Komt Mohammed niet naar de berg....quote:Op woensdag 24 juli 2013 23:39 schreef Kingstown het volgende:
Doe eens lief en help me dit zware moment te verwerken.
Senk joe!quote:Op woensdag 24 juli 2013 23:49 schreef Jibba het volgende:
[..]
Komt Mohammed niet naar de berg....
Hier ben ik, hoor!
steelt ali de berg om door te verkopen...quote:Op woensdag 24 juli 2013 23:49 schreef Jibba het volgende:
[..]
Komt Mohammed niet naar de berg....
Hier ben ik, hoor!
Wotte? Doet me denken aan iemand van hele andere sites, maar dat terzijde. Zal de alzheimer wel zijn.quote:Op donderdag 25 juli 2013 00:00 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ik zie wat je hier aan het doen bent, ouwe hosselaar, tik um aan ouwe
hengelen..quote:Op woensdag 24 juli 2013 23:48 schreef Jibba het volgende:
Hosselen noemen 'wij' hengelen en daarvoor krijg je op Viva een ban.
Valt er hier wat te hengelen?
Man van middelbare leeftijd?
Foto? (heb ik net geleerd dat dat hier gewoonte is)
Tssk, racist!quote:Op donderdag 25 juli 2013 00:02 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
steelt ali de berg om door te verkopen...
welk ras is die cultuur?quote:Op donderdag 25 juli 2013 00:10 schreef Jibba het volgende:
[..]
Tssk, racist!
Op Viva is iedere vorm van racisme en sowieso kritiek op andere culturen verboten!
(is steenkolen Duits ook hip?)
Klinkt niet goed....quote:Op donderdag 25 juli 2013 00:02 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Wotte? Doet me denken aan iemand van hele andere sites, maar dat terzijde. Zal de alzheimer wel zijn.
Dat maakt niet uit, ieder ras, behalve het blanke ras. Dat mag je wel afzeiken.quote:
hoe veel hebben we er?quote:Op donderdag 25 juli 2013 00:13 schreef Jibba het volgende:
[..]
Dat maakt niet uit, ieder ras, behalve het blanke ras. Dat mag je wel afzeiken.
Zwarte Piet bijvoorbeeld is echt een hot item op Viva, bijna het hele jaar door!
Vind ik leuk!quote:Op woensdag 24 juli 2013 23:50 schreef Fascination het volgende:
Wel gvd, inderdaad.! Lopen weleens mooie topics met smeuïge openbaringen die vanwege het haatklimaat op fok hier niet meer kunnen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |