Want je kan niet praten/vragen?quote:Op donderdag 25 juli 2013 09:35 schreef pokkerdepok het volgende:
[..]
nog veel erger is bij een niet-roker in de auto stappen. zit je te wachten tot ie eens zin krijgt te stoppen, zodat je kan roken.
Rokers die zich zo verschrikkelijk aanstellen als ze eens een paar uurtjes zonder sigaretten moetenquote:Op donderdag 25 juli 2013 09:23 schreef CaptainCookie het volgende:
Mensen die zich zo verschrikkelijk aanstellen als ze een keer een beetje rook inademen. Kan eens een keer wat van elkaar hebben man.
Binnen snap ik het nog prima, maar buiten is zo sneu om er dan ook nog over te zeuren.
en wat te denken van kauwgomkauwers???!!!quote:Op donderdag 25 juli 2013 09:01 schreef controlaltdelete het volgende:
Valt wat voor te zeggen. Als al die rokers nou ook eens al die peuken opruimden in het openbaar die ze achterlaten. Op de meest mooie natuurplekken op de wereld kom je altijd peuken tegen.
en bierdrinkers!quote:Op donderdag 25 juli 2013 09:39 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
en wat te denken van kauwgomkauwers???!!!
quote:Op donderdag 25 juli 2013 09:01 schreef controlaltdelete het volgende:
Valt wat voor te zeggen. Als al die rokers nou ook eens al die peuken opruimden in het openbaar die ze achterlaten. Op de meest mooie natuurplekken op de wereld kom je altijd peuken tegen.
Ook verbieden in het openbaarquote:Op donderdag 25 juli 2013 09:39 schreef Pizzakoppo het volgende:
en wat te denken van kauwgomkauwers???!!!
Dat gaan goeie verbbodsborden worden op het strand.. elke dag net even een ander plekje...quote:Op donderdag 25 juli 2013 09:41 schreef motorbloempje het volgende:
Gewoon afhankelijk van de windrichting een deel van het strand afbakenen voor rokers.
Verder wel een fijn idee, dat je niet meer van die ranzige rookluchten hoeft te ruiken en in te ademen. "Waait gewoon weg ja", in de bakkes van een ander.
Melkertbanen joh!quote:Op donderdag 25 juli 2013 09:42 schreef Parzival het volgende:
[..]
Dat gaan goeie verbbodsborden worden op het strand.. elke dag net even een ander plekje...
Nee.quote:Op donderdag 25 juli 2013 09:42 schreef arjan1212 het volgende:
[..]
Mag ik u wijzen op deze posting ?
POL / Rookbeleid
Eten in het openbaar ook maar verbiedenquote:Op donderdag 25 juli 2013 09:42 schreef motorbloempje het volgende:
Vooral die herkauwers met open mond.
Vooral van vet en stinkend voer!quote:Op donderdag 25 juli 2013 09:43 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Eten in het openbaar ook maar verbieden
Dat doen ze bij mij al 1 maand per jaar.. Niet roken, niet eten/drinken in het openbaarquote:Op donderdag 25 juli 2013 09:43 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Eten in het openbaar ook maar verbieden
Van die mannen met zo'n hangbuikzwijnbuik die dan een frikadel aan het verorberen zijnquote:
Zit je nu middenin!quote:Op donderdag 25 juli 2013 09:44 schreef Parzival het volgende:
[..]
Dat doen ze bij mij al 1 maand per jaar.. Niet roken, niet eten/drinken in het openbaar
MAAR ALS IK DAN DE WAS BUITEN HEB HANGEN RUIKT HIJ OOK NAAR ROOKKKKKKKquote:Op donderdag 25 juli 2013 09:44 schreef motorbloempje het volgende:
Barbecuelucht >>>>> sigarettenlucht
Met een pakje Marlboro in de aanslag voor als hij verzwolgen is.quote:Op donderdag 25 juli 2013 09:44 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Van die mannen met zo'n hangbuikzwijnbuik die dan een frikadel aan het verorberen zijn
Legit.quote:Op donderdag 25 juli 2013 09:44 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
MAAR ALS IK DAN DE WAS BUITEN HEB HANGEN RUIKT HIJ OOK NAAR ROOKKKKKKK
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |