Yup. Tuurlijk, zie mezelf er niet voor aan om te stoppen en weer maximaal skinny te worden. Zou mezelf helemaal gek makenquote:
Maar je deed de laatste weken toch niet meer zoveel?quote:Op donderdag 25 juli 2013 19:23 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Yup. Tuurlijk, zie mezelf er niet voor aan om te stoppen en weer maximaal skinny te worden. Zou mezelf helemaal gek maken![]()
Jij dan?
Ja maar dan ben je niet meteen je gains kwijt ofzo lol. Kan opzich niet zoveel kwaadquote:Op donderdag 25 juli 2013 19:24 schreef nodig het volgende:
[..]
Maar je deed de laatste weken toch niet meer zoveel?![]()
Ik ben deze week 2 keer geweest sinds weken
Nee maar ik bedoelde niet helemaal stoppen of iets met gainsquote:Op donderdag 25 juli 2013 19:25 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Ja maar dan ben je niet meteen je gains kwijt ofzo lol. Kan opzich niet zoveel kwaad
Yup dat wel. Maar ik functioneer slecht in dit soort temperaturen, niks voor mijquote:Op donderdag 25 juli 2013 19:27 schreef nodig het volgende:
[..]
Nee maar ik bedoelde niet helemaal stoppen of iets met gains![]()
Ik bedoelde meer of je weer actief aan het trainen bent geslagen
Ik drink ook veel meer dan normaalquote:Op donderdag 25 juli 2013 19:28 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Yup dat wel. Maar ik functioneer slecht in dit soort temperaturen, niks voor mij
Veel vermoeider dan normaal enzo
Nog iets speciaals wat je zoekt of moet ik gewoon random dingen zoeken?quote:Op donderdag 25 juli 2013 19:36 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
http://www.asos.com/Men/?&via=top
Help me. Zoveel spullen, vooral in die outlet sale
Klote, waarom is al mijn geld op.quote:Op donderdag 25 juli 2013 19:36 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
http://www.asos.com/Men/?&via=top
Help me. Zoveel spullen, vooral in die outlet sale
Dingen die je bij me vind passen/zelf leuk vind. Zolang het geen skinnyjeans zijn waar ik uitscheur. Voor de rest sta ik voor alles openquote:Op donderdag 25 juli 2013 19:37 schreef zwerty het volgende:
[..]
Nog iets speciaals wat je zoekt of moet ik gewoon random dingen zoeken?
Ehm oke, ik ga m'n best doenquote:Op donderdag 25 juli 2013 19:38 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Dingen die je bij me vind passen/zelf leuk vind. Zolang het geen skinnyjeans zijn waar ik uitscheur. Voor de rest sta ik voor alles open
Jaquote:Op donderdag 25 juli 2013 18:25 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Das wel chill.
Maar qua mensen en zo? Beetje vriendelijk?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 25 juli 2013 19:44 schreef zwerty het volgende:
PastaEerste 2 zijn tof. Vind die enkels van broek wat minder.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zet ze ff bij de lijst
"If you do what you always did, then you will get what you always got."
"A tiger doesn't lose sleep over the opinion of a sheep."
Ahhhnold! Ahhnold! Aaaaahhhnoooold!!
Oh die enkels had ik nog niet gezien haha, die zijn indd wat minderquote:Op donderdag 25 juli 2013 19:46 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Eerste 2 zijn tof. Vind die enkels van broek wat minder.
Ik vind die 2e wel tof maar die is niet meer in Mquote:Op donderdag 25 juli 2013 19:46 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Eerste 2 zijn tof. Vind die enkels van broek wat minder.
Jij was 1,70 ofzo toch? Als ik hoodies in M neem zijn ze veel te kortquote:Op donderdag 25 juli 2013 19:47 schreef nodig het volgende:
[..]
Ik vind die 2e wel tof maar die is niet meer in M
Niet in m'n maat. Denk dat 32 net iets te klein is bij zo'n stofquote:Op donderdag 25 juli 2013 19:48 schreef zwerty het volgende:
http://www.asos.com/Selec(...)36&sort=-1&clr=Camel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |