Stoners:quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:39 schreef Moira. het volgende:
Oké, dus TS is stoned.
En het Hash&Wiet topic in UVT is niet zo actief en die posters zijn niet altijd stoned.
Dus ik denk zo, er zijn vast wel meer FOK!kertjes die stoned zijn
En als je stoned bent is het altijd chill om met ook-stonede mensen te praten want die begrijpen je gewoon terwijl de wereld om je heen zo snel gaat en toch de tijd zo langzaam.
Maar goed, post hier dus als je stoned bent
SPOILER: vaste users, en een paar onvaste usersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Poll: Unscrewed stopt met roken. Hoeveel tijd geef je hem?quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:45 schreef múrp het volgende:
even kijken wat dit kuttopic oplevert...
• <1 dag
• 1 dag
• 2 dagen
• 3 dagen
• 1 week
• Hij kan het!
Tussenstand:![]()
doen een klacht in over je teamleiderquote:Op donderdag 25 juli 2013 16:43 schreef Studeur het volgende:
En weer heeft mn werk me een half uur te weinig in t uitbetaalrooster gezet gister. Ben het nu wel een beetje zat. Moet minstens elke week naar de manager omdat een teamleider weer (opzettelijk) wat fout heeft gedaan.
Het probleem is dat ze het bijna allemaal flikkenquote:Op donderdag 25 juli 2013 16:45 schreef Murdera het volgende:
[..]
doen een klacht in over je teamleiderdat hij slecht en lelijk en dik en debiel en een asociale gore tyfusfucking incapabele klotehond is.
quote:Op donderdag 25 juli 2013 16:58 schreef Jachtgeweer het volgende:
[..]
Een voordeel van je tetten is dat je hoofd dan minder opvalt.
quote:Op donderdag 25 juli 2013 17:33 schreef Snowbells het volgende:
Iemand moet in elkaar gemept worden
[..]
Zijn altijd de mensen zonder picsquote:Op donderdag 25 juli 2013 17:40 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]![]()
Ik heb wel betere dingen te doen dan me om dat soort dingen druk te maken
Daaromquote:Op donderdag 25 juli 2013 17:41 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Zijn altijd de mensen zonder pics
quote:Op donderdag 25 juli 2013 17:33 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ook metquote:Op donderdag 25 juli 2013 18:25 schreef Snowbells het volgende:
Woah het is echt een vrouw zonder wenkbrauwen
[ afbeelding ]
Kom station Schubbekutteveen-Noord dan. Zonder wapens.quote:Op donderdag 25 juli 2013 17:33 schreef Snowbells het volgende:
[..]
1 tegen 1. Jij en ik.quote:Op donderdag 25 juli 2013 20:53 schreef Jachtgeweer het volgende:
[..]
Kom station Schubbekutteveen-Noord dan. Zonder wapens.
Wij hebben maar een klein buitje gehadquote:Op donderdag 25 juli 2013 20:23 schreef Amarantha het volgende:
Dik noodweer en er gaat gewoon iemand voor mij naar de shop nu(tenzij die nu terug krabbelt, wat ik nog wel snap ook)
Effe checken dan.quote:
3e van links.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 10:39 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Onder welke steen kom jij vandaan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 51% gewijzigd door Gibson88 op 26-07-2013 12:09:25 ]Ook in moeilijke tijden.
naam en nummer aub.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 12:08 schreef Moira. het volgende:
[..]
Oh nee. Ze lijkt er dan heel erg op.
Gr Mono
130-190 per maand. Naja. Nu niet meer ofcquote:Op vrijdag 26 juli 2013 15:16 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Niet zo gek, volgens mij verdien je geen fuck met zo'n laag uurloon
Hehe nice.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 15:17 schreef Snowbells het volgende:
[..]
130-190 per maand. Naja. Nu niet meer ofcecht kut, ik ben dus in principe ontslagen maar kan vandaag en morgen nog wel werken terwijl ik gisteren loon kreeg.
Over 2 weken solliciteren bij de game mania!
Maar nu wel een CHI stijltang
Ja, ik kan het niet over m'n hart verkrijgen om hem 'weg' te geven. Ga gewoon m'n best doen en mijn ouders (quote:Op vrijdag 26 juli 2013 15:45 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Hehe nice.
Trouwens, als ik het goed begrijp houden jullie de kat dus?
Al verbetering in gedrag tot nu toe dan?quote:Op vrijdag 26 juli 2013 15:46 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ja, ik kan het niet over m'n hart verkrijgen om hem 'weg' te geven. Ga gewoon m'n best doen en mijn ouders () ook.
Lijkt wel alsof hij zich expres heel goed gedraagt nu. En nja wij rennen er ook minder achteraan zolang hij niet de gordijnen inklimt of de vitrage gaat mollenquote:Op vrijdag 26 juli 2013 15:47 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Al verbetering in gedrag tot nu toe dan? :d
Oh beter, dat is iig fijnquote:Op vrijdag 26 juli 2013 15:48 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Lijkt wel alsof hij zich expres heel goed gedraagt nu. En nja wij rennen er ook minder achteraan zolang hij niet de gordijnen inklimt of de vitrage gaat mollen![]()
130 in 1 dag, ik winquote:Op vrijdag 26 juli 2013 15:56 schreef Studeur het volgende:
[..]
ik dan, 200 euro in 4 dagen opgemaakt
kreeg*quote:Op vrijdag 26 juli 2013 15:57 schreef Studeur het volgende:
[..]
je krijgt maar 130 loon per 4 weken/maand?
Hoe bevalt de vapo ?quote:Op vrijdag 26 juli 2013 16:11 schreef Ceviche het volgende:
Ik heb van de week 400 euro gekregen (iets verkocht via marktplaats) en ik dacht: dat ga ik sparen omdat op vakantie volgend jaar. Een dag later had ik nog maar 300 euro
Zo ga ik natuurlijk nooit op vakantie
16, blokkerquote:Op vrijdag 26 juli 2013 16:12 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Hoe oud ben je als ik vragen mag? En je werkte in een winkel ofzo?
Eindbazending, echt waar. Als ik hem een week lang drie keer per dag gebruik heb ik nog maar een gram verbruiktquote:
Lijkt me geen leuke winkel om in te werkenquote:
Komen vooral oudjes dus valt mee. Maar de ma van mijn exbaas werkt er ook en boh da's me een bot mens.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 16:18 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Lijkt me geen leuke winkel om in te werken
Maar goed dat heb ik met zo'n beetje alle winkels. Klanten
Het is meer de voorspelbaarheid die me tegenstaat. Klanten zeuren altijd over 'drie in de rij kassa er bij' maar hebben nooit hun voordeelkaart bij de hand. Ze zeggen allemaal hetzelfde: 'oh haha ik ben weer geslaagd haha krijg ik nu mn diploma haha'quote:Op vrijdag 26 juli 2013 16:19 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Komen vooral oudjes dus valt mee. Maar de ma van mijn exbaas werkt er ook en boh da's me een bot mens.
Dat soort klantenquote:Op vrijdag 26 juli 2013 16:24 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Het is meer de voorspelbaarheid die me tegenstaat. Klanten zeuren altijd over 'drie in de rij kassa er bij' maar hebben nooit hun voordeelkaart bij de hand. Ze zeggen allemaal hetzelfde: 'oh haha ik ben weer geslaagd haha krijg ik nu mn diploma haha'
Laatst werd een klant helemaal boos omdat een artikel uit het assortiment ging, ze zei dat ze een klacht in ging dienen tegen ons
Alsof wij bepalen wat we verkopen
As I told youquote:Op vrijdag 26 juli 2013 16:16 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Eindbazending, echt waar. Als ik hem een week lang drie keer per dag gebruik heb ik nog maar een gram verbruikt![]()
En ik houd helemaal niet van roken (heb er niets op tegen maar ik vind het gewoon vies) en ik kan hem gewoon relaxt op mijn kamer gebruiken zonder dat alles naar wiet ruikt (de wiet grinden en erin doen ruikt sterker dan het vapen op zich).
Kan het iedereen aanraden
Kruidvat. Begrijp me niet verkeerd, ik vind het winkelwerk (vakken vullen, schappen ombouwen, de vracht verwerken e.d.) erg leuk maar vooral kassadraaien vind ik echt vervelend. Zo saai.quote:
Druk met werken ja ik echt waar.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 10:39 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Onder welke steen kom jij vandaan?
Cbd? Whut?quote:Op vrijdag 26 juli 2013 16:41 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
As I told youGeniaal ding. De wiet die je daarna er nog in hebt zitten
kan je nog een keer gebruiken met 'verse' wiet, alleen de CBD gehalte zal
dan een stuk hoger liggen.
Omg omg omg, ik heb altijd al een chi stijltang willen hebbenquote:Op vrijdag 26 juli 2013 15:17 schreef Snowbells het volgende:
[..]
130-190 per maand. Naja. Nu niet meer ofcecht kut, ik ben dus in principe ontslagen maar kan vandaag en morgen nog wel werken terwijl ik gisteren loon kreeg.
Ik ook! Na 3 jaar dacht ik, oké NU bestel ik hem. Voor de eerste keer iDeal gebruiktquote:Op vrijdag 26 juli 2013 16:52 schreef Moira. het volgende:
[..]
Omg omg omg, ik heb altijd al een chi stijltang willen hebben
iDeal is echt ideaalquote:Op vrijdag 26 juli 2013 16:54 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik ook! Na 3 jaar dacht ik, oké NU bestel ik hem. Voor de eerste keer iDeal gebruikt!
beter bewaar je dan om boter/hasj van te maken dan eht te rokenquote:Op vrijdag 26 juli 2013 16:41 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
As I told youGeniaal ding. De wiet die je daarna er nog in hebt zitten
kan je nog een keer gebruiken met 'verse' wiet, alleen de CBD gehalte zal
dan een stuk hoger liggen.
Waarom ben je ontslagenquote:Op vrijdag 26 juli 2013 15:17 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Klinkt als veel moeite als je het ook gewoon kunt roken.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 16:59 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
beter bewaar je dan om boter/hasj van te maken dan eht te roken
Ik vind roken ook vies en persoonlijk merk ik daar ook minder van dan vapen.quote:
dan moet je het toch juist niet roken?quote:Op vrijdag 26 juli 2013 17:05 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Ik vind roken ook vies en persoonlijk merk ik daar ook minder van dan vapen.
Nou ben ik ook wel een slechte jointbouwer.
Ik bedoelde natuurlijk vapen.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 17:07 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
dan moet je het toch juist niet roken?
'We hebben iemand nodig die het hele jaar door de weeks kan werken'quote:
voor 2 euro, met 15 jaar ervaring zekerquote:Op vrijdag 26 juli 2013 17:14 schreef Snowbells het volgende:
[..]
'We hebben iemand nodig die het hele jaar door de weeks kan werken'
Bitches pls ze wisten dat ik gewoon weer naar school ging na x aantal weken
Achja over 3 kwartier maar de laatste uurtjes makenquote:Op vrijdag 26 juli 2013 17:17 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
voor 2 euro, met 15 jaar ervaring zeker
this job would be great if it wasnt for the fucking customersquote:Op vrijdag 26 juli 2013 17:17 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Achja over 3 kwartier maar de laatste uurtjes maken
Welke heb je?quote:Op vrijdag 26 juli 2013 16:16 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Eindbazending, echt waar. Als ik hem een week lang drie keer per dag gebruik heb ik nog maar een gram verbruikt![]()
En ik houd helemaal niet van roken (heb er niets op tegen maar ik vind het gewoon vies) en ik kan hem gewoon relaxt op mijn kamer gebruiken zonder dat alles naar wiet ruikt (de wiet grinden en erin doen ruikt sterker dan het vapen op zich).
Kan het iedereen aanraden
Waarom ben je ontslagen eigenlijk?quote:Op vrijdag 26 juli 2013 15:17 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Nee die ene gast vult steeds aan met verse wiet en ik gebruik dat spul gewoon drie keer.quote:
Dit vat het wel goed samen jaquote:Op vrijdag 26 juli 2013 17:19 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
this job would be great if it wasnt for the fucking customers
Wat een apenquote:Op vrijdag 26 juli 2013 17:14 schreef Snowbells het volgende:
[..]
'We hebben iemand nodig die het hele jaar door de weeks kan werken'
Bitches pls ze wisten dat ik gewoon weer naar school ging na x aantal weken
Oh zo.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 17:22 schreef Life2.0 het volgende:
maar na die 3e keer gooi je het toch weg, stop in een doosje geef aan een kennis for all i care
ja en dus verwerk je het, zodat je alleen de stoffen uit de wiet haalt en de smaak (samen met de restanten) weggooit, olie/hasj van maken is weer heel proces maar paar keer per jaar doen met je restanten is wel leukquote:Op vrijdag 26 juli 2013 17:25 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Oh zo.
Na die derde keer is het helemaal bruin, smaakt het goor en word ik er niet stoned van (door vapen).
Neem aan dat het maken van boter het niet veel beter maakt.
Ik gooi het dus weg
Geen nog, ga over een paar maandjes voor een vulcano waarschijnlijkquote:Op vrijdag 26 juli 2013 17:23 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Een arizer v-tower
Die heb ik trouwens via v&a gekocht
Welke heb jij dan?
quote:Op vrijdag 26 juli 2013 16:59 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
beter bewaar je dan om boter/hasj van te maken dan eht te roken
Dus dan kun je er nog hasj/olie van maken? Maar wat kun je daar dan mee? Ik ben niet echt op de hoogtequote:Op vrijdag 26 juli 2013 17:27 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
ja en dus verwerk je het, zodat je alleen de stoffen uit de wiet haalt en de smaak (samen met de restanten) weggooit, olie/hasj van maken is weer heel proces maar paar keer per jaar doen met je restanten is wel leuk
Ja Cbdquote:Op vrijdag 26 juli 2013 16:47 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Cbd? Whut?
Ik doe er ongeveer 0.15 gram in en daar doe ik dan drie keer mee. Heb eens een vierde keer geprobeerd maar dat was ontzettend goor en ik werd er ook niet stoned van.
quote:
Van de overblijfselen niet.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 17:31 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Dus dan kun je er nog hasj/olie van maken? Maar wat kun je daar dan mee? Ik ben niet echt op de hoogte
Volgens mij heb jij geen flauw idee waar je het over hebt of wel ?quote:Op vrijdag 26 juli 2013 17:27 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
ja en dus verwerk je het, zodat je alleen de stoffen uit de wiet haalt en de smaak (samen met de restanten) weggooit, olie/hasj van maken is weer heel proces maar paar keer per jaar doen met je restanten is wel leuk
Met zijn vijven nog welquote:Op vrijdag 26 juli 2013 17:28 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Geen nog, ga over een paar maandjes voor een vulcano waarschijnlijk
Goeie maat van me had hem tijdelijk in bruikleen, maar Jezus wat een briljant dingvan een zesde/vijfde van een gram ongeveer goed space geworden met z'n vijven
vapo's
Klopt, van je rookt niet echt. Er vind wel een verbranding plaats dus officieel rook je wel.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 17:40 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Met zijn vijven nog wel
Ik heb de mijne nog niet met vrienden gebruikt, ze komen eigenlijk nooit hier en echt mobiel is hij niet.
Een volcano met een zak of zonder?
Vapen schijnt ook een stuk minder ongezond te zijn trouwens
quote:Op vrijdag 26 juli 2013 17:35 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Van de overblijfselen niet.
Het zeefje in je vapo wordt plakkerig, verhit dat zeefje, en de olie druipt er af.
Geen verbranding, maar verhittingquote:Op vrijdag 26 juli 2013 17:43 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Klopt, van je rookt niet echt. Er vind wel een verbranding plaats dus officieel rook je wel.
Maar je rookt niet de plant. De verdampt de thc kristallen, en als de wiet nog niet voldoende
gedroogd is, ook de 'sappen' . Maar inhoeverre dat schadelijk is ?
100% gezond zal het nooit zijn, want het slangetje en glas wordt wel bruin.
Makkelijk schoon te krijgen met handalcohol. Het zeefje gewoon met cif en kokendheet water,
afspoelen en hij is weer zo goed als nieuw zonder dat er een geur of smaak aan zit.
Als 't wiet in dat filmpje een overblijfsel is uit een vapo....quote:
het proces is hetzelfde..quote:Op vrijdag 26 juli 2013 17:49 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Als 't wiet in dat filmpje een overblijfsel is uit een vapo....
ben ik god. Ziet er veelste licht en goed uit.
Ik denk dat ik was misquote:
Met zak.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 17:40 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Met zijn vijven nog wel
Ik heb de mijne nog niet met vrienden gebruikt, ze komen eigenlijk nooit hier en echt mobiel is hij niet.
Een volcano met een zak of zonder?
Vapen schijnt ook een stuk minder ongezond te zijn trouwens
Oeh die is inderdaad niet heel goedkoop.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 18:22 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Met zak.
http://azarius.nl/vaporiz(...)zer_volcano_digital/
Wordt overal eigenlijk als verreweg de beste vapo beschouwdKost wat, maar haal je er ook snel genoeg uit omdat je zo ontzettend veel minder verbruikt
Gewoon ook een zak, why not? :pquote:Op vrijdag 26 juli 2013 18:30 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Oeh die is inderdaad niet heel goedkoop.
Dit is inderdaad de eindbaas onder de vaporizers![]()
Maar als je nou in je eentje wil blowen? Gebruik je dan ook zo'n zak? Of zit er ook een slang bij?
Die Ceviche heeft, heeft een mattie van mij ook, enquote:Op vrijdag 26 juli 2013 18:22 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Met zak.
http://azarius.nl/vaporiz(...)zer_volcano_digital/
Wordt overal eigenlijk als verreweg de beste vapo beschouwdKost wat, maar haal je er ook snel genoeg uit omdat je zo ontzettend veel minder verbruikt
Waar heb je het lijk gedumpt?quote:Op vrijdag 26 juli 2013 19:13 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Ik ben waarschijnlijk al vaderGaat een gerucht rond
dat ik ooit een chick zwanger geketst zou hebben. Maar
heb nooit meer iets van der gehoord
Kan gebeuren.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 19:13 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Ik ben waarschijnlijk al vaderGaat een gerucht rond
dat ik ooit een chick zwanger geketst zou hebben. Maar
heb nooit meer iets van der gehoord
Gevoerd aan varkens.quote:
Haha ach, ik geloof er geen hol vanquote:
Hoeft niet, als zij het wil houden en jou er niet mee op wil schepenquote:Op vrijdag 26 juli 2013 19:49 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Haha ach, ik geloof er geen hol van![]()
Als het echt zo zou zijn, had ik allang iets gehoord over alimentatie e.d.
Een vrouw die een kans laat liggen om een man een poot uit te draaien?quote:Op vrijdag 26 juli 2013 19:50 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Hoeft niet, als zij het wil houden en jou er niet mee op wil schepen
ik geloof het ook niet.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 19:51 schreef Beach het volgende:
[..]
Een vrouw die een kans laat liggen om een man een poot uit te draaien?
Ik kan wel een grapje maken over zuurstoftekort bij de geboorte, maar het erge is dat het nog waar is ook.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 19:56 schreef krullenbolletje het volgende:
ONZ / Lol Dutch People.. wat de fuck..
watquote:Op vrijdag 26 juli 2013 19:56 schreef Amarantha het volgende:
Argh afhankelijk zijn van anderen is echt klote. Wou net zelf naar de shop en winkel maar shop is echt paar trappen oplopen dus dat ga ik toch maar niet doen
Lui varkenquote:Op vrijdag 26 juli 2013 19:56 schreef Amarantha het volgende:
Argh afhankelijk zijn van anderen is echt klote. Wou net zelf naar de shop en winkel maar shop is echt paar trappen oplopen dus dat ga ik toch maar niet doen
Uitgerekend Braddie die anderen afzeiktquote:Op vrijdag 26 juli 2013 19:56 schreef krullenbolletje het volgende:
ONZ / Lol Dutch People.. wat de fuck..
Wtf?quote:Op vrijdag 26 juli 2013 19:56 schreef Amarantha het volgende:
wat heb je iets gebroken dan?quote:Op vrijdag 26 juli 2013 19:56 schreef Amarantha het volgende:
Wat een treurnis ookquote:Op vrijdag 26 juli 2013 19:57 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik kan wel een grapje maken over zuurstoftekort bij de geboorte, maar het erge is dat het nog waar is ook.
Prachtigquote:Op vrijdag 26 juli 2013 19:58 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Uitgerekend Braddie die anderen afzeikt
Nou poe hee, dan kan je inderdaad geen trappen meer opquote:Op vrijdag 26 juli 2013 19:59 schreef Amarantha het volgende:
Hoezo denkt iedereen dat ik lui ben?Ik heb een blaasontsteking en alles
ik weet zeker dat hij het maakte om backfire, kan niet anders.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 19:58 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Uitgerekend Braddie die anderen afzeikt
iemand moet je eigenlijk op een gebalde vuist naar binnen dragen ofzo?quote:Op vrijdag 26 juli 2013 19:59 schreef Amarantha het volgende:
Nee maar het is zo vervelend als je halverwege niet meer terug kan omdat je zoveel pijn hebtquote:Op vrijdag 26 juli 2013 20:00 schreef Murdera het volgende:
[..]
iemand moet je eigenlijk op een gebalde vuist naar binnen dragen ofzo?
Omfg ik blowde meestal maar een keer per week, maar sinds die vaporizer ongeveer iedere dagquote:Op vrijdag 26 juli 2013 18:38 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Gewoon ook een zak, why not? :p
Blow niet zo veel in m'n eentje meer trouwens, anders doe ik het veel te veel
Jij hebt over alles wel wat te klagen, misschien eens een keer een ruggengraat groeien en niet zoveel zelfmedelijden hebben.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 20:10 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nee maar het is zo vervelend als je halverwege niet meer terug kan omdat je zoveel pijn hebt
Dit dus.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 19:59 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nou poe hee, dan kan je inderdaad geen trappen meer op!
wil het bij jou nog lukken?quote:Op vrijdag 26 juli 2013 19:57 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik kan wel een grapje maken over zuurstoftekort bij de geboorte, maar het erge is dat het nog waar is ook.
quote:
kij mij danquote:Op vrijdag 26 juli 2013 19:59 schreef Amarantha het volgende:
quote:Op vrijdag 26 juli 2013 21:41 schreef Unscrewed het volgende:
Met truffels kan je echt moeilijk een bad trip krijgen. Er is geen goed en slecht imo, het is gewoon anders.
Ik was met 2 vrij filosofische vrienden aan het trippen, en gewoon de diepgang van onze gesprekken, alsof we steeds een niveau hoger gingen qua diepgang, constant... Gewoon... alles is met elkaar verbonden en alles speelt zich af in loops. Hoe groter het brein van het beest, hoe groter de loops. Een bacterie doet alleen maar hetzelfde, een konijn heeft in het dagelijks leven alweer een grotere loop. Mensen hebben de grootste loops, zo groot dat we ze soms niet eens zien. En alles is met elkaar verbonden in de wereld, echt alles.. Als je iets weghaalt komt er weer iets anders voor in de plaats, deel van de loop, stel een mens gaat dood en rot in de grond, dan kunnen beesten zich super goed daarop voeden en wordt het kei vruchtbare grond.
quote:Op vrijdag 26 juli 2013 21:41 schreef Unscrewed het volgende:
Met truffels kan je echt moeilijk een bad trip krijgen. Er is geen goed en slecht imo, het is gewoon anders.
Ik was met 2 vrij filosofische vrienden aan het trippen, en gewoon de diepgang van onze gesprekken, alsof we steeds een niveau hoger gingen qua diepgang, constant... Gewoon... alles is met elkaar verbonden en alles speelt zich af in loops. Hoe groter het brein van het beest, hoe groter de loops. Een bacterie doet alleen maar hetzelfde, een konijn heeft in het dagelijks leven alweer een grotere loop. Mensen hebben de grootste loops, zo groot dat we ze soms niet eens zien. En alles is met elkaar verbonden in de wereld, echt alles.. Als je iets weghaalt komt er weer iets anders voor in de plaats, deel van de loop, stel een mens gaat dood en rot in de grond, dan kunnen beesten zich super goed daarop voeden en wordt het kei vruchtbare grond.
Nee maar echt, mijn vorige trips waren niet zo, maar met 15 gram had ik zulke diepgang... echt pffquote:
Nope, vrij makkelijk juist bij een hoge dose.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 21:41 schreef Unscrewed het volgende:
Met truffels kan je echt moeilijk een bad trip krijgen.
Kun je die kopen of had je ze gekweekt o.i.d.?quote:Op vrijdag 26 juli 2013 22:09 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Nee maar echt, mijn vorige trips waren niet zo, maar met 15 gram had ik zulke diepgang... echt pffEn dan toch weer de volgende dag weer normaal leven, werk, etc..
Truffels kan je kopen in de smartshop ja.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 22:33 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Kun je die kopen of had je ze gekweekt o.i.d.?
Zo denk ik nuchter alquote:Op vrijdag 26 juli 2013 21:41 schreef Unscrewed het volgende:
174quote:Op vrijdag 26 juli 2013 22:52 schreef trippy_trippy het volgende:
het is vrijdag en ik zit thuis. waar ging het mis
Awww balenquote:Op vrijdag 26 juli 2013 22:59 schreef Snowbells het volgende:
Bom gebarsten, 3e wereldoorlog, kitten moet weg
quote:Op vrijdag 26 juli 2013 22:59 schreef Snowbells het volgende:
Wat nu weer dan?quote:Op vrijdag 26 juli 2013 22:59 schreef Snowbells het volgende:
huh? mocht toch juist blijven?quote:Op vrijdag 26 juli 2013 22:59 schreef Snowbells het volgende:
nooooohquote:Op vrijdag 26 juli 2013 22:59 schreef Snowbells het volgende:
Hij kan waarschijnlijk bij m'n beste vriendin wonen, dus dan zie ik hem vaak zatquote:Op vrijdag 26 juli 2013 23:21 schreef Monopoly het volgende:
[..]
noooooh
liefde voor jou en de kitten van Moira
Nja dat is wel beter dat je er toch een oogje op kan houden tochquote:Op vrijdag 26 juli 2013 23:23 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Hij kan waarschijnlijk bij m'n beste vriendin wonen, dus dan zie ik hem vaak zat
Je hoort het morgen wel.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 23:26 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Nja dat is wel beter dat je er toch een oogje op kan houden toch
Maar zeg nou eens wat er nu misging?quote:Op vrijdag 26 juli 2013 23:23 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Hij kan waarschijnlijk bij m'n beste vriendin wonen, dus dan zie ik hem vaak zat
lol idd, wel nice though, ik wil ook wel eens thuiskweek ofzo van iemand rokenquote:Op vrijdag 26 juli 2013 23:23 schreef Studeur het volgende:
Gister met een gastje van 16 gesmoked. Hij wist nog wel iemand in de buurt (van 15) van wie de stiefvader straatdealer was en die verkocht zelf ook voor 10 euro per gram, amnesia haze. T is dat ik geen zin had om naar haarlem te fietsen maar deze prijs is veel te hoog voor straatwiet, al is t wel goede shit.
Volgende keer maar eens flink afdingen bij dat kleine jochie
quote:Op vrijdag 26 juli 2013 23:27 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Maar zeg nou eens wat er nu misging?
Wtfquote:Op vrijdag 26 juli 2013 23:23 schreef Studeur het volgende:
Gister met een gastje van 16 gesmoked. Hij wist nog wel iemand in de buurt (van 15) van wie de stiefvader straatdealer was en die verkocht zelf ook voor 10 euro per gram, amnesia haze. T is dat ik geen zin had om naar haarlem te fietsen maar deze prijs is veel te hoog voor straatwiet, al is t wel goede shit.
Het is nog platter dan Geordie Shore, hoe krijgen ze het voor elkaarquote:Op vrijdag 26 juli 2013 23:32 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Fucking hell, zo slecht is dat programma. Kan gewoon niet tippen aan Geordie Shore ofzo
Die rij voor de koffers is steeds langer he.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 23:56 schreef Monopoly het volgende:
daarna vriendin ophalen van schiphol na 11 jaar
quote:
wat is het?quote:Op zaterdag 27 juli 2013 01:23 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Onder het genot van:
[ afbeelding ]
Lekker FOK!ken.
Kusjunsch.
Het ziet er zwarter uit dan dat het echt wasquote:
Dat topicquote:Op zaterdag 27 juli 2013 01:19 schreef Studeur het volgende:
F&F / Botten
jezus heeft deze kerel echt niet door dat ik hem troll?
quote:Op vrijdag 26 juli 2013 22:59 schreef Snowbells het volgende:
quote:Op vrijdag 26 juli 2013 23:23 schreef Studeur het volgende:
pwnedquote:Op zaterdag 27 juli 2013 08:08 schreef Trollscience het volgende:
mijn zadel brak gister af terwijl ik fietste en nu heb ik overal spierpijn en kan ik geen joints/peuken meer draaien
Sterktequote:Op zaterdag 27 juli 2013 10:23 schreef krullenbolletje het volgende:
Godverdomme, beginnende keelontsteking
quote:Op zaterdag 27 juli 2013 08:08 schreef Trollscience het volgende:
mijn zadel brak gister af terwijl ik fietste en nu heb ik overal spierpijn en kan ik geen joints/peuken meer draaien
quote:
quote:Op zaterdag 27 juli 2013 08:08 schreef Trollscience het volgende:
spierpijn en kan ik geen joints/peuken meer draaien
Oh op die manier, ik dacht door het .gif plaatje.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 11:04 schreef Murdera het volgende:
[..]
[..]
Je hebt gelijk vas
Ik draaide nog jointjes toen mijn pols gebroken was.En dat was voor ik naar het ziekenhuis geweest was,.
Zeg dat dan. godskolerequote:Op zaterdag 27 juli 2013 11:11 schreef Trollscience het volgende:
al mijn vingers behalve mn pink zitten in het verband dus ja
Het lijkt alsof je te veel spierpijn had om te draaienquote:Op zaterdag 27 juli 2013 11:11 schreef Trollscience het volgende:
al mijn vingers behalve mn pink zitten in het verband dus ja
Auw..quote:Op zaterdag 27 juli 2013 11:15 schreef Trollscience het volgende:
het leukste was toen ze er bij de ehbo alcohol in deden
bij mijn middelvinger zat het vel los, en er zaten nog vier wonden van middelmatige grootte over mijn handen. het kutste was dat er nog 8 kleine wondjes zaten die ook allemaal schoongemaakt moesten wordenquote:
quote:Op zaterdag 27 juli 2013 11:15 schreef Murdera het volgende:
[..]
Het lijkt alsof je te veel spierpijn had om te draaien
Tevens katten
[ afbeelding ]
Chill ! En lekker met mij meetenquote:Op zaterdag 27 juli 2013 11:53 schreef Amarantha het volgende:
Volgend weekend huis voor me alleenVan 9 mensen naar 1. Yeah!
Jaquote:
quote:
Yes! Werd wel weer eens tijdquote:Op zaterdag 27 juli 2013 12:06 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Chill ! En lekker met mij meeten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |