SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dé lijst der albums: https://rateyourmusic.com(...)st_i_mean_the_list_/
quote:Op donderdag 25 juli 2013 22:35 schreef Kerftminister het volgende:
Ben zelf trouwens een beetje een draftlijst aan het maken voor het jaarlijkste muzieklijstje aller tijden op een ander forum, dat is hier toch ook? Nja, ik voeg telkens wat dingen toe en soms verwijder iets als ik ergens niks meer bij voel. Dit is mijn lijstje so far. Tot Organized Konfusion zijn het nummers die in mijn top 300 vorig jaar stonden, de rest is willekeurig bijgevuld:Zie mijn sig, album top 100s en single top 100s jaarlijks terugkerende fenomenenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
en beide toch over 2013 en all time?quote:Op donderdag 25 juli 2013 22:35 schreef Norrage het volgende:
[..]
Zie mijn sig, album top 100s en single top 100s jaarlijks terugkerende fenomenen
Ja die hebben we ook nogquote:Op donderdag 25 juli 2013 22:36 schreef debeterebob het volgende:
[..]
en beide toch over 2013 en all time?
Vind die eigenlijk nog wel leuker, omdat daar veel meer onbekende dingen in staan over het algemeen. In ieder geval niet tig keer Pink Floyd en Radioheadquote:
Ik vind de singles lijst ook altijd veel cooler, om die redenquote:Op donderdag 25 juli 2013 22:40 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Vind die eigenlijk nog wel leuker, omdat daar veel meer onbekende dingen in staan over het algemeen. In ieder geval niet tig keer Pink Floyd en Radiohead
Ziet er beter uit dan op dat andere forum waar Black van Pearl Jam (quote:Op donderdag 25 juli 2013 22:35 schreef Norrage het volgende:
[..]
Zie mijn sig, album top 100s en single top 100s jaarlijks terugkerende fenomenen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zaten gewoon nummers tussen die ik pas een paar keer geluisterd had, wat slecht.
Ook bands die ik nu niks meer vind ertussen zoals Coldplay en Kakkmaddafakka, of van die standaardnummers als Red, Red Wine. Verschrikkelijk.
Of Keane, dat is misschien wel het ergste.
Dé lijst der albums: https://rateyourmusic.com(...)st_i_mean_the_list_/
Herinner mij er maar aan dat ik ze moet gaan maken als het zo ver isquote:Op donderdag 25 juli 2013 22:44 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ik vind de singles lijst ook altijd veel cooler, om die reden
Een top300 gaat ook nergens meer overquote:
Sam Cooke komt er wss ook niet meer in. Chan Chan en Ordinary People vind ik wel prachtig overigens. Marvin Gaye wordt kijken, What's Going On verveelt wel snel. Nina Simone gaat het waarschijnljk ook niet halen, Toto sws wel, geweldige band.quote:Op donderdag 25 juli 2013 22:47 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Een top300 gaat ook nergens meer over
En in je shortlist zag ik ook al weer allerlei bagger als Sam Cooke, Buena Vista Social Club en Ordinary People van John Legend staanDat zijn ook gewoon 'moetjes' in de top2000 volgens mij
En Nina Simone en Toto
En vooral ook Marvin fucking Gaye
Red red wine is wel zo kut_
Dan wordt je lijst sowieso beter dan vorig jaarquote:Op donderdag 25 juli 2013 23:01 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Sam Cooke komt er wss ook niet meer in. Chan Chan en Ordinary People vind ik wel prachtig overigens. Marvin Gaye wordt kijken, What's Going On verveelt wel snel. Nina Simone gaat het waarschijnljk ook niet halen, Toto sws wel, geweldige band.
Mja heb zat alternatieve en experimentele dingen klaarstaan voor de lijst hoor, dus interessant wordt ie zeker.
Nu maar eens aan Ege Bamyasi weer, luister veel te weinig Can. Die drums zijn zo verschrikkelijk catchy, heerlijke ritmes zeg.
Erg he, hoe iemands muziekvoorkeuren in 8 maandjes tijd zo erg kunnen veranderen.quote:
Ja dat ook wel hoor, 8 t/m 10 kan morgen weer veranderd zijn. Nummer 1 is wel al een paar jaar een lock hier.quote:Op donderdag 25 juli 2013 23:07 schreef jordyqwerty het volgende:
Mijn muzieksmaak fluctueert veels te erg om een top 10 lijstje met nummers te maken, zou bij wijze van spreke morgen al veranderd kunnen zijn
Vind toch wel opmerkelijk dat je I Sat By The Ocean beste nummer van het album vindtquote:Op donderdag 25 juli 2013 23:09 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Ja dat ook wel hoor, 8 t/m 10 kan morgen weer veranderd zijn. Nummer 1 is wel al een paar jaar een lock hier.
Ja geen idee, vond eerst My God is the Sun en Smooth Sailing beter maar heb I Say by the Ocean veruit het meest geluisterd.quote:Op donderdag 25 juli 2013 23:21 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Vind toch wel opmerkelijk dat je I Sat By The Ocean beste nummer van het album vindt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Al moet ik zeggen dat zo'n 30% er nu nog wel in kan staan."Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
Ik had toen wel een heel erg top 2000 lijstje jaquote:Op donderdag 25 juli 2013 23:31 schreef Kerftminister het volgende:
Dat is nog meer een standaardlijst dan de mijne.
Zal eens kijken of ik mijn Hip-Hop lijstje nog kan opzoeken van 2011/2010 trouwens.
Uit traditie wordt het gwoon een singles top 100 genoemd, maar het is gewoon een nummer lijst hoorquote:Op donderdag 25 juli 2013 23:33 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
Waarom eigenlijk een singlelijst ipv een lijst met beste nummers? Ik weet bijvoorbeeld van geen een nummer wat ik tof vind of het een single is geweest of niet. Sowieso een beetje raar dan dat een hoop nummers die misschien wel beter zijn dan een single niet in aanmerking komen.
quote:Op donderdag 25 juli 2013 23:30 schreef Norrage het volgende:
Mijn eerste top 100 was ook verschrikkelijk zeg
MUZ / De Fok! single top-100 allertijden! (2006)Jouw top 10 is zo heerlijk afgezaagdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Al moet ik zeggen dat zo'n 30% er nu nog wel in kan staan.Typisch top2000 stemmer
EDIT: Zeg je zelf ook al![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vind hem nu overigens nog wel een aardige lijst, maar zou hem lang niet meer hetzelfde maken, ook al zou ik alleen Hip-Hop doen.
2009 is misschien nog wel beter.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dé lijst der albums: https://rateyourmusic.com(...)st_i_mean_the_list_/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |