De dooie en de lamme...quote:
quote:Op donderdag 25 juli 2013 11:05 schreef DrDarwin het volgende:
[..]
De dooie en de lamme...
En nog belasten ze de mensheid met hun gejengel.
(er moeten toch mooiere duetten zijn dan dit gekrakeel ...)
Johnny Jordaan had ooit een hit met 'een pikketanesie gaat er altijd in' maar stiekem zong hij vaak, 'een pik in m'n anussie gaat er altijd in'.quote:
Ik haat Pierre Kartner. Met zijn smurfen.quote:Op donderdag 25 juli 2013 11:16 schreef Karina het volgende:
Dan vind je dit vast ook heel mooi tong:
Zeikerd. Smurfen zijn leuk.quote:Op donderdag 25 juli 2013 11:35 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik haat Pierre Kartner. Met zijn smurfen.
Heeft Wilma ook nog eens uitgebuit.
quote:Op donderdag 25 juli 2013 11:40 schreef Karina het volgende:
[..]
Zeikerd. Smurfen zijn leuk.
Deze dan:
Luister maar als je thuis bent.quote:Op donderdag 25 juli 2013 12:04 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat is toch geen duet? Ik kan het niet luisteren nu maar ik zie maar 1 naam staan.
Oh dan is het nog beter om NU niet te luisteren, janken op mijn werk staat zo raar.quote:Op donderdag 25 juli 2013 12:05 schreef tong80 het volgende:
[..]
Luister maar als je thuis bent.
Tranen te kort.
Mijn favoriete nummer ooit. Ik switch wel eens met Born to Run van Bruce Sprinsteen en London Calling van de Clash.quote:
1 van mijn favoriete slijpnummers in de disco met je nieuwe liefje van dat moment.quote:Op donderdag 25 juli 2013 12:07 schreef Karina het volgende:
Over janken gesproken, om deze moest ik vroeger altijd janken
Inmiddels geluisterd ?quote:Op donderdag 25 juli 2013 12:04 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat is toch geen duet? Ik kan het niet luisteren nu maar ik zie maar 1 naam staan.
Tranentrekkendquote:Op donderdag 25 juli 2013 20:57 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik was het vergeten, maar nu wel en idd een duet.
Wat een smartlap.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |