Stoners:quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:39 schreef Moira. het volgende:
Oké, dus TS is stoned.
En het Hash&Wiet topic in UVT is niet zo actief en die posters zijn niet altijd stoned.
Dus ik denk zo, er zijn vast wel meer FOK!kertjes die stoned zijn
En als je stoned bent is het altijd chill om met ook-stonede mensen te praten want die begrijpen je gewoon terwijl de wereld om je heen zo snel gaat en toch de tijd zo langzaam.
Maar goed, post hier dus als je stoned bent
SPOILER: vaste users, en een paar onvaste usersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Poll: Unscrewed stopt met roken. Hoeveel tijd geef je hem?quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:45 schreef múrp het volgende:
even kijken wat dit kuttopic oplevert...
• <1 dag
• 1 dag
• 2 dagen
• 3 dagen
• 1 week
• Hij kan het!
Tussenstand:![]()
doen een klacht in over je teamleiderquote:Op donderdag 25 juli 2013 16:43 schreef Studeur het volgende:
En weer heeft mn werk me een half uur te weinig in t uitbetaalrooster gezet gister. Ben het nu wel een beetje zat. Moet minstens elke week naar de manager omdat een teamleider weer (opzettelijk) wat fout heeft gedaan.
Het probleem is dat ze het bijna allemaal flikkenquote:Op donderdag 25 juli 2013 16:45 schreef Murdera het volgende:
[..]
doen een klacht in over je teamleiderdat hij slecht en lelijk en dik en debiel en een asociale gore tyfusfucking incapabele klotehond is.
quote:Op donderdag 25 juli 2013 16:58 schreef Jachtgeweer het volgende:
[..]
Een voordeel van je tetten is dat je hoofd dan minder opvalt.
quote:Op donderdag 25 juli 2013 17:33 schreef Snowbells het volgende:
Iemand moet in elkaar gemept worden
[..]
Zijn altijd de mensen zonder picsquote:Op donderdag 25 juli 2013 17:40 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]![]()
Ik heb wel betere dingen te doen dan me om dat soort dingen druk te maken
Daaromquote:Op donderdag 25 juli 2013 17:41 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Zijn altijd de mensen zonder pics
quote:Op donderdag 25 juli 2013 17:33 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ook metquote:Op donderdag 25 juli 2013 18:25 schreef Snowbells het volgende:
Woah het is echt een vrouw zonder wenkbrauwen
[ afbeelding ]
Kom station Schubbekutteveen-Noord dan. Zonder wapens.quote:Op donderdag 25 juli 2013 17:33 schreef Snowbells het volgende:
[..]
1 tegen 1. Jij en ik.quote:Op donderdag 25 juli 2013 20:53 schreef Jachtgeweer het volgende:
[..]
Kom station Schubbekutteveen-Noord dan. Zonder wapens.
Wij hebben maar een klein buitje gehadquote:Op donderdag 25 juli 2013 20:23 schreef Amarantha het volgende:
Dik noodweer en er gaat gewoon iemand voor mij naar de shop nu(tenzij die nu terug krabbelt, wat ik nog wel snap ook)
Effe checken dan.quote:
3e van links.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 10:39 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Onder welke steen kom jij vandaan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 51% gewijzigd door Gibson88 op 26-07-2013 12:09:25 ]Ook in moeilijke tijden.
naam en nummer aub.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 12:08 schreef Moira. het volgende:
[..]
Oh nee. Ze lijkt er dan heel erg op.
Gr Mono
130-190 per maand. Naja. Nu niet meer ofcquote:Op vrijdag 26 juli 2013 15:16 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Niet zo gek, volgens mij verdien je geen fuck met zo'n laag uurloon
Hehe nice.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 15:17 schreef Snowbells het volgende:
[..]
130-190 per maand. Naja. Nu niet meer ofcecht kut, ik ben dus in principe ontslagen maar kan vandaag en morgen nog wel werken terwijl ik gisteren loon kreeg.
Over 2 weken solliciteren bij de game mania!
Maar nu wel een CHI stijltang
Ja, ik kan het niet over m'n hart verkrijgen om hem 'weg' te geven. Ga gewoon m'n best doen en mijn ouders (quote:Op vrijdag 26 juli 2013 15:45 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Hehe nice.
Trouwens, als ik het goed begrijp houden jullie de kat dus?
Al verbetering in gedrag tot nu toe dan?quote:Op vrijdag 26 juli 2013 15:46 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ja, ik kan het niet over m'n hart verkrijgen om hem 'weg' te geven. Ga gewoon m'n best doen en mijn ouders () ook.
Lijkt wel alsof hij zich expres heel goed gedraagt nu. En nja wij rennen er ook minder achteraan zolang hij niet de gordijnen inklimt of de vitrage gaat mollenquote:Op vrijdag 26 juli 2013 15:47 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Al verbetering in gedrag tot nu toe dan? :d
Oh beter, dat is iig fijnquote:Op vrijdag 26 juli 2013 15:48 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Lijkt wel alsof hij zich expres heel goed gedraagt nu. En nja wij rennen er ook minder achteraan zolang hij niet de gordijnen inklimt of de vitrage gaat mollen![]()
130 in 1 dag, ik winquote:Op vrijdag 26 juli 2013 15:56 schreef Studeur het volgende:
[..]
ik dan, 200 euro in 4 dagen opgemaakt
kreeg*quote:Op vrijdag 26 juli 2013 15:57 schreef Studeur het volgende:
[..]
je krijgt maar 130 loon per 4 weken/maand?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |