Natuurlijk adoreren wij LETMEIN ookquote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:47 schreef yvonne het volgende:
Oké, er zijn wat zaken die vanaf nu anders gaan:
Trek je tenen in en kweek wat eelt op je ziel, niet om ieder wissewasje komen huilen.
De SC is er NIET om roddels in te verspreiden, privégegevens te spuien, discussies over de moderatie te houden en verzin zelf nog maar wat er niet in thuishoort.
De Noord Korea verwijzingen zijn erg haha leuk, en de bans die daarop vallen vind ik dan weer haha leuk.
Maak elkaar het leven niet zo zuur én val m'n mods niet lastig in hun privéleven, nooit.
Willem is jullie koning![]()
Ja ik had ander plaatje moeten kiezenquote:Op donderdag 25 juli 2013 01:49 schreef xcachet het volgende:
[..]
Nou mooie vergelijking..
IK KEN ET WEL
1. Litllebrownie 2. Supersof - - - - -quote:Op donderdag 25 juli 2013 01:48 schreef xcachet het volgende:
[..] E.T? [..] Lijstje van top 10 randebielen?
![]()
Jij toch?quote:
Okayquote:Op donderdag 25 juli 2013 01:45 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik moest giechelen
Je mag de mijne hebben. Is toch te groot
Ik ben in de leer bij dr nick en dus heb ik je gezienquote:
Moet jij leren van DrNick? :squote:Op donderdag 25 juli 2013 01:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik ben in de leer bij dr nick en dus heb ik je gezien
Ik adoreer niks about rain..quote:Op donderdag 25 juli 2013 01:55 schreef Stuart het volgende:
Dit had overigens een regenpakken adoratie topic moeten zijn
Dus je bent wel gek op regenpakken?quote:
LB LB LB LB LBquote:Op donderdag 25 juli 2013 01:51 schreef Stuart het volgende:
[..]
Okay
Welke maat is het dan? 176?
Kleur?
Je maakt me toch niet blij met een dode mus he?!
Dan doe je het aan als het niet regentquote:Op donderdag 25 juli 2013 02:00 schreef xcachet het volgende:
[..]
Nee want 't heeft met regen te maken.
neequote:Op donderdag 25 juli 2013 02:00 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dan doe je het aan als het niet regent
Neequote:Op donderdag 25 juli 2013 02:02 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik haat mensen in regenpakken niet hoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat vind je hiervan Stu? Ze komen uit jouw land!
quote:Op donderdag 25 juli 2013 02:03 schreef LETMEIN het volgende:
Tjacka is een debiel, ik herhaal, tjacka is een debiel.
quote:Op donderdag 25 juli 2013 02:03 schreef xcachet het volgende:
Ik ben niet zo van 1DSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat vind je hiervan Stu? Ze komen uit jouw land!
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”
Nee want zijn wa foto is lekkerquote:Op donderdag 25 juli 2013 02:03 schreef LETMEIN het volgende:
nee, zeg maar gewoon burgerlijk typjequote:Op donderdag 25 juli 2013 02:06 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Dat zie je zelf toch ook wel neem ik aan?
WIE WAT WAARquote:
Je typt gvd nooit met een hoofdletter!quote:Op donderdag 25 juli 2013 02:06 schreef Tjacka het volgende:
[..]
nee, zeg maar gewoon burgerlijk typje
goed argumentquote:Op donderdag 25 juli 2013 02:09 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Je typt gvd nooit met een hoofdletter!
quote:
quote:Op donderdag 25 juli 2013 02:03 schreef LETMEIN het volgende:
quote:
quote:Op donderdag 25 juli 2013 02:06 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Dat zie je zelf toch ook wel neem ik aan?
Dit noem je fittie?quote:
quote:
Waar is die boer eigenlijk?quote:Op donderdag 25 juli 2013 02:12 schreef xcachet het volgende:
Ik zoek dat KLB topic dat stg toen had geopend omdat er rellen waren in de JNG SC..
geinponnemquote:Op donderdag 25 juli 2013 02:15 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Happen kun je wel maar met hoofdletters typen is te veel gevraagd
Die slaapt allang manquote:
hallo mooie damequote:
ja wat, probleem?quote:
sinds wanneer nemen krotenkokers serieusquote:Op donderdag 25 juli 2013 02:19 schreef Tjacka het volgende:
[..]
die krotenkoker noemt mij een debiel
Heb je Tjacka op WA?quote:Op donderdag 25 juli 2013 02:20 schreef Tyron het volgende:
[..]
hallo mooie dame
[..]
ja wat, probleem?
[..]
sinds wanneer nemen krotenkokers serieus
hij zou nooit iemand serieus nemen denk ik inderdaadquote:Op donderdag 25 juli 2013 02:20 schreef Tyron het volgende:
[..]
hallo mooie dame
[..]
ja wat, probleem?
[..]
sinds wanneer nemen krotenkokers serieus
drm, daar kan je hem lekker mee plagen net zoals de bijbel deedquote:Op donderdag 25 juli 2013 02:21 schreef Tjacka het volgende:
[..]
hij zou nooit iemand serieus nemen denk ik inderdaad
even zeker weten of je niet minderwaardig bent voordat we de volgende stap zetten in onze relatiequote:
Nou, je hebt in de vorige SC al mijn selfies gemistquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
klaploperquote:Op donderdag 25 juli 2013 02:26 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Meneer heeft de stoute schoenen uitgetrokken?
waarom geloof jij Stevenquote:Op donderdag 25 juli 2013 02:26 schreef Tyron het volgende:
[..]
even zeker weten of je niet minderwaardig bent voordat we de volgende stap zetten in onze relatie
quote:Op donderdag 25 juli 2013 02:27 schreef xcachet het volgende:
[..]
Nou, je hebt in de vorige SC al mijn selfies gemist
Tjacka heeft er een als WA foto;mevrouw volgens mij heb je een oogontstekingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
weet het niet heel zeker hoor kan ook een flinke tumor zijn
#instamood #instagood #instatjacka #instabewerktquote:Op donderdag 25 juli 2013 02:28 schreef Tyron het volgende:
[..]
mevrouw volgens mij heb je een oogontsteking
weet het niet heel zeker hoor kan ook een flinke tumor zijn
huhquote:Op donderdag 25 juli 2013 02:28 schreef Tyron het volgende:
[..]
ik weet niet dat steven zei dat je 15 was
Ik moest lachen. God wat slechtquote:Op donderdag 25 juli 2013 02:29 schreef Tyron het volgende:
[..]
hahahahah huh andersom is
huh
ahahahahha
lulquote:Op donderdag 25 juli 2013 02:29 schreef Tyron het volgende:
[..]
huh
ahahahahha
Heb jij geblowd?quote:Op donderdag 25 juli 2013 02:29 schreef Tyron het volgende:
[..]
huh
ahahahahha
oke jullie hebben elkaar op whatsap leukquote:Op donderdag 25 juli 2013 02:29 schreef xcachet het volgende:
[..]
#instamood #instagood #instatjacka #instabewerkt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 25 juli 2013 02:30 schreef Tyron het volgende:
[..]
oke jullie hebben elkaar op whatsap leuk
ik heb ook mensen op whatsap
die ik irl ken
wie doet er nou aan fok!kers whatsapIk ken tjacka irlSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 25 juli 2013 02:30 schreef Tyron het volgende:
[..]
oke jullie hebben elkaar op whatsap leuk
ik heb ook mensen op whatsap
die ik irl ken
wie doet er nou aan fok!kers whatsapToch moet ik steeds lachen om jeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh.
huhquote:Op donderdag 25 juli 2013 02:32 schreef Tyron het volgende:
tjacka we moeten bewijsmateriaal verwijderen nu tjacka ze is 12 tjacka
jij bent mijn voorbeeldquote:Op donderdag 25 juli 2013 02:33 schreef Tyron het volgende:
[..]
huh
ik schreef hetzelfde als jou maar dan andersom
hahahahahahhwahahhahahaha
valt wel mee hoor, messen zijn scherper maarjaquote:
zit al in teaminsomniaquote:Op donderdag 25 juli 2013 02:35 schreef Tyron het volgende:
[..]
zullen we een clan starten op fok! net zoals runescape en habbo maar dan op fok1
ik doe dat altijdquote:Op donderdag 25 juli 2013 02:36 schreef Tyron het volgende:
ik moet plassen
ik heb een keer in de wasbak geplast toen ik dronken was en nodig moest XD xD xD XD
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.oud klasgenootje van mij![]()
quote:Op donderdag 25 juli 2013 02:37 schreef xcachet het volgende:
Pellè?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.oud klasgenootje van mijOh.
okeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.oud klasgenootje van mijGroot fan van User Wotte
heb je bij pelle in de klas gezetenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.oud klasgenootje van mij
leuk denk ik
Ik keek the sopranos. Helemaal niks mis mee.quote:Op donderdag 25 juli 2013 02:38 schreef Tyron het volgende:
ik heb net into the wild gekeken
ik kreeg traantjes in mijn ogen was heel gevoelig
quote:Op donderdag 25 juli 2013 02:40 schreef Tyron het volgende:
[..]
ja oke eriksen fafapfappfapfpapafpapfpapfpafapfpapfpapfapapfpafpfpafpfpafpafpapfpa
godver hahahahaha Neeeeeequote:Op donderdag 25 juli 2013 02:41 schreef Tyron het volgende:
[..]
hebben jullie samen de liefde bedreven
Daar is FOK! voor uitgevonden.quote:Op donderdag 25 juli 2013 02:41 schreef Tjacka het volgende:
Jr is autist let maar niet op hem cachie
oquote:Op donderdag 25 juli 2013 02:41 schreef Tjacka het volgende:
Jr is autist let maar niet op hem cachie
eriksen mag kiezenquote:Op donderdag 25 juli 2013 02:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Heeft Eriksen ook nog wat te zeggen hierin?
ik ben gewoon normaal hooroquote:
Heeft ie een vriendin?quote:Op donderdag 25 juli 2013 02:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
ik denk dat hij liever zijn eigen vriendin neukt.
ja ik ben een lieve gevoelige jongeman die het beste voor heeft met anderenquote:
Als ik Stijn zou heten had ik nu een woedeaanval gehad.quote:Op donderdag 25 juli 2013 02:43 schreef Tyron het volgende:
[..]
ik ben gewoon normaal hooro
AJ IKB EN GWN NORMAAL JAN JOS MOF WIE BEN JE DOOK BENT IK BEN NORMAAL
ja let niet op hem AJWEL IKL BEN GEEN AUTST rustig nee NIEEEE NEEe ja even rustig kom op denk aan ADSFRTJKDFDR DDNEK AAMN WIE?
WIE? wie wie haah wie????
ja
houdt er niet van als je haar oppakt en ze luistert niet. haar foto staat in het kattentopic op fokquote:
quote:Op donderdag 25 juli 2013 02:44 schreef Tyron het volgende:
[..]
ja ik ben een lieve gevoelige jongeman die het beste voor heeft met anderen![]()
![]()
GODVERSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
hoe voel je je daarbijquote:Op donderdag 25 juli 2013 02:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
houdt er niet van als je haar oppakt en ze luistert niet. haar foto staat in het kattentopic op fok
snel? die foto is van de jol tijdperkquote:Op donderdag 25 juli 2013 02:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hij is wel snel oud geworden zeg
dat is nog best kort geleden hoor.quote:Op donderdag 25 juli 2013 02:46 schreef Tyron het volgende:
[..]
snel? die foto is van de jol tijdperk
hoezo ga je dat doenquote:Op donderdag 25 juli 2013 02:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
ik ga binnenkort in relatietherapie met mijn kat
Volgens Tjacka moet ik overal ja op zeggen.quote:Op donderdag 25 juli 2013 02:46 schreef Tyron het volgende:
[..]
we kunnen ook op DM verder gaan ik heb connecties
is ze een beetje lekker die relatietherapiequote:Op donderdag 25 juli 2013 02:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
ik ga binnenkort in relatietherapie met mijn kat
om de band tussen mij en mijn kat weer te verbeteren. anders kan ik het allemaal niet meer aan. ik heb ook gevoelens ja.quote:
ja man, vooral met uitjes.quote:Op donderdag 25 juli 2013 02:48 schreef Tyron het volgende:
[..]
is ze een beetje lekker die relatietherapie
nee grapje ik ben niet zo van aaahhh lekker meisje tiete ditdat cammen zuszo liefde doen enzo neequote:Op donderdag 25 juli 2013 02:48 schreef xcachet het volgende:
Ik wil
[..]
Volgens Tjacka moet ik overal ja op zeggen.
Ja.
nee over mijn katquote:Op donderdag 25 juli 2013 02:49 schreef xcachet het volgende:
[..]
Hebben jullie het over mijn kat ui?
Dat is een leeuw
Nopequote:Op donderdag 25 juli 2013 02:50 schreef xcachet het volgende:
Wie wilt er een keer met mij naar ajax?
is dat inclusief neuken?quote:Op donderdag 25 juli 2013 02:50 schreef xcachet het volgende:
jaquote:Op donderdag 25 juli 2013 02:50 schreef xcachet het volgende:
Jaquote:Op donderdag 25 juli 2013 02:52 schreef xcachet het volgende:
Ik wil wel op de eerste rij. Want wil eriksen zijn 06 kunnen vragen.
ga naakt in de dugout zitten.quote:Op donderdag 25 juli 2013 02:52 schreef xcachet het volgende:
maak advertentie danquote:Op donderdag 25 juli 2013 02:52 schreef xcachet het volgende:
zijn nummer is 8quote:Op donderdag 25 juli 2013 02:53 schreef xcachet het volgende:
[..]
Nee want dan geeft ie sws zijn nummer niet meer
uhhhhhh.....quote:Op donderdag 25 juli 2013 02:55 schreef Tjacka het volgende:
Home » Vrouw zoekt Man
Man voor erotisch contact
Op mijn 17e en na heel lang twijfelen ga ik toch deze oproep plaatsen om te kijken of ik een leuke man kan vinden die de voetbal ook mist en niet direct een vaste relatie zoekt maar zeer zeker ook niet een eenmalig pleziertje!
Ik woon zelf in Maassluis.
Xcachet
Wil je reageren op deze advertentie?
Stuur een dm aan: xcachet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |