Jazeker! Dat gaat steevast mee als we op bezoek gaan en ik zeg dat ze even wat te spelen mee moeten nemen. Ze zijn er nog steeds dol op!quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 16:19 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb vrijdagnacht die eerste delen nog eens doorgelezen
![]()
Spelen ze nog wel es Uno?
Och jee, zo mee eens! Die meiden beginnen nu echt te voelen hoe Groot dit is voor ze.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 23:07 schreef clumsy_clown het volgende:
Er gaan flink wat emoties door huize DudeShock dit jaar hè? Niet gek, gezien de leeftijd, afkomst en indrukwekkende happenings, maar wel lastig. Ze hebben echt door dat ze weer teruggaan naar hun eigen wereldje, waar het op jongere leeftijd veel makkelijker is om dat drie weken lang compleet te vergeten.
Niet de moed in de schoenen laten zakken hoor Dude! Zelfs als het lijkt of ze door alle Grote Mensen Gedachten minder plezier hebben, deze weken zijn ultieme ontspanning voor die meiden, waar ze de rest van het jaar een hele hoop aan hebben.
En L. is ook een lievvie he?quote:Op donderdag 8 augustus 2013 00:29 schreef Ingetje79 het volgende:
De schat![]()
Ben ook aan het teruglezen; geweldig!
Dat gevoel heb ik elk jaar weerquote:
Goed! Ze bellen. En de moeders ook.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 09:05 schreef oh-oh het volgende:
Ach jee, de laatste dag alweer.
Hoe is het contact tussen de dames eigenlijk nu door het jaar heen?
Oh ik weet dat ze plezier hebben! Dat horen we de hele dag, als ze samen luidkeels zitten te zingen of niet meer bijkomen van het lachen. En ze vertellen het ons ook, dat ze zo genieten.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 23:07 schreef clumsy_clown het volgende:
Er gaan flink wat emoties door huize DudeShock dit jaar hè? Niet gek, gezien de leeftijd, afkomst en indrukwekkende happenings, maar wel lastig. Ze hebben echt door dat ze weer teruggaan naar hun eigen wereldje, waar het op jongere leeftijd veel makkelijker is om dat drie weken lang compleet te vergeten.
Niet de moed in de schoenen laten zakken hoor Dude! Zelfs als het lijkt of ze door alle Grote Mensen Gedachten minder plezier hebben, deze weken zijn ultieme ontspanning voor die meiden, waar ze de rest van het jaar een hele hoop aan hebben.
ik ben voor!quote:Op donderdag 8 augustus 2013 11:29 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ja, en ze komen overmorgen ook al weer terug hoor!
Dat herken ik van mijn oppasmeisje. Giechelkusjes, goed idee!quote:Op woensdag 7 augustus 2013 22:49 schreef Duderinnetje het volgende:
Vanavond na het eten was L. plots verdwenen. Zat ze op de trap, een beetje verdrietig. Ik ben naast haar gaan zitten en we hebben alle mensen en dieren die zich met ons wilden bemoeien weggestuurd.
Daar zaten we, een beetje beduusd. Want ja, morgen is de laatste dag en dat is leuk én stom, en die verwarring maakte L. aan het huilen.
We hebben geknuffeld en gelachen en besproken hoe het is als het leven niet mee zit: dat je dan altijd kan praten met mensen die van je houden. Dat je nauwelijks iets fout kan doen, als je goed probeert te doen.
Ik heb haar giechelkusjes op haar neus gegeven nét zolang tot ze durfde zeggen dat ze ons lieve meisje was. Al wordt ze 103.
Daarna gingen ze gelukkig braaf slapen.![]()
Dat begrijp ik.quote:
quote:Op donderdag 8 augustus 2013 00:29 schreef Ingetje79 het volgende:
De schat![]()
Ben ook aan het teruglezen; geweldig!
Dat is toch iets anders.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 20:45 schreef krakkemieke het volgende:
Dat begrijp ik.
Maar na een jaar oppassen op een meisje van 12, een of twee keer per week. Ik ben er toch aan gewend, lol!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |