Als ik Stijn zou heten had ik nu een woedeaanval gehad.quote:Op donderdag 25 juli 2013 02:43 schreef Tyron het volgende:
[..]
ik ben gewoon normaal hooro
AJ IKB EN GWN NORMAAL JAN JOS MOF WIE BEN JE DOOK BENT IK BEN NORMAAL
ja let niet op hem AJWEL IKL BEN GEEN AUTST rustig nee NIEEEE NEEe ja even rustig kom op denk aan ADSFRTJKDFDR DDNEK AAMN WIE?
WIE? wie wie haah wie????
ja
houdt er niet van als je haar oppakt en ze luistert niet. haar foto staat in het kattentopic op fokquote:
quote:Op donderdag 25 juli 2013 02:44 schreef Tyron het volgende:
[..]
ja ik ben een lieve gevoelige jongeman die het beste voor heeft met anderen![]()
![]()
GODVERSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
hoe voel je je daarbijquote:Op donderdag 25 juli 2013 02:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
houdt er niet van als je haar oppakt en ze luistert niet. haar foto staat in het kattentopic op fok
snel? die foto is van de jol tijdperkquote:Op donderdag 25 juli 2013 02:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hij is wel snel oud geworden zeg
dat is nog best kort geleden hoor.quote:Op donderdag 25 juli 2013 02:46 schreef Tyron het volgende:
[..]
snel? die foto is van de jol tijdperk
hoezo ga je dat doenquote:Op donderdag 25 juli 2013 02:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
ik ga binnenkort in relatietherapie met mijn kat
Volgens Tjacka moet ik overal ja op zeggen.quote:Op donderdag 25 juli 2013 02:46 schreef Tyron het volgende:
[..]
we kunnen ook op DM verder gaan ik heb connecties
is ze een beetje lekker die relatietherapiequote:Op donderdag 25 juli 2013 02:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
ik ga binnenkort in relatietherapie met mijn kat
om de band tussen mij en mijn kat weer te verbeteren. anders kan ik het allemaal niet meer aan. ik heb ook gevoelens ja.quote:
ja man, vooral met uitjes.quote:Op donderdag 25 juli 2013 02:48 schreef Tyron het volgende:
[..]
is ze een beetje lekker die relatietherapie
nee grapje ik ben niet zo van aaahhh lekker meisje tiete ditdat cammen zuszo liefde doen enzo neequote:Op donderdag 25 juli 2013 02:48 schreef xcachet het volgende:
Ik wil
[..]
Volgens Tjacka moet ik overal ja op zeggen.
Ja.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |