Goeie muziek hoor je overdag niet meer. Moet je na 10 uur 's avonds luisteren. Maar dan kijk ik naar TV.quote:Op donderdag 25 juli 2013 11:29 schreef bartrid het volgende:
VPRODe Moordlijst was ook altijd wel leuk op maandagavond.
Dan ook niet meerquote:Op donderdag 25 juli 2013 11:34 schreef tong80 het volgende:
[..]
Moet je na 10 uur 's avonds luisteren.
Ja weet ik veel. Luister er nooit naar. Dacht dat ze dan een beetje alternatieve muziek draaiden. Dus daar ook al niet meer.quote:Op donderdag 25 juli 2013 11:53 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Dan ook niet meernu zit er ene roos op 3fm voor 3voor12 die vooral haar onderbroek in een de knoop krijgt voor de editors en op zn extreemst een beetje dubstep... Verder is ze vooral bezig met bandjes die retro klinken
En het samenstellen van een lijst met muziek die iedereen al lang en breed kent : http://3voor12.vpro.nl/radio/3voor12radio/essentials.html
Dat weet ik dan weer niet al in geen jaren meer een oor opengeslagen....quote:Op donderdag 25 juli 2013 11:56 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja weet ik veel. Luister er nooit naar. Dacht dat ze dan een beetje alternatieve muziek draaiden. Dus daar ook al niet meer.
Hoe ziet de lijst van de OOR er tegenwoordig uit ?
Ook alleen maar de bekendere muzikanten en bands ?
Ik heb nog 25 jaargangen liggen. Zal ze eens op Marktplaats zetten.quote:Op donderdag 25 juli 2013 11:57 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Dat weet ik dan weer niet al in geen jaren meer een oor opengeslagen....
Wauw, wat een geweldige opnames!quote:Op donderdag 25 juli 2013 11:27 schreef tong80 het volgende:
Iedere woensdagmiddag. Je moest er naar luisteren om bij te blijven.
Tegenwoordig is het allemaal voorgeprogrammeerde shit. De zendercoördinator bepaalt wat er gedraaid word.
Chilli Peppers voor hun grote doorbraak kwamen een nummertje spelen.
Ze speelden een uur live op de radio.
Kom daar tegenwoordig eens mee op Radio-3.
Nirvana in de jaren 80 LIVE
Drie jaar later alweer.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 11:18 schreef sopzeep het volgende:
[..]
Wauw, wat een geweldige opnames!![]()
Wat een muzikaliteit ook bij de Peppers zeg. De hele studio staat te grooven! In mijn ogen waren ze daar echt op hun hoogtepunt. Perfect op elkaar ingespeeld + een onnavolgbare John Frusciante. Hoeveel jaar is dit nu na Hillel Slovak?
Popcursus ??quote:Op vrijdag 26 juli 2013 13:22 schreef tong80 het volgende:
[..]
Drie jaar later alweer.
Ik deed een popcursus in 1986. Kwam iemand met een tape van een nieuw bandje. The RHCP's
Ja. Lag niet mijn talent. Voetballerquote:
Even een keer of 2 op ctrl+shift drukken tongquote:Op vrijdag 26 juli 2013 13:28 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja. Lag niet mijn talent. Voetballer
Cool dit toch van RHCP =
Gingen een uur door ±D
Fuck het zenderschema.
Ramones deden het ook.
±P
Dinosaur Jr. Husker Du, Wipers Replacements etc.....quote:Op vrijdag 26 juli 2013 14:04 schreef ranja het volgende:
Wilde Wereld was misschien voor mijn tijd, maar Nozems a Gogo met Fons en Lotje heb ik vanaf 1990/91 bijna wekelijks geluisterd. In m'n schooltijd liet ik een willekeurige 45 minuten opnemen dooor m'n moederBandje scherpzetten en 'begin maar een keer na 2 uur met opnemen'. Leuke dingen ontdekt.
Een van de eerste uitzendingen die ik hoorde, toen nog op m'n stage, had meteen Pixies (Bossanvova) en Sonic Youth (Goo)
Vroegah, toen de gulden nog van hout was....quote:Op donderdag 25 juli 2013 11:27 schreef tong80 het volgende:
Kom daar tegenwoordig eens mee op Radio-3.
Luister jij nog naar radio-3 ?quote:Op zondag 28 juli 2013 21:12 schreef Ulx het volgende:
[..]
Vroegah, toen de gulden nog van hout was....
Neuh.Maar om daarover nou te treuren?quote:
Het is eigenlijk meer als herinnering aan legendarische programma's.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |