Voor de FMT-ers die op zoek zijn naar broodnodige ontspanning voor/tijdens/na een vraag, is dit topic speciaal geopend!quote:Slowchat ontstaat wanneer twee of meer mensen het forum gaan beschouwen als een chatbox en in zeer korte tijd een topic volstouwen met de meest nutteloze onzin. Op dat moment is het voor die mensen allemaal heel leuk en gezellig, maar als andere mensen dan het topic proberen te lezen haken ze gegarandeerd halverwege af. Om de één of andere vage reden gebeurt het vaak 's nachts....
Liever geen antwoorden edittenquote:Op donderdag 25 juli 2013 05:04 schreef Mint_Clansell het volgende:
En The Machinist. Toch wel zijn bekendste film denk ik?
Pas op wat je zegt, anders ben je een mierenneuker..quote:Op donderdag 25 juli 2013 09:08 schreef picodealion het volgende:
[..]
Liever geen antwoorden editten.
quote:Op donderdag 25 juli 2013 09:08 schreef picodealion het volgende:
[..]
Liever geen antwoorden editten.
Ik edit mijn berichten vaak, maar ik zal proberen om er op te letten.quote:Op donderdag 25 juli 2013 08:55 schreef Mint_Clansell het volgende:
[..]
Klopt. Ik had niet gezien dat de film al geraden was, dus mijn antwoord heb ik eruit geknipt. Was bovendien toch fout, want ik had Dark Skies gegokt, maar die film is van dezelfde regisseur als van Legion en Priest.
Ik weet niet 1 naam uit MK.quote:Op donderdag 25 juli 2013 10:04 schreef hornage het volgende:
Kom op mensen, zo lastig istie ook weer niet, allemaal mainstream acteurs en allemaal grote films
Nicequote:Op donderdag 25 juli 2013 10:13 schreef picodealion het volgende:
Ik heb een nieuwe motor ja, ziehier:
Closer to the Edge staat nog op de watchlist.
Dan zal ik die extension straks eens toevoegen aan chromequote:Op donderdag 25 juli 2013 13:11 schreef picodealion het volgende:
Geen account nodig geloof ik. <- net getest
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |