waarom geloof jij Stevenquote:Op donderdag 25 juli 2013 02:26 schreef Tyron het volgende:
[..]
even zeker weten of je niet minderwaardig bent voordat we de volgende stap zetten in onze relatie
quote:Op donderdag 25 juli 2013 02:27 schreef xcachet het volgende:
[..]
Nou, je hebt in de vorige SC al mijn selfies gemist
Tjacka heeft er een als WA foto;mevrouw volgens mij heb je een oogontstekingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
weet het niet heel zeker hoor kan ook een flinke tumor zijn
#instamood #instagood #instatjacka #instabewerktquote:Op donderdag 25 juli 2013 02:28 schreef Tyron het volgende:
[..]
mevrouw volgens mij heb je een oogontsteking
weet het niet heel zeker hoor kan ook een flinke tumor zijn
huhquote:Op donderdag 25 juli 2013 02:28 schreef Tyron het volgende:
[..]
ik weet niet dat steven zei dat je 15 was
Ik moest lachen. God wat slechtquote:Op donderdag 25 juli 2013 02:29 schreef Tyron het volgende:
[..]
hahahahah huh andersom is
huh
ahahahahha
lulquote:Op donderdag 25 juli 2013 02:29 schreef Tyron het volgende:
[..]
huh
ahahahahha
Heb jij geblowd?quote:Op donderdag 25 juli 2013 02:29 schreef Tyron het volgende:
[..]
huh
ahahahahha
oke jullie hebben elkaar op whatsap leukquote:Op donderdag 25 juli 2013 02:29 schreef xcachet het volgende:
[..]
#instamood #instagood #instatjacka #instabewerkt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 25 juli 2013 02:30 schreef Tyron het volgende:
[..]
oke jullie hebben elkaar op whatsap leuk
ik heb ook mensen op whatsap
die ik irl ken
wie doet er nou aan fok!kers whatsapIk ken tjacka irlSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 25 juli 2013 02:30 schreef Tyron het volgende:
[..]
oke jullie hebben elkaar op whatsap leuk
ik heb ook mensen op whatsap
die ik irl ken
wie doet er nou aan fok!kers whatsapToch moet ik steeds lachen om jeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh.
huhquote:Op donderdag 25 juli 2013 02:32 schreef Tyron het volgende:
tjacka we moeten bewijsmateriaal verwijderen nu tjacka ze is 12 tjacka
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |