 208 een Lucky "black" cat? Die heb ik nu.
Okeequote:Op zaterdag 27 juli 2013 12:19 schreef KingLysandus het volgende:
[..]
Of of en? Zou ze wel beiden willen.
In je lijst.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 12:32 schreef Laatmaar- het volgende:
[..]
Je hebt een lucky black cat? Hebben! (Wat bedoel je met 208
?) Ik heb nog een watermelon table voor je.
Thnx!quote:
Beetje late reactiequote:Op dinsdag 23 juli 2013 23:01 schreef NitraatPoep het volgende:
[..]
Ik zit de hele avond op Alice online. Hij zou moeten werken als je scherm dicht zit, jij zat eens in mijn dorp toen ik hem dicht had.
Het is ondertussen gelukt, zag een dorpje open dat ik nog niet kende, dat meisje had me toegevoegd via een ander forum, en ik vond haar dorpje zo mooi dat ik hem even MOEST delen als dreamcode:
7500-2186-6208
Nog niet echt de kwaliteit van die japanse themadorpen, maar wel errug mooi.
Al vermoed ik wel dat ze timetraveld, ze heeft enorm veel spullen, de grootste uitbreidingen qua shops, maar ze speelt pas sinds 13 juni, zegt ze. Haar boom was ook al enorm.
Yachiru, ik mocht haar rococospullen die ik nog niet had even vasthouden, ik kan morgen de clock, kast, en vanity bestellen, moet jij nog iets?
nee, is zo'n kledingkast. en ze had nu ook de lamp, alleen kan ze pas maandag weer online komen, dus kan ik die dan pas vasthouden.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 15:08 schreef Yachiru het volgende:
[..]
Beetje late reactieIk heb al die dingen nog niet
Tenminste, die kast is niet de dresser neem ik aan? Ik wil ze wel een keertje komen vasthouden als dat mag
Okay! Ik ben vandaag en morgen ook niet heel veel online, dus dan kom ik na maandag wel gewoon een keertje bij jou op bezoek om het allemaal ff vast te houdenquote:Op zaterdag 27 juli 2013 15:17 schreef NitraatPoep het volgende:
[..]
nee, is zo'n kledingkast. en ze had nu ook de lamp, alleen kan ze pas maandag weer online komen, dus kan ik die dan pas vasthouden.
Bij mij gaan ze vandaag ook verbouwenquote:Op zondag 28 juli 2013 09:15 schreef Yachiru het volgende:
Yay, de Nookjes zijn aan het verbouwen bij mij, morgen TIY dus! Meer struikjesEn dan op naar de laatste uitbreiding
Ik kan niets vinden over het kopiëren van bewoners (ik dacht eerst dat je adopteren bedoelde), heb je dit al een keer getest?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |