ga vanmiddag hangen in utrecht hoor ;squote:Op donderdag 25 juli 2013 11:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Tsja, ik ga ook wegnaar buiten, zouden meer mensen moeten doen hier
Die licenties zijn toch ingetrokken?quote:Op donderdag 25 juli 2013 11:24 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
ga vanmiddag hangen in utrecht hoor ;s
Je moet haar dan in haar kont plassenquote:Op donderdag 25 juli 2013 11:26 schreef Taexon het volgende:
Lieve jng users, is het normaal dat mijn vriendin vraagt of ik mijn geslachtsdeel aan haar huisdieren wilt laten zien?
Gr gr een onzekere jongen
watquote:Op donderdag 25 juli 2013 11:24 schreef Stuart het volgende:
[..]
Die licenties zijn toch ingetrokken?
Telt het ook als ik tegen haar kont plas?quote:Op donderdag 25 juli 2013 11:28 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Je moet haar dan in haar kont plassen
MUZ / De Wilde Wereld en Nozems à Go Goquote:Op donderdag 25 juli 2013 10:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat laat je Kurt Cobain doen?
Weinig respect voor echte artiesten.
Moet je een naar indistrialist van Suicided Tendencies luisteren. Klassieker.quote:Op donderdag 25 juli 2013 11:31 schreef hamerhaaitje het volgende:
ik luister naar suicide silence das ook een leuke band
ik hoop niet dat dat een referentie is naar iemandquote:Op donderdag 25 juli 2013 11:38 schreef Taexon het volgende:
Er was eens een Hamerhaaitje.
Hamerhaai was een beetje alleen, maar toen kwam hamerwalvis.
Ze gingen samen spelen en leefden nog lang en gelukkig.
Einde
Nee is gewoon een hersenscheetquote:Op donderdag 25 juli 2013 11:39 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
ik hoop niet dat dat een referentie is naar iemand
Dit is jongerentaal.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |