abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 25 juli 2013 @ 07:35:08 #1
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_129319418
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_129319555
eergister AB binnen gekregen...leuk! meteen de kast weer in...
  donderdag 25 juli 2013 @ 07:58:09 #3
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_129319570
De nieuwe? :o
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_129319846
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2013 07:58 schreef Leandra het volgende:
De nieuwe? :o
Ja met dat qwerty toetsenbord
pi_129319865
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2013 08:31 schreef OxygeneFRL het volgende:

[..]

Ja met dat qwerty toetsenbord
zit dat nou achter een klepje oid of voel je het toetsenbord als je de AB in je hand hebt?
pi_129319874
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2013 08:33 schreef rival het volgende:

[..]

zit dat nou achter een klepje oid of voel je het toetsenbord als je de AB in je hand hebt?
Is gewoon open dus je voelt aan de achterkant het toetsenbord...tenminste! zo kwam hij uit de doos! ik zal vanmiddag wel effe foto's maken..maar heb hem meteen in de kast gemieterd omdat ik een Harmony AB heb
pi_129319922
Hoop dat hij bij mij ook snel komt. Dat moeten richten op de box is nogal storend.
pi_129321911
zo'n harmony. ik heb een horizon box, samsung se6100 en een recente LG 2.1 HCS gekocht. Zijn alle (belangrijke) functies voor deze drie apparaten simpel in te stellen?

liggen nu drie AB's in de woonkamer en dat is soms een puntje van onenigheid... ;)
Hooray for boobies!
pi_129322056
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2013 10:22 schreef Spockjuh_ het volgende:
zo'n harmony. ik heb een horizon box, samsung se6100 en een recente LG 2.1 HCS gekocht. Zijn alle (belangrijke) functies voor deze drie apparaten simpel in te stellen?

liggen nu drie AB's in de woonkamer en dat is soms een puntje van onenigheid... ;)
uh ik heb een tv, horizon, soundbar en blurayspeler dus had er 4 liggen....ik heb een wat ouder model harmony en moest met een programmatje van logitech handmatig de commando's invoeren in dat ding via usb maar het werkt nu...de nieuwere harmonys zijn wat makkelijker werken te krijgen...maar ik ben er blij mee...je hebt niet alle functionaliteit zoals een direct key naar de tvgids etc. maar ok
pi_129336082
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2013 08:33 schreef rival het volgende:

[..]

Tough Times Never Last, But Tough People Do!
  donderdag 25 juli 2013 @ 22:50:43 #11
50442 DaMook
Lonely together ( Miss u Caro)
pi_129348998
Ben benieuwd.
The only easy day, was yesterday. (USMC)

Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)
pi_129366791
Gisteren even bij UPC geweest om wat te vragen en eerste wat mij opviel terwijl ik van te voren duidelijk aangaf naar een goedkoper abonnement te willen, was dat men mij probeerde een duurder abonnement te laten afsluiten. Wel met meer inhoud (sneller internet e.d.) maar toch.
(uiteindelijk niks veranderd aan mijn huidige abonnement)

Is dat geprogrammeerd bij die mensen van UPC of gewoon simpelweg niet goed luisteren wat de klant zegt. :{
pi_129366875
quote:
15s.gif Op vrijdag 26 juli 2013 13:41 schreef Iwanius het volgende:
Gisteren even bij UPC geweest om wat te vragen en eerste wat mij opviel terwijl ik van te voren duidelijk aangaf naar een goedkoper abonnement te willen, was dat men mij probeerde een duurder abonnement te laten afsluiten. Wel met meer inhoud (sneller internet e.d.) maar toch.

Is dat geprogrammeerd bij die mensen van UPC of gewoon simpelweg niet goed luisteren wat de klant zegt. :{
Het blijft een bedrijf dat winst wil maken natuurlijk. Dat is gewoon hun werkwijze, doe je niks aan.
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
pi_129367298
quote:

Het is geen liefdadigheidsinstelling :D
Tap tap tap
  vrijdag 26 juli 2013 @ 14:25:02 #15
251119 Rainesz
flets outz
pi_129368234
quote:

Zelf op de site kijken wat je evt goedkoper uitkunt zijn met de nieuwe abbo en dan bellen met de helpdesk. Zo doe ik het al jaren. Ze gaan je uit eigen beweging niks goedkopers geven ben ik bang.
pi_129415518
Voor de 5e x storing deze week :( Maar zelf opgelost *O*
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
pi_129653943
Volgens mij heb ik de update al. Alles is hetzelfde, heb alleen kleinere letters? Of zijn er ook nieuwe dingen toegevoegd?
pi_129655621
Menu's moeten sneller werken. En hele berg bug fixes.

Maar wat de update nu exact inhoud staat volgens mij nergens.
pi_129663935
Ok dan heb ik inderdaad de nieuwe versie.

Alleen mijn zender voorkeuren werken niet meer. Erg irritant, kijk maar 30 kanalen ongeveer en had die mooi gesorteerd. Nu zap ik mij een ongeluk, want ken niet alle zender nummers uit mn hoofd.
pi_129664189
Ik heb de zenderlijst van de website gehaald en op m'n telefoon en tablet gezet :')
Tap tap tap
  zondag 4 augustus 2013 @ 01:21:44 #21
50442 DaMook
Lonely together ( Miss u Caro)
pi_129667479
Op mijn ipad werkt de tv gids een stuk beter en sneller sinds gisteren. Op de box zelf nog geen veranderingen.
The only easy day, was yesterday. (USMC)

Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)
pi_129685071
Zo te zien kan ik rustig nog een jaartje zonder de nieuwe UPC box want zo te zien zijn niet alle problemen opgelost inzake het gebruik ervan. :s)

Dat was volgens mij ook de voornaamste insteek van die medewerker in de UPC winkel toen ik met mijn vragen bij hem kwam: "iedereen aan de nieuwe UPC Horizon"
  maandag 12 augustus 2013 @ 00:00:18 #23
6941 APK
Factual, I think.
pi_129962016
Upgrade is inmiddels binnen hier.
Even een minuutje mee gespeeld en alles lijkt vooralsnog een stuk sneller te gaan.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_129962664
Waaraan kun je zien dat de update er is? Via de email een melding dat her vandaag zou zijn, maar ik zie geen enkel verschil.....
Niets van dit alles is een wezensvreemde ontmoeting tussen een jij en een ik, zodat we nooit of te nimmer zullen weten wie die jij is en wie die ik.
  maandag 12 augustus 2013 @ 00:27:38 #25
6941 APK
Factual, I think.
pi_129963269
Dan heb je 'em nog niet :+
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')