quote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:47 schreef yvonne het volgende:
Oké, er zijn wat zaken die vanaf nu anders gaan:
Trek je tenen in en kweek wat eelt op je ziel, niet om ieder wissewasje komen huilen.
De SC is er NIET om roddels in te verspreiden, privégegevens te spuien, discussies over de moderatie te houden en verzin zelf nog maar wat er niet in thuishoort.
De Noord Korea verwijzingen zijn erg haha leuk, en de bans die daarop vallen vind ik dan weer haha leuk.
Maak elkaar het leven niet zo zuur én val m'n mods niet lastig in hun privéleven, nooit.
Heldquote:Op donderdag 25 juli 2013 15:41 schreef Tjacka het volgende:
[..]
oke nu haat ik je en ga weer nep tong topic maken.
bekijk het maar.
Die mag toekijken hoe ik jou neuk in je rok.quote:
Ik denk dat Etsu wel bottom wil zijn voor jou.quote:Op donderdag 25 juli 2013 15:53 schreef Rezania het volgende:
[..]
Die mag toekijken hoe ik jou neuk in je rok.
Dat geeft hem te veel plezier, ik wil hem natuurlijk wel plagen.quote:Op donderdag 25 juli 2013 15:54 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik denk dat Etsu wel bottom wil zijn voor jou.
Nodiggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggg.quote:
Hij wil toch top zijn?quote:Op donderdag 25 juli 2013 15:55 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dat geeft hem te veel plezier, ik wil hem natuurlijk wel plagen.
[..]
Nodiggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggg.
Gast, hij wil jou. Dus ik neuk jou, terwijl hij zit vastgebonden aan een stoel, zal hem leren.quote:
Waarom zou 'ie mij willenquote:Op donderdag 25 juli 2013 15:57 schreef Rezania het volgende:
[..]
Gast, hij wil jou. Dus ik neuk jou, terwijl hij zit vastgebonden aan een stoel, zal hem leren.
Maar jou het meest, daarbij emigreer ik wellicht naar Portugal dus helaasquote:Op donderdag 25 juli 2013 15:58 schreef Rezania het volgende:
[..]
Hij wil iedereen, dat weet je toch?
Helemaal niet, je emigreert nog eerder naar het bed van Etsu.quote:Op donderdag 25 juli 2013 15:59 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Maar jou het meest, daarbij emigreer ik wellicht naar Portugal dus helaas
Helemaal niet.quote:Op donderdag 25 juli 2013 16:01 schreef Rezania het volgende:
[..]
Helemaal niet, je emigreert nog eerder naar het bed van Etsu.
Jawel, en dat emigreert jouw slang zijn holletje in.quote:
Nee, mijn slang emigreert in een of andere Portugese chick in dat geval.quote:Op donderdag 25 juli 2013 16:03 schreef Rezania het volgende:
[..]
Jawel, en dat emigreert jouw slang zijn holletje in.
Nee, jouw rechterhand dan.quote:Op donderdag 25 juli 2013 16:03 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Nee, mijn slang emigreert in een of andere Portugese chick in dat geval.
Nee, zijn aars heb ik al verkend met mijn pener. Pics van jouw aars.quote:
Mijn aars is niet toegankelijkquote:Op donderdag 25 juli 2013 16:08 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee, zijn aars heb ik al verkend met mijn pener. Pics van jouw aars.
Probeer "Spatieloos" eens.quote:Op donderdag 25 juli 2013 16:09 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Pics van mijn aars zijn niet verkrijgbaar.
Scan van je aars dan.quote:Op donderdag 25 juli 2013 16:09 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Pics van mijn aars zijn niet verkrijgbaar.
Nee.quote:Op donderdag 25 juli 2013 16:10 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Pics van mijn aars, google maar eens op sinus pilonidalis
Slimmerikquote:
En toen?quote:Op donderdag 25 juli 2013 16:37 schreef Toto69 het volgende:
WhatsAppt Dearest mij om te vermelden dat ze zich 200 meter verderop bevindt.Jeuj
;squote:Op donderdag 25 juli 2013 16:37 schreef Toto69 het volgende:
WhatsAppt Dearest mij om te vermelden dat ze zich 200 meter verderop bevindt.Jeuj
Dan gaan we bier drinkenquote:Op donderdag 25 juli 2013 16:37 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Slimmerikheb morgenochtend pas dat interview en maandag de uitslag. Bij een ja ben ik wel wat enthousiaster hoor
Jaquote:Op donderdag 25 juli 2013 16:38 schreef Spatieloos het volgende:
22 regenpakken tegelijkertijd aan doen?
Doe 22 shirts, dan kom ik kjiken!quote:Op donderdag 25 juli 2013 16:38 schreef Spatieloos het volgende:
22 regenpakken tegelijkertijd aan doen?
Heb ik niet, maar pas deed ik 22 shirts aan, en ik dacht, misschien kan dat ook met regenpakken, maar lijkt me duur, kan je ze misschien ook huren?quote:
Naaldenwinkel.nlquote:Op donderdag 25 juli 2013 16:38 schreef Spatieloos het volgende:
Ik mis mijn naald
Waar koop je naalden?
Jaquote:Op donderdag 25 juli 2013 16:39 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Even googlen wat aars precies is, is dat een kontgat?
Ja, duur maar wel tof. Lijk je eerst op zo'n Michelin poppetje en daarna, tadaquote:Op donderdag 25 juli 2013 16:39 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Heb ik niet, maar pas deed ik 22 shirts aan, en ik dacht, misschien kan dat ook met regenpakken, maar lijkt me duur, kan je ze misschien ook huren?
Jij bent hier die persoon die zichzelf rijk vindt, ga maar kopen, dan doe ik ze aan, en je mag ze daarna hebben!quote:Op donderdag 25 juli 2013 16:40 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, duur maar wel tof. Lijk je eerst op zo'n Michelin poppetje en daarna, tada
Nee, dat krijg je niet. Misschien Spa roodquote:
Spatie rood?quote:Op donderdag 25 juli 2013 16:41 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nee, dat krijg je niet. Misschien Spa rood
Dat zei Toto.quote:
quote:
vindtquote:Op donderdag 25 juli 2013 16:40 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Jij bent hier die persoon die zichzelf rijk vind, ga maar kopen, dan doe ik ze aan, en je mag ze daarna hebben!
22 regenpakken is misschien 500 euro.quote:Op donderdag 25 juli 2013 16:40 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Jij bent hier die persoon die zichzelf rijk vind, ga maar kopen, dan doe ik ze aan, en je mag ze daarna hebben!
Never!quote:Op donderdag 25 juli 2013 16:41 schreef Stuart het volgende:
[..]
22 regenpakken is misschien 500 euro.
Maar ik zou ze ALLEMAAL zelf houden
Jaaa, je mag ze houden, maar ik doe ze wel eventjes allemaal tegelijkertijd aan, gewoon voor de show, en dan kan je elke 3 weken elke dag een andere aan!quote:Op donderdag 25 juli 2013 16:41 schreef Stuart het volgende:
[..]
22 regenpakken is misschien 500 euro.
Maar ik zou ze ALLEMAAL zelf houden
Ga een naald kopen.quote:Op donderdag 25 juli 2013 16:42 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Als ik naar de supermarkt ga, maar we hebben alles in huis
Ga nonstop meloen eten danquote:Op donderdag 25 juli 2013 16:42 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Als ik naar de supermarkt ga, maar we hebben alles in huis
TOTO IS EEN LEUGENAAR, of volgens mij bedoelde hij iemand andersquote:Op donderdag 25 juli 2013 16:41 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dat zei Toto.
[..]Je kont, je reet, je achterwerk, je billen.
Ja godver we hebben nog 2 halve meloenen in de koelkast, maar ze zijn vies en hebben prik (net als cola zeg maar) echt raar!!quote:
Hoe groot ben jijquote:Op donderdag 25 juli 2013 16:42 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Jaaa, je mag ze houden, maar ik doe ze wel eventjes allemaal tegelijkertijd aan, gewoon voor de show, en dan kan je elke 3 weken elke dag een andere aan!
En dan kan je er nog 1 weg geven aan ehhh iemand zoals ik ofzo.
Vergeet het maar danquote:Op donderdag 25 juli 2013 16:45 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ja weet ik veel, best groot, groter dan jij.
XXL graag.
Kan je niet gewoon even 40kg aankomen ofzo, en dan kan het wel!!quote:
Ik ben gezond jaquote:Op donderdag 25 juli 2013 16:46 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Kan je niet gewoon even 40kg aankomen ofzo, en dan kan het wel!!
In Engeland frituren ze toch alles? Moet lukken toch, ga maar terug naar Engeland!!
Wij frituren alleen patat en paar snacks!quote:Op donderdag 25 juli 2013 16:46 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik ben gezond ja
Jullie frituren alles bedoel je
Vetzak
Ik praat niet meer met jouquote:Op donderdag 25 juli 2013 16:48 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Wij frituren alleen patat en paar snacks!
Jullie frituren: IJs, kauwgom, Mars, chocolade repen, bananen, eieren, weet ik veel neushoorns!?
Kauwgom frituren?quote:Op donderdag 25 juli 2013 16:48 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Wij frituren alleen patat en paar snacks!
Jullie frituren: IJs, kauwgom, Mars, chocolade repen, bananen, eieren, weet ik veel neushoorns!?
Op die van mij staat Heinekenquote:Op donderdag 25 juli 2013 17:02 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
op mijne stond 7up maar die is al op
TLCquote:Op donderdag 25 juli 2013 17:03 schreef Toto69 het volgende:
A scrub is a guy that can get no love from me
Okayquote:Op donderdag 25 juli 2013 17:14 schreef hamerhaaitje het volgende:
even echte Nederlander zijn en jankie doen over het weer:
Kutweer kutzweet te heet nooit normaal weer in nederland gofferdomme
Past toch goed bij je?quote:Op donderdag 25 juli 2013 17:17 schreef hamerhaaitje het volgende:
en ik zat even aan de gracht alleen ik zat ongelukkig en ging mijn been slapen en toen stond ik op en toen liep ik heel raar
Die heb je normaal nietquote:Op donderdag 25 juli 2013 17:22 schreef hamerhaaitje het volgende:
godverdommewitje probeert net in de vensterbank te springen maar ze is dik en klein en valt er af en ik probeer haar op te vangen maar haar nagels waren nog uit en nu heb ik emokrassen op mijn arm
Wat is het voor beest? Een drugskatquote:
Ja, er was een springkussenquote:
Foto's!quote:Op donderdag 25 juli 2013 17:26 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
pimpelpaars met een goud randje
Omg zwerquote:
Okay, ben benieuwdquote:Op donderdag 25 juli 2013 17:28 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
geduld even photoshop aanslingeren
Eet smakelijkquote:Op donderdag 25 juli 2013 17:30 schreef hamerhaaitje het volgende:
ohnee ik ging bij mijn vader eten
laters
Nee, helemaal niets. How are you?quote:
quote:
fuquote:
Ik ga straks eten en dan ben ik er vannacht of morgen pas weerquote:
Ik ga straks voetballenquote:Op donderdag 25 juli 2013 17:54 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik ga straks eten en dan ben ik er vannacht of morgen pas weer
Succes alvast morgen met je interviewquote:Op donderdag 25 juli 2013 17:54 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik ga straks voetballen [ afbeelding ]
Ben ik er vanavond weer en dan morgen pas na het interview
Thank you sirquote:Op donderdag 25 juli 2013 17:55 schreef Stuart het volgende:
[..]
Succes alvast morgen met je interview
Spannend welquote:Op donderdag 25 juli 2013 17:55 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Thank you sirmaandag pas de uitslag dus tot die tijd....
Jij eet langquote:Op donderdag 25 juli 2013 17:54 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik ga straks eten en dan ben ik er vannacht of morgen pas weer
Ik heb 's avonds iets te doen meestalquote:
quote:Op donderdag 25 juli 2013 18:00 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik heb 's avonds iets te doen meestal
Zoals?quote:Op donderdag 25 juli 2013 18:00 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik heb 's avonds iets te doen meestal
Düsseldorf naar München stelt ook niks voor tochquote:Op donderdag 25 juli 2013 18:17 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Eerste vliegreis was te doen. Bij de tweede was ik misselijk als de neten
Ik bedoel tweede en derdequote:Op donderdag 25 juli 2013 18:17 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Düsseldorf naar München stelt ook niks voor toch
Kan ik me iets bij voorstellen ja. Welke locaties? (2 en 3) ik bedoel: Istanbul - Bangkok bijv.quote:
Tweede was munchen -> abu dahbi. Derde verder naar bangkok.quote:Op donderdag 25 juli 2013 18:19 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Kan ik me iets bij voorstellen ja. Welke locaties? (2 en 3) ik bedoel: Istanbul - Bangkok bijv.
quote:Op donderdag 25 juli 2013 18:23 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Tweede was munchen -> abu dahbi. Derde verder naar bangkok.
Kon uiteindelijk in de middelste rij breed over 4 stoelen slapen
Maar toen kwam er turbulentie
Das wel chill.quote:Op donderdag 25 juli 2013 18:25 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ben net 3 uur geland. Nu ongeveer 2 uurtjes er echt.
Gratis wifi op een 'terras'
vrouwen met piemels :squote:Op donderdag 25 juli 2013 18:25 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Das wel chill.
Maar qua mensen en zo? Beetje vriendelijk?
picsquote:Op donderdag 25 juli 2013 18:32 schreef xcachet het volgende:
hallon hallon, nieuwe kleren gekocht gr gr
picsquote:Op donderdag 25 juli 2013 18:32 schreef xcachet het volgende:
hallon hallon, nieuwe kleren gekocht gr gr
quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 25 juli 2013 18:40 schreef xcachet het volgende:
[..]
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dankje voor de picsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb nieuwe slippers gekocht
alsje, welke?quote:Op donderdag 25 juli 2013 18:42 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Dankje voor de pics
Ik heb nieuwe slippers gekocht
Blauw is leuk. Ik heb nu een blaar van die dingenquote:Op donderdag 25 juli 2013 18:45 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Die staan al op je mobiel als het goed is
Past wel bij mij dusquote:Op donderdag 25 juli 2013 18:46 schreef xcachet het volgende:
[..]
Blauw is leuk. Ik heb nu een blaar van die dingen
[..]
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.coolSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.1e Lijkt net een vervormde motorjas gecombineerd met een blazer/colbertSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."If you do what you always did, then you will get what you always got."
"A tiger doesn't lose sleep over the opinion of a sheep."
Ahhhnold! Ahhnold! Aaaaahhhnoooold!!
Hee lifterquote:Op donderdag 25 juli 2013 19:08 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
1e Lijkt net een vervormde motorjas gecombineerd met een blazer/colbert
Nodigggggggquote:
Dat feel wanneer mensen zeggen dat je niet een bepaald gewicht aankan oid en het dan toch doetquote:
quote:Op donderdag 25 juli 2013 19:20 schreef zwerty het volgende:
[..]
Steeds als ik dit lees, zie ik Pasta voor me, terwijl hij aan de kant van de weg staat
Heb je het sporten weer opgepakt?quote:Op donderdag 25 juli 2013 19:19 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Dat feel wanneer mensen zeggen dat je niet een bepaald gewicht aankan oid en het dan toch doet
Nooit de neiging om mezelf te bewijzen maar wel als iemand me in twijfel trekt
hihihihihiquote:Op donderdag 25 juli 2013 19:20 schreef zwerty het volgende:
[..]
Steeds als ik dit lees, zie ik Pasta voor me, terwijl hij aan de kant van de weg staat
Yup. Tuurlijk, zie mezelf er niet voor aan om te stoppen en weer maximaal skinny te worden. Zou mezelf helemaal gek makenquote:
Maar je deed de laatste weken toch niet meer zoveel?quote:Op donderdag 25 juli 2013 19:23 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Yup. Tuurlijk, zie mezelf er niet voor aan om te stoppen en weer maximaal skinny te worden. Zou mezelf helemaal gek maken![]()
Jij dan?
Ja maar dan ben je niet meteen je gains kwijt ofzo lol. Kan opzich niet zoveel kwaadquote:Op donderdag 25 juli 2013 19:24 schreef nodig het volgende:
[..]
Maar je deed de laatste weken toch niet meer zoveel?![]()
Ik ben deze week 2 keer geweest sinds weken
Nee maar ik bedoelde niet helemaal stoppen of iets met gainsquote:Op donderdag 25 juli 2013 19:25 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Ja maar dan ben je niet meteen je gains kwijt ofzo lol. Kan opzich niet zoveel kwaad
Yup dat wel. Maar ik functioneer slecht in dit soort temperaturen, niks voor mijquote:Op donderdag 25 juli 2013 19:27 schreef nodig het volgende:
[..]
Nee maar ik bedoelde niet helemaal stoppen of iets met gains![]()
Ik bedoelde meer of je weer actief aan het trainen bent geslagen
Ik drink ook veel meer dan normaalquote:Op donderdag 25 juli 2013 19:28 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Yup dat wel. Maar ik functioneer slecht in dit soort temperaturen, niks voor mij
Veel vermoeider dan normaal enzo
Nog iets speciaals wat je zoekt of moet ik gewoon random dingen zoeken?quote:Op donderdag 25 juli 2013 19:36 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
http://www.asos.com/Men/?&via=top
Help me. Zoveel spullen, vooral in die outlet sale
Klote, waarom is al mijn geld op.quote:Op donderdag 25 juli 2013 19:36 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
http://www.asos.com/Men/?&via=top
Help me. Zoveel spullen, vooral in die outlet sale
Dingen die je bij me vind passen/zelf leuk vind. Zolang het geen skinnyjeans zijn waar ik uitscheur. Voor de rest sta ik voor alles openquote:Op donderdag 25 juli 2013 19:37 schreef zwerty het volgende:
[..]
Nog iets speciaals wat je zoekt of moet ik gewoon random dingen zoeken?
Ehm oke, ik ga m'n best doenquote:Op donderdag 25 juli 2013 19:38 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Dingen die je bij me vind passen/zelf leuk vind. Zolang het geen skinnyjeans zijn waar ik uitscheur. Voor de rest sta ik voor alles open
Jaquote:Op donderdag 25 juli 2013 18:25 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Das wel chill.
Maar qua mensen en zo? Beetje vriendelijk?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 25 juli 2013 19:44 schreef zwerty het volgende:
PastaEerste 2 zijn tof. Vind die enkels van broek wat minder.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zet ze ff bij de lijst
"If you do what you always did, then you will get what you always got."
"A tiger doesn't lose sleep over the opinion of a sheep."
Ahhhnold! Ahhnold! Aaaaahhhnoooold!!
Oh die enkels had ik nog niet gezien haha, die zijn indd wat minderquote:Op donderdag 25 juli 2013 19:46 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Eerste 2 zijn tof. Vind die enkels van broek wat minder.
Ik vind die 2e wel tof maar die is niet meer in Mquote:Op donderdag 25 juli 2013 19:46 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Eerste 2 zijn tof. Vind die enkels van broek wat minder.
Jij was 1,70 ofzo toch? Als ik hoodies in M neem zijn ze veel te kortquote:Op donderdag 25 juli 2013 19:47 schreef nodig het volgende:
[..]
Ik vind die 2e wel tof maar die is niet meer in M
Niet in m'n maat. Denk dat 32 net iets te klein is bij zo'n stofquote:Op donderdag 25 juli 2013 19:48 schreef zwerty het volgende:
http://www.asos.com/Selec(...)36&sort=-1&clr=Camel
quote:Op donderdag 25 juli 2013 19:49 schreef hamerhaaitje het volgende:
[ afbeelding ]
Leuk dingetje toch pasta
1,75quote:Op donderdag 25 juli 2013 19:48 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Jij was 1,70 ofzo toch? Als ik hoodies in M neem zijn ze veel te kort
Alleen in S.quote:Op donderdag 25 juli 2013 19:50 schreef zwerty het volgende:
http://www.asos.com/Repla(...)=36&sort=-1&clr=Grey
?
quote:Op donderdag 25 juli 2013 19:51 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Alleen in S.
Die sale zit vol met dingen met alleen maar S of XXL maten
Shirtjes enzo heb ik vaak wel M, maar dat verschilt wel per merk.quote:Op donderdag 25 juli 2013 19:51 schreef nodig het volgende:
[..]
1,75![]()
Volgens mij heb ik echt altijd M
Buiten de sale om is ook genoeg leuks te vinden gelukkigquote:
http://www.asos.com/Super(...)-1&clr=Charcoal+marlquote:Op donderdag 25 juli 2013 19:52 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Buiten de sale om is ook genoeg leuks te vinden gelukkig
Ohnee laat maar ik heb ook gewoon L's en S'jesquote:Op donderdag 25 juli 2013 19:52 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Shirtjes enzo heb ik vaak wel M, maar dat verschilt wel per merk.
Je draagt hoodies/vesten en shirts in zelfde maat?
Eerst een mustang v6 of shelby gt500quote:Op donderdag 25 juli 2013 19:50 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Of een R1/R6 ofzo. Veel geiler spul
Duurquote:Op donderdag 25 juli 2013 19:53 schreef zwerty het volgende:
[..]
http://www.asos.com/Super(...)-1&clr=Charcoal+marl
Wel 2ehands importeren (3 a 4 jaar oud), anders krijg je zieke co2 heffing. Al snel dubbele prijs van die auto zelf. Leuke mustang heb je in US voor maar 20/30k dollarsquote:Op donderdag 25 juli 2013 19:54 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Eerst een mustang v6 of shelby gt500
http://store.americanapparel.net/search/?Ntt=beaniequote:Op donderdag 25 juli 2013 19:56 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Duur![]()
En de leuke dingen die je hebt gestuurd zijn er allemaal niet in m'n maat. Wel kut.
http://www.asos.com/searc(...)1&q=oversized+beanie
Die grijze is denk ik te licht. Ik wil wel zoiets hebben voor als ik geen zin heb om m'n haar te doen en ff supermarkt ofzo wil.
Enig idee waar in nederland/op asos ik zoiets kan vinden? http://www.gymshark.co.uk(...)roducts/gym-sock-hat
Ik wil juist iets zonder verzendkosten, anders kan ik die uit die 2e link ook halen namelijkquote:Op donderdag 25 juli 2013 19:58 schreef zwerty het volgende:
[..]
http://store.americanapparel.net/search/?Ntt=beanie
of ik wordt miljonairquote:Op donderdag 25 juli 2013 19:56 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Wel 2ehands importeren (3 a 4 jaar oud), anders krijg je zieke co2 heffing. Al snel dubbele prijs van die auto zelf. Leuke mustang heb je in US voor maar 20/30k dollars
Oh :/ dan zou ik maar gewoon de stad in gaan.quote:Op donderdag 25 juli 2013 19:59 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Ik wil juist iets zonder verzendkosten, anders kan ik die uit die 2e link ook halen namelijk
Ik vind je trouwens wel een type voor een beautyblog oid
Je lijkt me wel zo'n fashion type, en je houdt ook wel van dingen schrijven toch?quote:Op donderdag 25 juli 2013 20:00 schreef zwerty het volgende:
[..]
Oh :/ dan zou ik maar gewoon de stad in gaan.
Hahah vanwaar dat?
Hm jawel, maar ik heb niet echt de creativiteit + motivatie om zo vaak wat te schrijven haha. 't Lijkt me overigens wel leuk (en het verdient goedquote:Op donderdag 25 juli 2013 20:01 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Je lijkt me wel zo'n fashion type, en je houdt ook wel van dingen schrijven toch?
Ik heb ook wel wat dingen van large, maar grootste deel is alleen maar zwarte bandshirts en dat soort emo meuk toch?quote:Op donderdag 25 juli 2013 20:01 schreef hamerhaaitje het volgende:
Koop mijn shirts altijd bij large of in het buitenland
Vooral ja. maar ik ben iemand die bandshirts draagt dus kan daar veel.quote:Op donderdag 25 juli 2013 20:02 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Ik heb ook wel wat dingen van large, maar grootste deel is alleen maar zwarte bandshirts en dat soort emo meuk toch?
Als je gesponsord wordt ofzo bedoel je? Heb je na een tijd 2 kamers nodig om te veranderen naar inloopkastenquote:Op donderdag 25 juli 2013 20:02 schreef zwerty het volgende:
[..]
Hm jawel, maar ik heb niet echt de creativiteit + motivatie om zo vaak wat te schrijven haha. 't Lijkt me overigens wel leuk (en het verdient goed)
Ik heb een 2 of 3 bandshirts geloof ik. Eentje van metallica die niet echt opvallend is (van whiskey in the jar) en een toffe van santana. Jij?quote:Op donderdag 25 juli 2013 20:03 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Vooral ja. maar ik ben iemand die bandshirts draagt dus kan daar veel.
Pff best veel. sommige onopvallend en sommige moest ik bedekken toen ik nog op school werktequote:Op donderdag 25 juli 2013 20:04 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Ik heb een 2 of 3 bandshirts geloof ik. Eentje van metallica die niet echt opvallend is (van whiskey in the jar) en een toffe van santana. Jij?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |