Zo leer je weer wat bij.quote:Op woensdag 24 juli 2013 23:27 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
[..]
Net ontdekt dat je posts van de FP ook gewoon kunt quoten![]()
![]()
![]()
Die is er niet over gevlogen, die is er naast gevlogen. Op deze foto zal de trein naar jou toe gereden hebben en voor het glas de helling opgegaan zijn.quote:Op woensdag 24 juli 2013 23:29 schreef Floriboy het volgende:
Ook bizar hoe die ene wagon over die glazen wand is gevlogen.
Nee, de neus ligt aan die kant volgens mijquote:Op woensdag 24 juli 2013 23:34 schreef Jump het volgende:
[..]
Die is er niet over gevlogen, die is er naast gevlogen. Op deze foto zal de trein naar jou toe gereden hebben en voor het glas de helling opgegaan zijn.
Daar kun je maatregelen voor treffen. Lokale omstanders zijn er logischerwijs ook meer emotioneel bij betrokken. Dit soort digitaal ramptoerisme daarentegen is eigenlijk vooral pervers vermaak. Je verlekkeren aan gruwelijke foto's.quote:Op woensdag 24 juli 2013 23:21 schreef Ferdo het volgende:
[..]
De digitale ramptoeristen zitten in elk geval de hulpverleners niet in de weg.
Trein kan meestal wel 2 kanten op.quote:Op woensdag 24 juli 2013 23:36 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee, de neus ligt aan die kant volgens mij
Tsja, al het nieuws is in het algemeen negatief en genoeg rampen en slechte dingen die gebeuren, waarom zou men daar geen aandacht aan mogen besteden?quote:Op woensdag 24 juli 2013 23:36 schreef Terecht het volgende:
[..]
Daar kun je maatregelen voor treffen. Lokale omstanders zijn er logischerwijs ook meer emotioneel bij betrokken. Dit soort digitaal ramptoerisme daarentegen is eigenlijk vooral pervers vermaak. Je verlekkeren aan gruwelijke foto's.
Mijn ding is het in elk geval niet.quote:Op woensdag 24 juli 2013 23:36 schreef Terecht het volgende:
[..]
Daar kun je maatregelen voor treffen. Lokale omstanders zijn er logischerwijs ook meer emotioneel bij betrokken. Dit soort digitaal ramptoerisme daarentegen is eigenlijk vooral pervers vermaak. Je verlekkeren aan gruwelijke foto's.
twitter:edwinwinkels twitterde op woensdag 24-07-2013 om 23:37:37Inmiddels minstens 35 doden volgens premier Galiciė bij treinramp Santiago de Compostela.Omwonenden hoorden explosie. Regering: geen aanslag reageer retweet
Is ook een cultureel verschil. In Spanje laat men over het algemeen veel meer zien op TV dan in de meeste andere westerse landen.quote:Op woensdag 24 juli 2013 23:36 schreef Terecht het volgende:
[..]
Hier zie je neus (trein heeft er meestal tweequote:Op woensdag 24 juli 2013 23:36 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Er is duidelijk gezegd dat dat treinstel 5meter omhoog en 15 meter opzij is gegaan tegen het talud op. Dus niks te maken met die glazen wand. Trein liep het station in en ging wel degelijk deze kant op op de foto.quote:Op woensdag 24 juli 2013 23:36 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Denk ik ook, maar hoe kunnen ze dat nu al weten?quote:Op woensdag 24 juli 2013 23:38 schreef Evertjan het volgende:
twitter:edwinwinkels twitterde op woensdag 24-07-2013 om 23:37:37Inmiddels minstens 35 doden volgens premier Galiciė bij treinramp Santiago de Compostela.Omwonenden hoorden explosie. Regering: geen aanslag reageer retweet
Dat kan je vrij snel uitsluiten denk ik, door te kijken hoe de trein erbij ligt.quote:Op woensdag 24 juli 2013 23:40 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
Denk ik ook, maar hoe kunnen ze dat nu al weten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |