De tering.quote:Op donderdag 25 juli 2013 14:21 schreef valek het volgende:
Ajax en Feyenoord haten elkaar niet meer omdat ze te klein zijn om alleen tegen PSV op te kunnen boxen.
En nou zeker lekker aan je pik trekken, en denken dat frank je in je reet neukt ofwa?quote:Op dinsdag 30 juli 2013 12:52 schreef Frank_Drebin het volgende:
Ik verheug me weer op zo'n slot van de competitie als dit jaar. Complete misère voor PSV waarbij het naast alle prijzen grijpt. Normaal ben ik voor een Nederlandse ploeg in het Europese voetbal maar in dit geval hoop dat Zulte Waregem PSV er uit knikkert.
Garpjasquote:Op woensdag 31 juli 2013 08:24 schreef valek het volgende:
Gisteren een PSV gezien die beter is dan Ajax en Feyenoord bij elkaar.
Schitterend die blije lampjes. Zo gelukkig, zo happy. Geen één die zo realistisch is om toe te geven dat Zulte het ze ook wel erg makkelijk maakten.quote:Op woensdag 31 juli 2013 08:24 schreef valek het volgende:
Gisteren een PSV gezien die beter is dan Ajax en Feyenoord bij elkaar.
Klopt ook, Zulte was zeer zwak. Maar na verschillende magere jaren is het gewoon leuk om weer een PSV te zien dat wil voetballen en ook leuk voetbalt. En uiteraard moet je mijn eerdere opmerking met een korrel zout nemen.quote:Op woensdag 31 juli 2013 09:24 schreef HeatWave het volgende:
PSV speelde fel en redelijk tot goed voetbal, maar komop man, dat Zulte kreeg geen bal naar elkaar overgespeeld over 10 meter.
Het lijkt een goed jong elftal dat fris begon, maar laat het eerst maar eens zien tegen een echte tegenstander en daarna hoe zo'n jong team zich houdt na een pak slaag in de 4e ronde ofzo.
Dat Feijenoord de laatste Nederlandse club is die überhaupt een Europese prijs heeft gepakt?quote:Op woensdag 31 juli 2013 09:12 schreef de_boswachter het volgende:
Feyenoord
Wat hebben die ooit gepresteerd?
Meer dan PSVquote:Op woensdag 31 juli 2013 09:12 schreef de_boswachter het volgende:
Feyenoord
Wat hebben die ooit gepresteerd?
Ja ze hebben de laatste,pak hem beet, 10 jaar ook heel veel punten gepakt voor Nederland op de Coefficient lijst jaquote:Op woensdag 31 juli 2013 11:06 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Dat Feijenoord de laatste Nederlandse club is die überhaupt een Europese prijs heeft gepakt?
En Ajax de laatste Nederlandse club is die een CL heeft gewonnen?
Ik zie PSV niet echt iets noemenswaardig gepresteerd hebben dat meer waard is dan het winnen van een Champions League of een UEFA Cup. Dus zet die PSV-bril af, aub.
Ouchquote:Op woensdag 31 juli 2013 11:11 schreef jpg97 het volgende:
Zelfs NEC heeft meer betekent voor het Nederlandse voetbal de laatste jaren
[ afbeelding ]
In de afgelopen 33 jaar heeft PSV meer titels, maar minder KNVB-beker gepakt. Daarnaast allebei een Europese prijs dus zoveel ontloopt elkaar dat ook weer niet.quote:Op woensdag 31 juli 2013 11:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
In de afgelopen 33 jaar niet. Daarbij spelen ze ook nog eens leuker voetbal dan Feijenoord.
Het gaat hier om noemenswaardige prestaties, niet om wie het laatst is uitgeschakeld want alle Nederlandse clubs zijn kut in Europaquote:Op woensdag 31 juli 2013 11:09 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Ja ze hebben de laatste,pak hem beet, 10 jaar ook heel veel punten gepakt voor Nederland op de Coefficient lijst ja
Ja lekker, als het jou uitkomt jaquote:Op woensdag 31 juli 2013 11:17 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Het gaat hier om noemenswaardige prestaties, niet om wie het laatst is uitgeschakeld want alle Nederlandse clubs zijn kut in Europa
Laat je dan meteen fisten.quote:Op woensdag 31 juli 2013 11:23 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ajax
PSV![]()
FC Twente![]()
Feyenoord
Heerenveen
FC Utrecht![]()
Nederlands elftal
Eredivisie
Uefa
Fifa
Sowieso voetbal![]()
![]()