quote:Op vrijdag 26 juli 2013 17:00 schreef KoningStoma het volgende:
Service mededeling.
Ik heb m'n lijst op xbox live leeggeknikkerd.
Einde bericht.
Hallo Beertjequote:
nee, alleen maar originquote:Op zaterdag 27 juli 2013 13:19 schreef Fsmxi het volgende:
En aangezien hier een paar PC-gamerts zijn, misschien kunnen we vriendjes worden op stoom, kaartjes ruilen enzo![]()
Mijn stoomnaam is Murminki!
Ik heb geen stoom, alleen oorsprong.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 13:19 schreef Fsmxi het volgende:
En aangezien hier een paar PC-gamerts zijn, misschien kunnen we vriendjes worden op stoom, kaartjes ruilen enzo![]()
quote:Op zaterdag 27 juli 2013 13:19 schreef Fsmxi het volgende:
boefjequote:Slumpy 28 Aug 2012 @ 9:11pm
- Rep Was Not Very Fast And Cheated Me Out Of A Vintage B-b-b-back burner do not tradeee!!!!!
Gaat niet helemaal goed he? offline / online, game weer opgestart en weer afgezetquote:Op zaterdag 27 juli 2013 13:56 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Ik heb geen stoom, alleen oorsprong.
Dashboarden jongequote:Op zaterdag 27 juli 2013 14:35 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Gaat niet helemaal goed he? offline / online, game weer opgestart en weer afgezet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |