nope, in tegenstelling tot Masterchef interesseren die bakprogramma's me nietsquote:Op woensdag 24 juli 2013 20:53 schreef TradeMarkie het volgende:
Iedereen de finale van heel holland bakt aan t kijken?
Wat Majo zegt.quote:Op woensdag 24 juli 2013 20:53 schreef TradeMarkie het volgende:
Iedereen de finale van heel holland bakt aan t kijken?
ik ook met verbazing. Op die leeftijd dacht ik niet aan koken en ik vind het altijd moeilijk te geloven dat die kinderen het vrijwillig zo leuk vinden.quote:Op woensdag 24 juli 2013 21:11 schreef Cobra4 het volgende:
Ik heb vol verbazing naar die kinder editie zitten kijken. Wat die op tafel konden toveren.
Over het paard getilde kutkoters zaten er ook tussen en zo eentje won er ook nog...quote:Op woensdag 24 juli 2013 21:11 schreef Cobra4 het volgende:
Ik heb vol verbazing naar die kinder editie zitten kijken. Wat die op tafel konden toveren.
Ik denk nog steeds niet aan koken.quote:Op woensdag 24 juli 2013 21:13 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
ik ook met verbazing. Op die leeftijd dacht ik niet aan koken en ik vind het altijd moeilijk te geloven dat die kinderen het vrijwillig zo leuk vinden.
ik vind het nu wel leuk om af en toe uitgebreid te koken. En doordeweeks kook ik eigenlijk iedere dag, of omdat ik alleen ben of omdat ik als eerste thuis benquote:Op woensdag 24 juli 2013 21:15 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik denk nog steeds niet aan koken.
Alleen op papier en koffie kan ik ook wel zetten...
doe maar 23 graden en droog alsjeblieftquote:Op woensdag 24 juli 2013 21:18 schreef MadMaster het volgende:
Ieder uur dat ik op weeronline kijk, gaat er voor morgen een graad van de temperatuur af...![]()
Ik klik vanavond nog een paar keer.
quote:Op woensdag 24 juli 2013 21:18 schreef MadMaster het volgende:
Ieder uur dat ik op weeronline kijk, gaat er voor morgen een graad van de temperatuur af...![]()
Ik klik vanavond nog een paar keer.
De stand staat nu op 26 graden met een spatje regen morgen.quote:Op woensdag 24 juli 2013 21:19 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
doe maar 23 graden en droog alsjeblieft
Ik heb een keukenprinses in huis.quote:Op woensdag 24 juli 2013 21:19 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
ik vind het nu wel leuk om af en toe uitgebreid te koken. En doordeweeks kook ik eigenlijk iedere dag, of omdat ik alleen ben of omdat ik als eerste thuis ben
Koffie laat ik dan meestal voor me zetten 's avonds
dank u!quote:Op woensdag 24 juli 2013 21:29 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De stand staat nu op 26 graden met een spatje regen morgen.
Klik, klik, klik...
die heb ik dus niet, wel een prinses, maar niet in de keukenquote:Op woensdag 24 juli 2013 21:31 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb een keukenprinses in huis.
Ik ken de recepten en zo, maar mijn timing in de keuken is niet best...
Ik heb een keuken en een prinses, alsmede twee kleine prinsjes maar helaas geen bediende(n)quote:Op woensdag 24 juli 2013 21:33 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
die heb ik dus niet, wel een prinses, maar niet in de keuken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |