Gaat m.i. veel te ver.quote:Op donderdag 25 juli 2013 12:49 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
Er zijn zelfs plannen om het in huurwoningen te gaan verbieden
Als je in die woning moet zijn om je werk te doen is het logisch.quote:Op donderdag 25 juli 2013 12:49 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Die hebben ze ook... maar niet in de woning van een ander lijkt me...
Tuurlijk niet... ik rook... ook als er iemand voor zn werk komt..quote:Op donderdag 25 juli 2013 12:56 schreef eight het volgende:
Als je in die woning moet zijn om je werk te doen is het logisch.
quote:Op donderdag 25 juli 2013 12:54 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Dan bedenk je niet even, dat dat niet de enige mensen zijn die rotzooi achterlaten..?
Zou fijn als je de antwoorden op de vragen die je stelt ook daadwerkelijk leest.quote:Op donderdag 25 juli 2013 12:39 schreef eight het volgende:
[..]
Waar beweer ik dat het alleen voor rokers geldt
[..]
Rode draad van mijn stelling is dat als het de spuigaten uitloopt er maatregelen worden genomen waar eigenlijk niemand vrolijk van wordt. Terwijl de oplossing gewoon heel simpel is: iedereen ruimt bij vertrek zijn eigen zooi op.
Jij huurt iemand in dan dien je je te houden aan bepalingingen omtrent de werkomgeving van de werknemerquote:Op donderdag 25 juli 2013 12:58 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Tuurlijk niet... ik rook... ook als er iemand voor zn werk komt..
Het is en blijft de woning die IK bewoon...
ik ken geen enkel café waar niet gerookt word.quote:Op donderdag 25 juli 2013 12:31 schreef ErikT het volgende:
Op het strand, met die zeewind?
De peuken in het zand vind ik ook vies, maar dat is meer onderdeel van een ander probleem, nl dat mensen hun troep niet opruimen.
Anderzijds zie ik dit in Nederland niet zo snel gebeuren. Ik ken cafés waar nog gerookt wordt.
Er stond een beetje meer tussen die quote's he....quote:
Wat is er onfatsoenlijk aan om in de trein te roken ?quote:Op donderdag 25 juli 2013 12:55 schreef Lastpost het volgende:
Gaat mijn inziens echt nergens over, heerlijk betuttelend weer. Dat je in de trein, de bios, het restaurant niet rookt lijkt me puur een kwestie van fatsoen. Maar op dergelijke locaties gaan verbieden om een peuk op te steken ...
En JIJ wilt geholpen worden.quote:Op donderdag 25 juli 2013 12:58 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Tuurlijk niet... ik rook... ook als er iemand voor zn werk komt..
Het is en blijft de woning die IK bewoon...
Ook als ik iemand niet inhuur, ik rook in mijn huis wanneer ik wil, en het is de keuze van een ander om mij te bezoeken...quote:Op donderdag 25 juli 2013 13:00 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
Jij huurt iemand in dan dien je je te houden aan bepalingingen omtrent de werkomgeving van de werknemer
Weet je wat ook giftig is, dan zijn de vrijkomende radon gassen in alle huizen daar horen we alleen nooit iemand over.quote:Op donderdag 25 juli 2013 12:51 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Daar zit ook een hoop in gezien het effect van derdehandsrook. Een huis waar veel is gerookt is gewoon giftig.
Klinkt heel mooi in de theorie, maar in de praktijk geeft geld verdienen toch de doorslag. We blijven Nederlanders. Laatst heb ik nieuwe kozijnen in mijn huis laten zetten en die gasten waren 2 dagen bezig....je denkt toch niet dat de kozijnenboer ook maar 1 keer durft te vragen dat er niet gerookt wordt als zijn werknemers bezig zijn....dan had ik toch heel snel voor een andere kozijnenboer gekozen.quote:Op donderdag 25 juli 2013 13:00 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
Jij huurt iemand in dan dien je je te houden aan bepalingingen omtrent de werkomgeving van de werknemer
Klopt, maar die waren op iemand anders gericht. Reageer eens inhoudelijk want ik plaatste de quote omdat je dubbele vragen stelt doordat je de antwoorden niet leest of niet begrijpt.quote:Op donderdag 25 juli 2013 13:00 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Er stond een beetje meer tussen die quote's he....
Blijft het arrestatieteam dan ook buiten staan...?quote:
Je zou wespennest is in moeten hurenquote:Op donderdag 25 juli 2013 13:04 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Ook als ik iemand niet inhuur, ik rook in mijn huis wanneer ik wil, en het is de keuze van een ander om mij te bezoeken...
Ga toch weg...
Jij vindt niet dat je daar rekening mee hoeft te houden?quote:Op donderdag 25 juli 2013 13:04 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Ook als ik iemand niet inhuur, ik rook in mijn huis wanneer ik wil, en het is de keuze van een ander om mij te bezoeken...
Ga toch weg...
Ik hou daar geen rekening mee, nee...quote:Op donderdag 25 juli 2013 13:05 schreef eight het volgende:
[..]
Jij vindt niet dat je daar rekening mee hoeft te houden?
Exact daarom wordt het ook wel symboolpolitiek genoemd ofzo, geld is wat telt ,voor jouw tien anderenquote:Op donderdag 25 juli 2013 13:04 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Klinkt heel mooi in de theorie, maar in de praktijk geeft geld verdienen toch de doorslag. We blijven Nederlanders. Laatst heb ik nieuwe kozijnen in mijn huis laten zetten en die gasten waren 2 dagen bezig....je denkt toch niet dat de kozijnenboer ook maar 1 keer durft te vragen dat er niet gerookt wordt als zijn werknemers bezig zijn....dan had ik toch heel snel voor een andere kozijnenboer gekozen.
Kozijnenboerquote:Op donderdag 25 juli 2013 13:04 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Klinkt heel mooi in de theorie, maar in de praktijk geeft geld verdienen toch de doorslag. We blijven Nederlanders. Laatst heb ik nieuwe kozijnen in mijn huis laten zetten en die gasten waren 2 dagen bezig....je denkt toch niet dat de kozijnenboer ook maar 1 keer durft te vragen dat er niet gerookt wordt als zijn werknemers bezig zijn....dan had ik toch heel snel voor een andere kozijnenboer gekozen.
dat arrestatieteam gast jouw uit en hebben gasmaskers opquote:Op donderdag 25 juli 2013 13:05 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Blijft het arrestatieteam dan ook buiten staan...?
Dan ga ik even wat banken overvallen...
Volgens mij stond dus oa mijn vraag, voordat je de andere mensen die hun zooi niet opruimden er bij ging noemen..quote:Op donderdag 25 juli 2013 13:04 schreef eight het volgende:
[..]
Klopt, maar die waren op iemand anders gericht. Reageer eens inhoudelijk want ik plaatste de quote omdat je dubbele vragen stelt doordat je de antwoorden niet leest of niet begrijpt.
goeie post welquote:Op donderdag 25 juli 2013 13:07 schreef Tamashii het volgende:
Roken is even slecht als alcohol drinken, niet sporten, slecht eten etc etc. Daar gaat het niet om, want rokers weten dat het ongezond is, weten dat het vies is en toch roken we. Het gaat erom dat het blijkbaar zo ver moet komen dat mensen andere mensen dingen willen opleggen en willen verbieden. Er komt een bak aan geld binnen door het roken (alcohol ook trouwens), als dit wegvalt zou dat best eens heel slecht voor de economie kunnen zijn.
Dat nog terzijde gelaten vind ik het absurd dat mensen zo anti roken zijn. Vroeger was het normaal om een cognacje te nemen met een sigaar erbij. Vroeger was het normaal om in het restaurant, trein of op je werk te roken. Dat is allemaal al voorbij en enigszins terecht want het is ook vies en ikzelf als
roker rook ook liever buiten. Maar als je op bepaalde buitengebieden niet meer zou mogen roken zou ik daar niet eens heen gaan, ook al was ik geen roker.
Puur vanwege de verboden die je steeds meer om de oren slaan. Nederland wordt daar niet beter van en de inwoners ook niet. Je ziet dat er nu al geen respect voor elkaar is en dat het rokers vs niet rokers is in deze discussie.
Waarom die labels en hokjes. Is het daar ooit beter van geworden?
Ik ben het helemaal met je eens dat je thuis moet kunnen doen en laten wat jezelf wilt. Echter als je werkbezoek krijgt is het niet meer dan normaal dat je hier rekening mee houdt. Ze komen immers om jouw te helpen dus fatsoen en respect is wel het minste wat je kunt opbrengen.quote:Op donderdag 25 juli 2013 13:07 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Ik hou daar geen rekening mee, nee...
Het is mijn eigen huis.... als ik een scheet wil laten of de vloer wil onderkotsen dan doe ik dat...
Donderop.. ze worden dik betaald voor hun werk....quote:Op donderdag 25 juli 2013 13:11 schreef eight het volgende:
[..]
Ik ben het helemaal met je eens dat je thuis moet kunnen doen en laten wat jezelf wilt. Echter als je werkbezoek krijgt is het niet meer dan normaal dat je hier rekening mee houdt. Ze komen immers om jouw te helpen dus fatsoen en respect is wel het minste wat je kunt opbrengen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |