Is gewoon open dus je voelt aan de achterkant het toetsenbord...tenminste! zo kwam hij uit de doos! ik zal vanmiddag wel effe foto's maken..maar heb hem meteen in de kast gemieterd omdat ik een Harmony AB hebquote:Op donderdag 25 juli 2013 08:33 schreef rival het volgende:
[..]
zit dat nou achter een klepje oid of voel je het toetsenbord als je de AB in je hand hebt?
uh ik heb een tv, horizon, soundbar en blurayspeler dus had er 4 liggen....ik heb een wat ouder model harmony en moest met een programmatje van logitech handmatig de commando's invoeren in dat ding via usb maar het werkt nu...de nieuwere harmonys zijn wat makkelijker werken te krijgen...maar ik ben er blij mee...je hebt niet alle functionaliteit zoals een direct key naar de tvgids etc. maar okquote:Op donderdag 25 juli 2013 10:22 schreef Spockjuh_ het volgende:
zo'n harmony. ik heb een horizon box, samsung se6100 en een recente LG 2.1 HCS gekocht. Zijn alle (belangrijke) functies voor deze drie apparaten simpel in te stellen?
liggen nu drie AB's in de woonkamer en dat is soms een puntje van onenigheid...
quote:Op donderdag 25 juli 2013 08:33 schreef rival het volgende:
[..]
zit dat nou achter een klepje oid of voel je het toetsenbord als je de AB in je hand hebt?
Het blijft een bedrijf dat winst wil maken natuurlijk. Dat is gewoon hun werkwijze, doe je niks aan.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 13:41 schreef Iwanius het volgende:
Gisteren even bij UPC geweest om wat te vragen en eerste wat mij opviel terwijl ik van te voren duidelijk aangaf naar een goedkoper abonnement te willen, was dat men mij probeerde een duurder abonnement te laten afsluiten. Wel met meer inhoud (sneller internet e.d.) maar toch.
(uiteindelijk niks veranderd aan mijn huidige abonnement)
Is dat geprogrammeerd bij die mensen van UPC of gewoon simpelweg niet goed luisteren wat de klant zegt.
Het is geen liefdadigheidsinstellingquote:Op vrijdag 26 juli 2013 13:41 schreef Iwanius het volgende:
Gisteren even bij UPC geweest om wat te vragen en eerste wat mij opviel terwijl ik van te voren duidelijk aangaf naar een goedkoper abonnement te willen, was dat men mij probeerde een duurder abonnement te laten afsluiten. Wel met meer inhoud (sneller internet e.d.) maar toch.
Is dat geprogrammeerd bij die mensen van UPC of gewoon simpelweg niet goed luisteren wat de klant zegt.
Zelf op de site kijken wat je evt goedkoper uitkunt zijn met de nieuwe abbo en dan bellen met de helpdesk. Zo doe ik het al jaren. Ze gaan je uit eigen beweging niks goedkopers geven ben ik bang.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 13:41 schreef Iwanius het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |