Toe nou, ik vreet je niet op hoor. Nee echt niet.quote:
Doenquote:Op donderdag 25 juli 2013 11:39 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik wil ook nog een luchtbed/dolfijn/krokodil halen
Aha, 100km verderop ofzoquote:Op donderdag 25 juli 2013 11:38 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Bij Gorinchem in de buurt.
Ik zal jou eens serieus nemen
Serieus nemen zei ikquote:
Ik ben bangquote:Op donderdag 25 juli 2013 11:42 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Serieus nemen zei ik![]()
Verplaats de klemtoon maar lekker heen en weer
Liefst wel, maar ligt eraan wat ik kan vindenquote:Op donderdag 25 juli 2013 11:40 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
DoenIk zou voor een luchtbed gaan.
Bosjequote:Op donderdag 25 juli 2013 11:43 schreef Bos81 het volgende:
Zo dat was weer een werkdagje. Lekker zo, om 7.00 te beginnen. Helaas vanaf volgende week weer gewoon om 8. En dat buitje tussendoor was ook wel lekker
Ik ga me echt niet aan je vergrijpen hoorquote:
quote:Op donderdag 25 juli 2013 11:43 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Liefst wel, maar ligt eraan wat ik kan vinden
Ik wilde eigenlijk deze, maar daar ben ik te laat mee denk ik
[ afbeelding ]
Mannen doen alles selectief.quote:
Ik begrijp het best als vrouwen dat wel doen hoorquote:Op donderdag 25 juli 2013 11:45 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik ga me echt niet aan je vergrijpen hoor
Wat valt dít me van je tegen!quote:Op donderdag 25 juli 2013 11:45 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik ga me echt niet aan je vergrijpen hoor
Ik antwoord ff niet meer. Ik vergrijp me aan Moeraskat via DM.quote:Op donderdag 25 juli 2013 11:45 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik begrijp het best als vrouwen dat wel doen hoor
o.O jij durftquote:Op donderdag 25 juli 2013 11:46 schreef AlfredMehran het volgende:
[..]
Ik antwoord ff niet meer. Ik vergrijp me aan Moeraskat via DM.
Ach je zit toch verweg genoegquote:Op donderdag 25 juli 2013 11:47 schreef AlfredMehran het volgende:
[..]
De vraag is, valt dit onder de noemer ongewenste intimiteiten.
Whehehe smartquote:Op donderdag 25 juli 2013 11:49 schreef AlfredMehran het volgende:
[..]en Vietnam heeft geen uitleveringsafspraak met NL volgens mij.
Waarom? Zo'n bal is onwijs groot. Daar zou ik me niet druk om maken hoorquote:Op donderdag 25 juli 2013 11:48 schreef I. het volgende:
[..]Wel benauwd op een gegeven moment heb ik het idee.
Klopt valt heel erg mee.quote:Op donderdag 25 juli 2013 11:49 schreef Stuart het volgende:
[..]
Waarom? Zo'n bal is onwijs groot. Daar zou ik me niet druk om maken hoor![]()
En als je dan een scheet laat in zo'n ding, komt er dan juist lucht naar binnen door die overdruk?quote:Op donderdag 25 juli 2013 11:51 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
Klopt valt heel erg mee.
En er word zoveel lucht ingeblazen,dat als je er uit komt ie bij het open maken gewoon psssst doet
Ben jij er al eens in geweest?quote:Op donderdag 25 juli 2013 11:51 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
Klopt valt heel erg mee.
En er word zoveel lucht ingeblazen,dat als je er uit komt ie bij het open maken gewoon psssst doet
Ok, dan is het gewoon echt helemaal tof.quote:Op donderdag 25 juli 2013 11:49 schreef Stuart het volgende:
[..]
Waarom? Zo'n bal is onwijs groot. Daar zou ik me niet druk om maken hoor![]()
quote:Op donderdag 25 juli 2013 11:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En als je dan een scheet laat in zo'n ding, komt er dan juist lucht naar binnen door die overdruk?
Die kleine van me, al een x of 10.quote:Op donderdag 25 juli 2013 11:52 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ben jij er al eens in geweest?
Dan zou ik er de hele dag in blijven![]()
Geen idee flash xDquote:Op donderdag 25 juli 2013 11:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En als je dan een scheet laat in zo'n ding, komt er dan juist lucht naar binnen door die overdruk?
Ik krijg spontaan epilepsie van jouw UI.quote:Op donderdag 25 juli 2013 11:55 schreef I. het volgende:
[..]
Ok, dan is het gewoon echt helemaal tof.
Ja, ik zou me wel vermakenquote:Op donderdag 25 juli 2013 11:55 schreef I. het volgende:
[..]
Ok, dan is het gewoon echt helemaal tof.
Dit hoorde ik net ook al.quote:Op donderdag 25 juli 2013 11:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik krijg spontaan epilepsie van jouw UI.
Dat hebben we eerder gehoordquote:Op donderdag 25 juli 2013 11:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik krijg spontaan epilepsie van jouw UI.
1 euro per minuutquote:Op donderdag 25 juli 2013 11:55 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
[..]
Die kleine van me, al een x of 10.
Stonden bij ons op de kermis ala 1 euro per minuut![]()
Gasten deden goed zaken ... stond altijd een rij
Tenzij je eigen overdruk voldoende groot is, maar dan stik je in je eigen bruinebonen-mestwalm. Ook niet echt tof nnatuurlijkquote:
quote:Op donderdag 25 juli 2013 11:57 schreef Stuart het volgende:
[..]
1 euro per minuut
Dat is wel extreem duur zeg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |