Wie zijn "we"?quote:Op woensdag 24 juli 2013 22:40 schreef Jibba het volgende:
Tja, da's balen.
De hele dag zijn ze bij Sanoma de weg al kwijt.
Kunnen we hier gezellig terecht?
We zijn voorlopig alleen ik.quote:Op woensdag 24 juli 2013 22:44 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Wie zijn "we"?
Mijn medeleven dat jullie forum het heeft begeven.
Ken jij mij?quote:Op woensdag 24 juli 2013 22:46 schreef Rezania het volgende:
Ga weg, we willen geen huisvrouwen met een korte pittige kapsels hier.
Er zijn hier heel veel subfora en afhankelijk van wat je leuk vindt, zul je ongetwijfeld iets vinden wat je aanspreekt. GC waar je nu in gepost hebt is meestal dodelijk saai.quote:Op woensdag 24 juli 2013 22:46 schreef Jibba het volgende:
[..]
We zijn voorlopig alleen ik.
Maar ik kan me zo voorstellen dat er meer Viva-Forummers met hun hart onder hun ziel lopen nu we het forum niet opkomen.
Dus ik hoop dat die zich hier komen melden...
Troll gespot, dag.quote:Op woensdag 24 juli 2013 22:50 schreef Jibba het volgende:
[..]
Oh, misschien blijf ik dan gewoon hier!
Is er ook een topic voor kortharige huisvrouwen?
Ja. Heeeeeeel af en toe krijgen we een man, maar da's niet vaak hoor.quote:Op woensdag 24 juli 2013 22:49 schreef Hyaenidae het volgende:
Is dat dat forum waarbij je rechts in beeld altijd een fapwaardige vrouw van middelbare leeftijd in beeld ziet, die niet verdwijnt als je scrolt?
Even, even?!?!?!quote:Op woensdag 24 juli 2013 22:52 schreef Dimens het volgende:
En ik maar denken dat FOK!kers van die autisten zijn die niet even zonder het forum kunnen.
Meid, wat erg toch. Gaat het wel met je?quote:Op woensdag 24 juli 2013 22:53 schreef Jibba het volgende:
[..]
Even, even?!?!?!
Het is de hele dag al mis, hoor!
FOK! zal blijven voort leven in onze hart.quote:Op woensdag 24 juli 2013 22:52 schreef Dimens het volgende:
En ik maar denken dat FOK!kers van die autisten zijn die niet even zonder het forum kunnen.
Thx!quote:Op woensdag 24 juli 2013 22:50 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Er zijn hier heel veel subfora en afhankelijk van wat je leuk vindt, zul je ongetwijfeld iets vinden wat je aanspreekt. GC waar je nu in gepost hebt is meestal dodelijk saai.
Overigens heeft het Viva-forum bij een groot deel van de FOK!-users een zeer negatieve klank, maar dat was je vast niet bekent , dus kudo's voor je moed om je openlijk als Viva-forummer te outen.
Nou, eigenlijk niet dus.quote:Op woensdag 24 juli 2013 22:54 schreef Dimens het volgende:
[..]
Meid, wat erg toch. Gaat het wel met je?
FOK! is geweldig. Neem afscheid van Viva Forum (niemand zal je missen).quote:Op woensdag 24 juli 2013 23:00 schreef Jibba het volgende:
[..]
Nou, eigenlijk niet dus.
Vandaar deze wanhoopsdaad om me op FOK te wagen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |