Dáár ben ik dan wel benieuwd naar, al die fuckbuddies in de tv-wereld, er wordt genoeg gerommeld, jammer dat we dat niet meekrijgenquote:Op donderdag 1 augustus 2013 11:30 schreef Greys het volgende:
Het zal dan niet echt een relatie zijn, maar ik denk dat de TT alsnog klopt
Edgar kennende die zou best vaak gerommeld hebben! Destijds met zijn relatie met Olcay Gulsen had hij haar bedrogen want ze zouden gaan trouwenquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 09:11 schreef Pisces29 het volgende:
Dáár ben ik dan wel benieuwd naar, al die fuckbuddies in de tv-wereld, er wordt genoeg gerommeld, jammer dat we dat niet meekrijgen
Ik zie niks vreemds. Gewoon Halina zonder make-up.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 18:22 schreef bloempje-moi het volgende:
Wow, wat ziet Halina er beroerd uit op de onderste twee foto's.
Lijkt wel op een personage uit The Grudge.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 18:22 schreef bloempje-moi het volgende:
Wow, wat ziet Halina er beroerd uit op de onderste twee foto's.
Volgens mij hebben ze al ruzie bij die onderste foto links, bij die Audi.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 19:12 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
dat ziet er toch behoorlijk verliefd uit hoor
Dat komt omdat ze eerst voor die etalage staan en zij wil die ene jurk en hij zegt dat hij het niksquote:Op donderdag 8 augustus 2013 19:18 schreef APK het volgende:
[..]
Volgens mij hebben ze al ruzie bij die onderste foto links, bij die Audi.
Het lijkt of hij haar hardhandig in haar arm knijpt omdat ze staat te zeuren.
Daarna denkt hij 'Fuck dat gezeur van dat jaloerse mens' en loopt hij naar zijn auto, Halina teleurgesteld achterlatend.
Keel is next en dan het snotje
quote:Op donderdag 8 augustus 2013 19:14 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Lijkt wel op een personage uit The Grudge.
Zouden broer en zus kunnen zijnquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 10:43 schreef Tuinfluitert het volgende:
Olcay , ex-vriendin van Edgar Davids.
Olcay Gulsen en Frans Ghazi zijn erg verliefd.
[ afbeelding ]
quote:Olcay Gulsen te sterk voor Edgar Davids.
De relatie van Edgar Davids en Olcay Gulsen is op de klippen gelopen omdat de modeontwerpster te sterk was voor hem.
"Hij was gewend dat vrouwen hun hand op hielden, dan wordt alles betaald dus ook bepaald", legt Olcay uit in Volkskrant Magazine. "Mij kun je nog geen dertig meter de richting opsturen die jij wil. Ik geloof niet in dingen die mensen mij opleggen, dus ik zal ook niet snel een man mijn leven laten leiden."
De vrouw achter modemerk Super Trash heeft in de tijd dat ze met Edgar was, geen één voetbalwedstrijd van hem gezien. "Omdat de wedstrijden me gewoonweg niet zo veel interesseerden."
Olcay en Edgar gingen in de zomer van 2012 uit elkaar na een relatie van drie jaar.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |