Nee, dat zijn geen feiten.quote:Op donderdag 25 juli 2013 19:26 schreef LuieSurinamer het volgende:
[..]
Feit is dat Ronaldo completer is, en dat maakt hem (naar mijn mening) een betere voetballer.
Troll dus.quote:Op donderdag 25 juli 2013 19:38 schreef DomineeGremdaat het volgende:
[..]
Ik ga voor optie 3: Tja...1986 heeft zelf stront..... in zijn hele lijf!
jouw definitie van completer heeft meer met athletiek te maken dan met voetbal. voetbal is geen atletiek, maat. de snellere speler, de sterkere speler is niet de betere speler.quote:Op donderdag 25 juli 2013 19:26 schreef LuieSurinamer het volgende:
[..]
Feit is dat Ronaldo completer is, en dat maakt hem (naar mijn mening) een betere voetballer.
Dus Real is de beste club op dit moment?quote:
Dus een verdediger kan nooit de beste zijn?quote:meer doelpunten
Dat is gewoon mediagelul want als je ziet wat voor misselijke acties die kerel soms maaktquote:beter karakter.
Oneens.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 00:04 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Messi is gewoon een toffe gast doet nooit iets irritants
Zo onbaatzuchtig, en natuurlijk niets te maken met een PR-bureau etcquote:Op donderdag 25 juli 2013 23:58 schreef PatatjeZonder het volgende:
Ronaldo is niet zo arrogant als iedereen zegt, vorige week schoot ie per ongeluk een bal tegen een jongetje rond de 10 jaar, die had toen zijn arm gebroken, Ronaldo heeft aan het eind van de wedstrijd zijn shirt uitgetrokken, hem laten tekenen door heel Real Madrid, en het shirt aan het jongetje gegeven.
Mooi lichaam heeft hij, mag zeker gezegd worden.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 09:34 schreef fathank het volgende:
Goeie torso heeft ie. benen mag wel meer massa op voor t esthetische. Maar dat zal wel niet zo handig zijn met foebele
Ik ga dan duidelijk voor Messi. Kwestie van smaak!quote:Op donderdag 25 juli 2013 15:49 schreef PatatjeZonder het volgende:
Ronaldo/Messi.
Ik weet dat deze vraag waarschijnlijk al heel vaak is gesteld, maar ik heb er nog niks over gelezen, graag met argumenten waarom je voor Ronaldo/Messi kiest.:)
Nee, dat is barca, voor 80% door messi.quote:Op donderdag 25 juli 2013 23:59 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Dus Real is de beste club op dit moment?
[..]
Dus een verdediger kan nooit de beste zijn?
[..]
Dat is gewoon mediagelul want als je ziet wat voor misselijke acties die kerel soms maakt
Kan ik me wel in vinden, Ronaldo is heel goed geworden, heel veel trainen etc, Messi lijkt het gewoon puur op talent te doen.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 10:27 schreef sopzeep het volgende:
[..]
Ik ga dan duidelijk voor Messi. Kwestie van smaak!
Doet me denken aan de tennisvergelijking Federer - Nadal. Ronaldo is in ieder opzicht de perfecte voetballer, bijna een machine. Messi doet veel meer op gevoel. De speelstijl van Messi spreekt mij meer aan.
Onzin zoiets zou de Messias nooit doenquote:Op vrijdag 26 juli 2013 07:06 schreef fathank het volgende:
[..]
Oneens.
Beste voorbeeld wedstrijd tegen Chelsea in de CL
Is gewoon zo.quote:Op donderdag 25 juli 2013 18:30 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
2 opties. 1. Je bent aan het trollen. 2. Je hebt poep in je ogen.
Goeie argumenten ook, ook aangezien de hoeveelheid prijzen van Barca vs Real de afgelopen jarenquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |